» » » ЧУР-2014. 7 тур.

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




ЧУР-2014. 7 тур.

Автор: Sobolenko від 21-05-2014, 19:42, подивилося: 3517

37
Вища ліга.

7 тур.


31. «Комунальник»- «Базис» (Городецьке) 3:2
25.05. неділя. 16-00. штучне. Арбітри: Деренюк, Петриченко, Ткачук
Голи: Тарасюк (42,69), Кузьменко (44) - Овсянніков (90), Хміль (90+2)
Попередження: Кононенко (Б), Дудник (Б), Глек (К), Сінькевич (К), Кузьменко (Б), Мамбик (К)
Вилучення: Дудник Д. (55, Базис, повторне попередження), Кузьменко М. (78, Комунальник, повторне попередження)

ЧУР-2014. 7 тур.

ЧУР-2014. 7 тур.

ЧУР-2014. 7 тур.

32. «Ніка» (Родниківка) - «Паланка» 1:4
25.05. неділя. 17-00. Іванівка. Арбітр: Сидун Ю.
Голи: Спільніченко (66)-Терещенко (25), Дубіна (45), Богданов (56), Ярошук (80)
Попередження: Король (Н), Ярошук (П)

33. «Дружба»- «Інтерес-Центр» 2:1(1:1)
25.05. неділя. 18-00. штучне.Арбітр:Глущенко
Голи: (36), Товстюк (81) - Ганага (6, пен)
Попередження: Мальований (Д)
Вилучення: Мальований (82, небезпечна атака з ризиком нанесення травми)

34. «Дмитрушки»- «Локомотив-Свобода» 11:0 (7:0)
25.05. неділя. 16-00. Дмитрушки.Арбітр:Хован
Голи: Діденко, 10, Чуєв, 19,68, Левченко, 27, Назаренко, 31,34,55, Калініченко, 35(АГ)
На 61 хв. Ненька(Дмитрушки) не реалізував пенальті (воротар)
Попередження: Коваль, 61(Л)

35. «Пахтакор»- «Іскра» (Собківка) 1:2 (0:1)
25.05. неділя. 18-00. Собківка.Арбітр:Андрощук
Голи:Кравець (48) - Єжаченко О. (37), Скрипка (56)
Попередження:Цикалюк (П)

Перша ліга.

7 тур.


31. «Колодисте»- «Полянецьке» 0:3
25.05. неділя.16-00.Арбітр:Трифонов
Голи:Кузьменко М. (4. 62), Бурлаченко (35)
Попередження: Гобенко (К), Таранчук (К), Клопоцький (П),Голуб(П)

32. «Іванівка» -«Зоря» (Сушківка). Гра перенесена за обопільною згодою сторін.Гра відбудеться в середу 28.05. о 18-00 в Сушківці

33. «Уманьферммаш» -«Сокіл» (Бабанка) 0:5
24.05. субота. 18-00. штучне. Арбітр:Петриченко
Голи: Петренко (21 пен), Корчевський (45, 74, 86), Склярук (80)
Попередження: Гірський, Гержот, Кулак, Кулик - Петренко, Склярук
Вилучення: Соловйов (21, Уманьферммаш, фол останньої надії)
Із запису в рапотрі арбітра: на 46 хв на поле в складі "Уманьферммашу" вийшов гравець, якого не було в протоколі на гру (Бутулінський Жан).
В звязку з цим змушений нагадати представникам команд. Така ситуація повторюється не вперше. В данному випадку це не матиме ніяких наслідків - в Регламенті передбачено такий випадок (технічна перемога 3:0 при перемозі 5:0 невигідна переможцю. тому згідно Регламенту результат зберігається). А ось якщо це трапиться, коли так вчинить команда, що перемогла або зіграла внічію , то це призведе до втрати чесно зароблених очок. Шановні представники команд! Будьте уважніші при заповнені протоколу!

34. "Граніт" (Ст.Бабани)-«Рубін» 2:2
25.05. неділя. 16-00. Ст.Бабани.Арбітр:Скориніна
Голи:Бондаренко (14), Мазур (71) - Дзьонь (60 пен), Грабовенко (76)
Попередження: Кирилюк, Байрук О.О., Байрук О.Л. (всі-Граніт)
Матч супроводжувався інцедентами (в т.ч. застосування піротехнічних засобів ) і завершився бійкою за участю представника господарів, гравців і уболівальників. Коментарів по грі до засідання КДК не буде. Засідання КДК буде на цьому тижні (орієнтовно в середу)

35. «Колос» (Текуча) -«Ліга» (Посухівка) 5:3
24.05. субота. 16-00. Текуча. Арбітр:Гордєй
голи: Єфімов (5,53,65,87), Семенюк (85) - Панченко (15), Костишин (44), Осадчук (71)
Попередження: Розборський (К)

Категорія: Новини / Чемпіонат району

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
24 травня 2014 18:29

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
33. «Уманьферммаш» -«Сокіл» (Бабанка) [ 5-0 ].
Дякуємо судді за правильне суддійство!!! Всі отримали карточки які заслужили, навіть за нецензурні слова!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 1
  • ICQ: {icq}
24 травня 2014 19:15

player

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 24.05.2014
 
Про какое судейство ты говоришь?все болельщики были в шоке.Действия арбитра неадыкватны.Интерестно, судьи района проходят какое-то обучение или можно судить кому не лень?Товарщ Соболенко,это так должно быть или суддей тупо негде брать?

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
24 травня 2014 21:48

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: player
Товарщ Соболенко,это так должно быть или суддей тупо негде брать?

Товарщ player, да этих судей немеряно, мы еле отбиваемся от колин диванных и иже подобных. Сегодня вечером вернулся с игры в Паланке, так опять в парадный еле попал - ну тупо очередь желающих судить чемпионат Уманского района. Пришлось одеть очки, шапку и бороду что бы хоть както проникнуть домой. Надеюсь утром их хоть меньше двадцати под дверьми будет... И так перед каждым туром района. Прям напасть какаято. Но вам по блату, как (это очевидно) лучшему из суддей, будет сделано исключение и будет гарантировано место в этом элитном судейском корпусе. И тогда соберем всех принудительно к вам на игры для учебы. Хотя что это я! Да сами прибегут! Еще палками будем отгонять.
Извените за ответ. И я вам извеняю за ваш вопрос (сразу видно. что вы в теме и очень внимательно следите последние годы о чем тут регулярно пишется)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
25 травня 2014 07:46

Svoboda

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 7.05.2014
 
Цитата: Sobolenko
Товарщ player, да этих судей немеряно, мы еле отбиваемся от колин диванных и иже подобных. Сегодня вечером вернулся с игры в Паланке, так опять в парадный еле попал - ну тупо очередь желающих судить чемпионат Уманского района. Пришлось одеть очки, шапку и бороду что бы хоть както проникнуть домой. Надеюсь утром их хоть меньше двадцати под дверьми будет... И так перед каждым туром района. Прям напасть какаято. Но вам по блату, как (это очевидно) лучшему из суддей, будет сделано исключение и будет гарантировано место в этом элитном судейском корпусе. И тогда соберем всех принудительно к вам на игры для учебы. Хотя что это я! Да сами прибегут! Еще палками будем отгонять.
Извените за ответ. И я вам извеняю за ваш вопрос (сразу видно. что вы в теме и очень внимательно следите последние годы о чем тут регулярно пишется)


Юмористы! wink

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 43
  • ICQ: {icq}
25 травня 2014 16:16

juve

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 13.04.2013
 
Колодисте-Полянецьке 0-3(0-2)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 24
  • ICQ: {icq}
25 травня 2014 19:52

Сергей-Ферммаш

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.10.2011
 
Цілком згоден з попередженням про правильність заповнення рапорту. Та судді не личить запізнюватись на гру, і вимагати негайно заповнити протокол smile

А то в попихах можна когось і не вписати recourse

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
25 травня 2014 20:02

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Сергей-Ферммаш
А то в попихах можна когось і не вписати

Знайома ситуація smile як не приїджаю на гру, то всеодно часу обмаль. Але я хитріший і ділюся секретом з усіма. Приїджаю зі своїм протоколом і сам собі пишу склад на тій, сторінці де має бути (гості чи господарі). Нинішній варіант протоколу якраз і зручний в цьому плані. Мені, наприклад. байдуже коли до мене перед грою підійде арбітр. Хоча цілком згоден, що арбітр не має спізнюватися на гру.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 33
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 04:41

KENT

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 1.05.2013
 
Хочеться побажати арбітрові Петриченко, який обслуговував гру Уманьферммаш- Бабанка, щоб його команду Інтерес-Центр так само судили в кожній грі до кінця сезону..... Думаю місце в трійці з кінця буде забезпечене!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 137
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 09:31

vlad_kolomiets0609

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 23.04.2013
 
Karlson
Да_ скільки граємо у футбол, щороку в Ст. Бабанах одне і теж саме...
час від часу ніби нормально, а тоді як щось викинуть ...

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 12:33

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Ситуцiя там дуже скандальна. Для прийняття зваженого, розумного рiшення старатимуся для кдк зiбрати максимум iформацii. З одного боку в командi Ст.Бабанiв наявна молодь, якiй хотiлось би залишии шанс грати. З iншого боку чого хтось мае переживати при поiздцi в це село й до цiеi команди чи не буде вiн там просто побитим! Питання дуже складне. Якщо в цiй командi залишаться неадекватнi люди, то цiеi команди в чемпiонатi НЕ БУДЕ!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 11
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 17:57

salah

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
bogdanch, Що ти був??? З вболівальників Рубіна було 2 дівчини та 2 дитини!!! Бійка була після фінального свистка за участю гравців ФК Граніт. Гравець ФК Граніт вдарив з ліктя в лице гравцю ФК Рубін, а потім лежачого били 3 чоловіка . Якщо є якісь питання готовий поспілкуватись з кожним.

А на рахунок арбітра взагалі залякали дівчину вона взагалі вагалась свистіти чи ні , варто згадати момент з 100% пенальті який не поставили ( якщо ви не встигали за гравцем і били по ногам це не означає що суддя некваліфікований). і ти як гравець чи вболівальник Граніту краще б закрив писка тим Півням які ображали дівчину нецензурними словами.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 137
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 18:00

vlad_kolomiets0609

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 23.04.2013
 
bogdanch,
в кожному матчі є моменти з якими незгодні деякі гравці( офсайд, руки)
але це гра, без такого небуває;
но це не привід розпочинати бійку, про наслідки можна здогадатись самим...

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 18:04

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Для bogdanch. Якщо ви були свідком всього, то поясніть тоді загалу чому ви жодним словом не обмовилися щодо:
1. якими словами пан з Ст.Бабанів (що включений в заявку команди) називав і ображав Скориніну? Заодно поясніть чи може собі дорослий чоловік таке на адресу дівчини чи жінки .
2. чи доречно бити гравців команди суперника, якщо вам щось не подобається?

І питання до вас в плані просто щоб знати чи там хоч наближено є адекватність:
1. хтось має право когось називати "чуркою" ?
2. так написав ваш грамотний борець з несправедливістю "симуляцію" на адресу федерації футболу?
ці питання не висмоктані з пальця. Той же пан з Ст.Бабанів в телефонній розмові піля гри саме вказаним словом називав Арміне Хачатрян, яка судила один з попередніх матчів, і саме "симуляцію" мав написати.
так ви не зупиняйтесь на досягнутому! Ви ще й КДК спробуйте потолочити - раптом члени КДК матимуть якісь думки. що не подобаються вам...

Бонусне питання. До вас як причетного до футбольної громади Ст.Бабанів. всім уже зрозуміло, що у вас на стадіоні своя "аура". Попередня версія команди з цього села відзначалася ексцесами і тепер вирішили піти ще далі. Так от питання: ви серйозно вважаєте, що так і далі триватиме?

Хотілось би почитати відповідь на питання. Бажано по суті.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 18:41

Ігор Юрійович

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Доброго дня.
Виявилась нагода побувати на матчі ФК Граніт проти ФК Рубін. Чудовий матч не зважаючи на деякі конфлікти між гравцями.
Не хочу когось поливати брудом, але факти залишаються фактами. На трибунах повно дітей, а від воротаря ФК Рубін кожні дву хвилини чути слова "п*здяч", "на*уй"... В підтрердження моїх слів є суддя Скориніна та батьки дітей. Є рамки які розширювати ніхто не буде. Якщо так буде далі, Старі Бабани будуть запрошувати на матч правоохоронні органи. І це тільки проворотаря.

ЦЕ проблема не команд, а конкретних гравців з усіх сторін. Прохання розглянути це питання.

І запитання до АДМІНІСТРАЦІЇ сайту. Хто автор слів про гру в Старих Бабанах??
За не правдиву інформацію на сайті та наклем автор буде обовязково нести відповідальність, наголошую, ОБОВЯЗКОВО.

Всі люди, і не всі ідеальні, але є рамки. Хто не знає як себе поводити на полі, грати у футбол не повинен, стосується гравців Рубіну.

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 19:17

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Ігор Юрійович
І запитання до АДМІНІСТРАЦІЇ сайту. Хто автор слів про гру в Старих Бабанах??

1. Тут не АДМІНІСТРАЦІЯ. Чемпіонат Уманського району ще не набув розмаху, щоб ним цікавилися сайти з штатом працівників. Це сайт особисто мій. І за самі подані матеріали я відповідальність несу і ніколи не відмовлявся від своїх слів. того більше - я і коментарі залишаю під своїм іменем а не під придуманим псевдонімом чи ніком. Я за свої слова відповідаю. Ви, якщо маєте що сказати або прояснити ситуацію, цілком можите це зробити на засіданні КДК. Мій телефон тут на сайті є (в розділі, де подано телефони) і ви при бажанні особисто уточнити у мене - коли засідання КДК буде. Погрожувати не потрібно щодо відповідальності за наклеп. Попіклуйтесь щодо відповідальності у випадку, коли виявиться, що прописане було правдою.

2.
Цитата: Ігор Юрійович
ЦЕ проблема не команд, а конкретних гравців з усіх сторін. Прохання розглянути це питання.

Четвертий рік тим і займаємося, що розглядаємо. І не збиралися опускати руки. Маєте можливість погортати тут на сайті і переглянути ті ж таки рішення КДК за попередні роки.

3. в своєму коментарі Ви також оминули опис (принаймні своє бачення ситуації) подій після матчу як і bogdanch.

4.
Цитата: Ігор Юрійович
Якщо так буде далі, Старі Бабани будуть запрошувати на матч правоохоронні органи. І це тільки проворотаря.

Щодо висловлювань на адресу арбітра Ви теж скромно промовчали з боку представника вашої команди. Ви щиро думаєте, що вони не потрапляють до кола інтересу правоохоронних органяв? Це не на захист воротаря (чи когось іншого) Рубіну. Це до того, що будьте послідовними.

Загалом ще раз повторюся. Запрошую вас на засідання КДК. І Ви зможите висловити своє бачення ситуації.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 10
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 19:29

king160

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.09.2013
 
Граю у футбол в уманському районі з 1986 року,жодного доброго слова про Старі Бабани з тих самих пір сказати не можу. Можу сказати тільки те, що за рівнем бруду(як на полі так і за ним)грубості ,хамства цій команді немає рівних(і раніше не було). Таких команд в нормальному чемпіонаті(яким зараз є ЧУР)бути не має навіть духу, не те що присутності. Влад Коломієц трохи не правильно сказав - у Ст. Бабанах завжди одне й те саме і лише час від часу ніби нормально... А правоохоронні органи там потрібні ,щоб захищати інші команди від Ст. Бабанів.Така думка,чув?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 19:40

Ігор Юрійович

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Дякую за відповідь Ігоре. На засіданні обовязково будем.

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 19:48

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Ігор Юрійович
І ще раз нагадаю, за ту брихню яку ви написали будете нести відповідальність!

Ще раз нагадую, не погрожуйте. Вам, як і будь-комму причетному до подій в рамках чемпіонату району, завжди є можливість відстояти свою точку зору. Але погрожувати не потрібно. Доречі, Ви так нічого і не прописали по подіям після матчу. З тим, що матерився воротар "Рубіну" ви висловилися. Про все інше не забажали поділитися із загалом. Випадково так.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 19:50

Ігор Юрійович

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Ви дійсно дивак, в чому ви побачили погрози?) Як янукович, чесно, не перекручуйте, заспокойтесь і спокійно відписуйте.
Є відповідні органи які перевірять вашу брехню.

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 20:01

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Ігор Юрійович
ви як янукович, чесно, заспокойтесь і спокійно відписуйте.

Вибачте, ручки закінчилися, всі поламав і не можу відписувати.


Цитата: Ігор Юрійович
Є відповідні органи які перевірять вашу брехню.

Абсолютно вірно. нічого не можу мати проти (хоча я і прирівняний до Януковича). Вони ж перевірять і інше.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 137
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 20:02

vlad_kolomiets0609

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 23.04.2013
 
Ігор Юрійович,
ФБР, ФСБ, ЦРУ, Поліція, Щ.И.Т., СОБ..... а ви вмієте посмішити..

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 20:16

Ігор Юрійович

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Ви почали гратись з словами от порівняння і є доцільним. І до погроз я не опускаюсь, це не моє.
Ок.
Тоді думаю зустрінемось на засіданні. Вірю у ваш професіоналізм і правильні рішення стосовно гравців команд.


<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 20:23

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Останній коментар є абсолютно логічним. Нічого не маю проти нього. І саркастично щось відписувати по ньому не є адекватним з мого боку. З самого початку заявляв і буду дотримуватися наступного - я (і всі інші причетні до КДК) намагатимемося (як і у всіх попередніх випадках за 3 роки) зібрати максимум інформації з обох сторін та прийняти максимально справедливе та зважене рішення.
І наостанок. За свої слова відповідаю. З представниками команди Ст.Бабанів , скажем так, попереднього "скликання" було чимало проблем. Та команда так і зникла безслідно, створивши ряд проблем. Цього року Ст.Бабанам пішли не просто на зустріч, про щось там не згадуючи - а взагалі надали можливість заявитися вже після того, як чемпіонат розпочався. Навіть у грі першого туру не зараховували поразку а прийняли рішення дати можливість її зіграти згодом. Але бійка, яка таки трапилася на стадіоні (ви хочете сказати, що це брехня?), образи арбітра (знову брехня?), застосування якихось піротехнічних засобів (не можу судити про масштаби і небезпеку, але факт був чи теж брехня?) вимагають детального розбору і відповідного рішення. Роками позбавлялися таких явищ як бійки на стадіонах і тепер просто закрти очі? Я не думаю, що Ви саме це мали на увазі.

Цитата: Ігор Юрійович
Ви почали гратись з словами от порівняння і є доцільним. І до погроз я не опускаюсь, це не моє.Ок.
якби я навіть почав гратися зі словами, то Ви невдалий приклад і порівння привели. Янукович ще той "проффесор" був...

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 20:32

Ігор Юрійович

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Все правильно і нічого проти не маю, але бійки просто так не виникають, не мені це вам росказувати. Гравці матюкались, косили, били по ногам навмисне... оо та куча всього...якісь провокатори а не команда. Я був звичайним глядачем і мати чулись зі сторони суперників. А за піротехніку це взагалі, звичайний фаєр, який продається будь де, не думаю що це заборонено, якщо це не заважає гравцям та гладачам... Моя власна думка.

Повторюсь ще раз, це проблема не команд а конкретних гравців з обох сторін. Так у футбол не грають.

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 20:54

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Ігор Юрійович
Повторюсь ще раз, це проблема не команд а конкретних гравців з обох сторін

Про персональну відповідальність гравців і йде насамперед мова. Щодо покарання чи не покарання команди чи команд, то потрібно говорити про умови організації матчу. Якщо у матчі нещодавно в Антонівці трапився ексцес з потраплянням на поле уболівальника, що поргожував арбітру, то там враховувалося, що господарі приклали максимум зусиль, щоб прибрати порушника з поля. Враховувалося це в першу чергу. Тому і рішення було такмим як і було прийнято. Якби зясувалося, що організатори матчу в Антонівці (а приймаюча команда несе за це відповідальність) були пасивними або "допомагали" розібратися з арбітром, то і рішення було б іншим. Так і тут буде братися до уваги всі ці фактори. Як по мені, то безпека ВСІХ учасників будь-якого матчу була, є і буде ПРІОРІТЕТНОЮ СПРАВОЮ! Я з Вами погоджуюся щодо негативної оцінки провокацій (якщо вони мали місце - Ви ж бо теж несете відповідальність за свої слова). Але не кулками вирішуються питання. У наведеному вище моєму попередньому коментарі я досить чітко вказав, що до команди Ст.Бабанів (як і інших) відсутнє упереджене ставлення! Якщо представник (чи представники) мав своє бачення ситуації і з чимось категорично не погоджувався, то він міг без проблем звертатися до КДК. Всі інші команди це давно зрозуміли і періодично цим правом користуються. Невже потрібно було доводити все до бійки?
Щодо піротехники, то ніби і нічого страшного. Але можемо догратися, що крім представників правоохоронних органів (ви ж бо запропонували) на ігри потрібно буде запрошувати і МЧС . Згущую фарби. Але не все так однозначно. Ви будете нести відповідальність за щось? Я впевнений, що воно вам не сильно хочеться. Іншим теж.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
26 травня 2014 21:06

Ігор Юрійович

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Все чітко і ясно. Дякую за діалог.
Хорошого всім футболу і мудрості молодим гравцям.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 11
  • ICQ: {icq}
27 травня 2014 10:52

salah

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.05.2014
 
Цитата: Ігор Юрійович
На трибунах повно дітей, а від воротаря ФК Рубін кожні дву хвилини чути слова "п*здяч", "на*уй"...


Що ти верзеш , там за гулу і матів вболівальників Граніту не було чути перекриків між гравцями команди. Там була моя дружина з дитиною і може підтвердити все. Шашку викинула саме вона , тому що ви направляли її в бік них. Воротар почав кричати вболівальникам в відповідь захищаючи саме дівчину-арбітра.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 22
  • ICQ: {icq}
27 травня 2014 14:12

Alexandrrrrrrrrrr

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 9.05.2011
 
Для bogdanch
Шановний як би ви при мені назвали дівчину Чуркою то як мінімум пішли до дому зі зламаною рукою це я вам гарантую.Я проживаю далеко за межами Уманського району і навіть Черкаської області, родом з Умані на батьківщині буваю не так часто як хотілося би, але всім серцем і душею радію і переживаю за ту світлу справу яку розпочав Ігор Соболенко і як тільки в мене випадає можливість навідатися до дому я обов"язково стараюся відвідати якийсь матч ЧУРу, так от останній матч на якому я був присутній судила якраз та дівчина яку ви "чуркою" назвали і я вам скажу що відсудила вона настільки кваліфіковано і грамотно що нашим суддям чоловічої статі ще приклад потрібно брати і інтелектуальний рівень цієї дівчини на рівень вищий за вас раз ви шановний пане дозволяєте собі подібні випади в адресу дівчини!!! І наостанок можливо це буде грубо але якщо тобі господь приліпив члена з яйцями то це ще не означає що ти мужик!!!!....

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 10
  • ICQ: {icq}
27 травня 2014 18:41

king160

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.09.2013
 
Складається враження,що в Старих Бабанах якась справді "аура"-там матюкаються лише гравці команд суперників : smile Пропоную,якщо Бабани залишать в ЧУР командам ігнорувати матчі з цими дикунами!!!!!!

<
  • Публикацій: 2053
  • Коментарів: 1311
  • ICQ: {icq}
27 травня 2014 19:29

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: bogdanch
1.Курка тому що була симуляція і пенальті не мало бути . Гравець з ФК Граніт зіграв в мяч а не в ногу

Чи було там пенальті справа зараз десята (хоча із людьми з самих Старих Бабанів мав теж розмову серед інших - вони не перечать щодо правильності призначеного пенальті, того більше - згодні з тим, що ще один 11-метровий не призначено було у ворота "Граніту"). З вашого чергового коментаря чудово видно ваш рівень як інтелектуальний так і культурний. Наявні свої комплекси реалізуєте, називаючи дівчину "куркою"? Ну так себе "мужиком" відчуваєте? Я вам співчуваю.

Цитата: bogdanch
я вважаю що потрібно дискваліфуфати гравця

перед тим , як щось написати, хоч правопис слів перевіряйте (гугл в поміч!), щоб не ганьбити ще й Дмитрушки. А то ще хтось по таким достоєвським (це письменник такий був - на всяк випадок Вам нагадаю) робитиме висновок по гарним селам. якими безперечно є Дмитрушки і Старі Бабани.

Цитата: bogdanch
я вважаю що потрібно дискваліфуфати гравця який це розпочав

Ви знову ж таки скромно промовчали про того, хто це розпочав. Від коментаторів з боку Старих Бабанів тут так стабільно виходить - там про пенальті щось розсусолюєте (Коліна не там суддівські таланти шукає!) а про того, хто бити починає руками (ну і потім ще й лежачому досипати не гріх - це ж по-мужскі, ми ж не "курки"!!! ну народні розваги такі!) ні слова! Вибіркова "куряча сліпота"...
Жаль, що по таким, як Ви , робитимуть висновки по всім. А треба по таким як Плакида Володимир з тих же Старих Бабанів, який розтягував "героїв".

Назад Вперед
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.