» » » ЧУР-2014. 9 тур.

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




ЧУР-2014. 9 тур.

Автор: Sobolenko від 4-06-2014, 17:28, подивилося: 3916

50 9 тур. 8 червня.
41. «Комунальник»- «Інтерес-Центр» 2:3
8.06. неділя. штучне. 18-00 Арбітр:Деренюк
Голи: Дерманський (34), Михайлишин (44) - Демчук (58, 80 пен), Петриченко В. (89)
Попередження: Лут Є. - Демчук , Головко, Облогін, Тинжитьський
Вилучення: Головко (Інтерес-центр, 73 хв, формулювання буде уточнено після отримання протокола)

42. «Паланка»- «Локомотив-Свобода» Перенесено за домовленістю команд (ініціатором була команда "Локомотив-Свобода")

43. «Базис» (Городецьке)- «Іскра» (Собківка)2:4
8.06. неділя. Городецьке. 18-00 Арбітр: Ткачук
Голи: Дудник (20), Кравчук (59) - Устенко (45, 48 пен, 56), Турчак (87)
Попередження: Сорокін - Єжаченко В.

44. «Ніка» (Родниківка)- «Пахтакор» 6:0
8.06. неділя. Іванівка. 17-00 Арбітр: Сидун
Голи: Яніков (18), Ворон (25, 37, 48), Яроцький (56), Биков (85)
Попередження: Чорноконь (Н), Потайчук (П)
Вилучення:Чорноконь (Н, 78, повторне попередження)

45. «Дружба»- «Дмитрушки» 0:11
08.06. неділя. Дмитрушки. 17.00 Арбітр: Трифонов
Голи: Чуєв (1 - 35 секунда, 35), Приймак (16, 50, 88), Коломієць (37, 82), Назаренко (45, 80), Скакодуб (55), Дубінчук (65)


Перша ліга.

9 тур. 8 червня.
41. «Колодисте»- «Сокіл» (Бабанка) 3:2

8.06. неділя. Колодисте. 18-00 Арбітр: Гордєй
Уточнюється

42. "Граніт" (Ст.Бабани)-«Зоря» (Сушківка)
07.06. субота. 17-00. Сушківка Арбітр: Хован
матч не дограно. На 38-й хвилині команда "Граніт" зійшла з поля за рахунку 2:0.

43. «Полянецьке» -«Ліга» (Посухівка) 3:2
8.06. неділя. Полянецьке. 17-00 Арбітр: Глущенко
Голи: Кобрин (40), Бурлаченко (61), Полянчук (75) - Панченко (25), Осадчук (82)
Попередження: Клопоцький - Камілов

44. «Іванівка»- «Колос» (Текуча) 2:1
8.06. неділя. Іванівка. 19-00 Арбітр:Потайчук
Голи:Орел (19,70) - Семинюк (42)
На 42 хв Семинюк (Колос) не реалізував пенальті
Попередження: Животівський (І), Єфімов (К), Семинюк (К), Розборський (К), Орел (І), Бордійчук (К), Стадник (І)
Вилучення: Бордійчук І. (К), 77 хв - за удар суперника ногою в боротьбі за мяч

45. «Уманьферммаш»- «Рубін» 2:5
9 червня. понеділок. Штучне. 19-00. Арбітр: Баланюк
Голи: Трухін (26 пен), Кожанов (85) - Грабовенко (3), Дзьонь (9, 59), Трухін (атогол, 45), Саранюк (69)
Попередження: Шпак (УФ)

Категорія: Новини / Чемпіонат району

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 22
  • ICQ: {icq}
5 червня 2014 10:21

oxxxy

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 4.04.2014
 


Ігоре,а де відбудеться гра старі бабани-сушківка

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 33
  • ICQ: {icq}
5 червня 2014 12:17

KENT

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 1.05.2013
 
На Донбасс-Арени

<
  • Публикацій: 2884
  • Коментарів: 1342
  • ICQ: {icq}
5 червня 2014 13:39

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: oxxxy
Ігоре,а де відбудеться гра старі бабани-сушківка

Команда "Граніт" визначається. Знаю, що чекають визначеності щодо варіанту з Дмитрушками. Їм пропонувала Сушківка зіграти у них. Покищо питання в стадії вирішення.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
5 червня 2014 18:29

Yaroslav.L

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 5.04.2014
 
Sobolenko,
Можна зіграти і в Дмитрушках

<
  • Публикацій: 2884
  • Коментарів: 1342
  • ICQ: {icq}
5 червня 2014 18:59

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Yaroslav.L
Можна зіграти і в Дмитрушках

Нічого не маю проти. Визначається команда.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 22
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 15:19

oxxxy

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 4.04.2014
 
Доброго дня Ігоре . На 38 хвилині матчу Старі Бабани-Сушківка.Команда Старі Бабани зійшла з поля коли при ауті воротар торкає мяча і попадає в сітку вони почали обурюватись що воротар не торкав мяча .Представники команди Старих Бабанів створили сварку.обзивали арбітра матчу.а потім зійшли з поля.Питання до вас чи буде переграватись цей матч?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 15:57

Yaroslav.L

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 5.04.2014
 
Так підтримую коментар oxxy
На 38 хвилині матчу команда Сушківка при рахунку 1:0 в нашу користь( я сам гравець Сушківки) заробила право вкидувати аут. Олександр Ганзюк вкинув м'яч в сторону воріт,він полетів до воротаря,воротарь його тронув і м'яч залетів у ворота! Команда Старих Бабанів почала доказувати арбітру матчу шо м'яч голкіпер торкнув коли той уже був у воротах! Але на справді голкіпер зіграв на виході і вийшов з воріт на 3-4 кроки,тобто він ніяк не міг опинись у воротах,тим паче там і арбітр бачив шо голкіпер був далеко від воріт а не як по словам гравців Старих Бабанів шо їхній голкіпер був у воротах! І потім гравець команди Старих Бабанів сказав що не хоче так грати і почав покидати поле і за ним з поля зійшла вся команда і відмовилась продовжувати матч на 38 хвилині!
Після цього інциденту команда Старих Бабанів почала ображати арбітра що він не вміє судити! Арбітр матчу відсудив 38 хвилин без помилок!
Ще був момент коли Старі Ббабани забила гол! Але судья цей гол не зарахував томущо при передачі гравець який забив гол знаходився в офсайді! Команда Старих Бабанів звернулась до арбітра щоб той заніс до протоколу запис,що команда Старих Бабанів була невдоволена судійством матчу! От такий матч видався в Сушківкі!
Пане Соболенко,що скажете по цьому поводу??

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 22
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 16:54

oxxxy

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 4.04.2014
 
Всi команди як команди а Старi Бабани у свому репертуарi(

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 17:15

CR7

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 4.06.2014
 
По перше воротар був у сітці воріт! По друге Старі Бабани забили чистий гол. З таким судійством нема смислу продовжувати чемпіонат. Це й суддя вже наш другий матч суде, і вже два рази нас засудив.

<
  • Публикацій: 2884
  • Коментарів: 1342
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 17:49

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: oxxxy
Питання до вас чи буде переграватись цей матч?

Ні. Коли команда сходить з поля, їй зараховується поразка і вона знімається із змагань. Це ази проведення змагань будь-якого рівня.
Я єдине скажу відверто - я шокований. В 7-му турі мали бійку в Старих Бабанах. Вважаю, що КДК прийняло зважене і адекватне рішення. Команду залишили серед числа учасників турніру. Стадіон дискваліфікували лише на три гри. Команда "Граніт" вважала, що їх покарали жорстко і написали листа на апеляційний комітет, щодо зменшення дискваліфікації стадіону. У 8-му турі вилучений з поля гравець "Граніту" вперто не залишав поля. Той матч судив Андрощук і він не став приймати жорстке, але законне рішення - коли гравець не залишає поле, то матч припиняється. Через тривалий час матч змогли поновити. Тепер 9 тур. Тепер вся команда зійшла з поля. Ви хочете моїх коментарів?
За 5 років, що займаюся чемпіонатом району, мав такі проблеми лише з однією командою. Попередня спроба Старих Бабанів грати в чемпіонаті району завершилася тим, що команда просто зникла, "не прощаясь, по-английски". Ви хочете моїх коментарів?
За три тури третій привід збирати КДК. Я не наймався працювати вихователем у однієї команди. До того ж це безперспективно.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 17:52

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
Кожного року одне і те ж. То заявляються в самий кінець перед 1-ю грою, а потім і до середини чемпіонату не можеть дограти, то постійно псують чергові новини Чемпіонату Уманського району. Коли ось їм вже вкотре дали шанс приймати участь в чемпіонаті, вони знову займаються дурницями, постійні суперечки, невдоволення, "фиркання", некультурні словесні закидання. Питання до ВСІХ: навіщо нам тоді така команда?

п.с. Вважаю що вже краще 1 гру пропускати, а ніж грати з такими командами!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 25
  • ICQ: {icq}
7 червня 2014 20:31

Avohadro

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 5.06.2012
 
Якщо команда покидає завчасно поєдинок, то напевне їй не подобається грати у футбол. Відповідно, якщо команда не хоче, то нехай і не грає, нехай грають в межах свого села, вулиці, будинку, кімнати і залишаються на рівні "дворового" футболу. Якщо ж команда прагне до росту, набуття і вдосконалення навичок та умінь, то вона буде грати в будь-яких умовах, незважаючи на погодні умови, стан поля, зіграність гравців, а тим паче на арбітра. Моя особиста думка, лише "слабаки" та "лінивці" будуть шукати причину власних невдач на "стороні" (в інших, а не самих себе), сильні навпаки будуть доводити свою правоту на футбольному полі...

Я граю за Іванівку, і ми вже три роки летимо і нічого граємо, інколи без замін (дуже часто), інколи непогоджуємось з рішенням арбітра, інколи дружина не впускає в дім (скандалить), досить часто влучаємо в перекладини і штанги, не забиваємо пенальті, АЛЕ ГРАЄМО У БУДЬ-ЯКОМУ ВИПАДКУ. ЦЕ ФУТБОЛ І Я ЙОГО ЛЮБЛЮ У ВСІХ ЙОГО ПРОЯВАХ, МІГ-БИ ГРАТИ ДЕНЬ І НІЧ...
ВСІМ БАЖАЮ: ГРАТИ ДО КІНЦЯ ПОПРИ БУДЬ-ЯКІ НЕГАРАЗДИ...

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 06:36

CR7

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 4.06.2014
 
Ви знаєте якшо команду матч за матчем засуджуют, думаєте легко грати? Коли не зараховують чисті голи, або навпаки в наші ворота залітає м'яч з аута і арбітр його зараховує? Це нормально?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 13:19

Fart

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 3.09.2011
 
Ви знаєте якшо команду матч за матчем засуджуют, думаєте легко грати? Коли не зараховують чисті голи, або навпаки в наші ворота залітає м'яч з аута і арбітр його зараховує? Це нормально?



Хлопці не переоцінюйте своєї значимості в районному футболлі. Ви зараз ведете себе, як наша сусідка істерична ПАРШИВА мОСКОВІЯ - весь світ проти них і бреше! Може і проти вас суддівський заговір? Знаєте, у мене майже кожного туру є якась іформація від представників команд про якісь непорозуміння чи шороховатості в суддівстві, але завжди всі питання вирішуються цивилізовано і інтелігентно. Ще раз хочу повторити - РІВЕНЬ АРБІТРАЖУ У НАС НЕ НИЖЧЕ РІВНЯ ГРИ БУДЬ-ЯКОЇ КОМАНДИ!!! Так іноді арбітри помиляються, іноді навіть грубо, нераз це ставалось і зімною, але ніхто ніколи нікого не збирався засуджувати чи мав упередження перед якоюсь командою. Ну а тепер у нас, мабуть, зявиться в арбітражному корпусі мінімум 11 висококваліфікованих чесних суддів-земляків! (Андрощук О.І.)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 16
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 16:10

Dima_Muzyka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.04.2014
 
Дружба 0-11 Дмитрушки

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 49
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 17:10

juve

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 13.04.2013
 
Колодисте- Бабанка 3-2(0-1)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 10
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 18:20

king160

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.09.2013
 
Я рідко роблю дописи на сайті,але суддя Кочубей, здається так його прізвище,змушує мене робити це знову. Напишу тільки одне- Кочубей ОЛЕНЬ,якому ще треба добре підучити правила футболу!!!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 18:54

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
Знаете, дійсно жаль тієї роботи яку проробляють І.Соболенко та О.Андрощук, для підтримання повноцінного, правильного та красивого футболу Уманського району. Але попадаються ось такі унікуми як суддя Гордєй, які мало того що просто зливають гру так щей суддять так що пів команди їде додому з поломаними ногами. Старі Бабани по зрівнянню з с. Колодистим ще квіточки. Хлопці мало того що при відборі м"яча лише в 10% попадають по ньому, а остальні 90% відбивають ноги, так щей цей клоун дає порушення в сторону постраждалого. Знаю що багато команд мене підтримають і вже в телефонному режимі підтримали. Ось дивлюсь результати кожного туру і бачу одну картину: де врівноважений суддя і контролює гру, відразу багато карточок і червоні появляються як пишуть "за можливість нанесення важкої травми футболістові", так от я з цим ПОВНІСТЬ згідний. Але якби Ви хоча б раз побачили гру цієї команди особливо в себе дома і проти хорошого суперника, Ви б мене зрозуміли. І тепер я розумію чому можлива повноцінна участь в нашому чемпіонаті лише з 16-18 років, такі бики можуть просто скалічити все життя людині. ГАРНОГО ФУТБОЛУ В НИХ НЕМАЄ!!! ЦЕ самий грубий сільський дворовий футбол. Жаль що суддя Гордей не розуміє своєї ролі на полі!

На мою фразу судді перед матчем, про не покошене поле і траву на одній половині висотою з 20-30 см, та відсутність центральної лінії, Він просто відповів що нехочете не грайте мені все-одно). Пообіцяв зазначити в протоколі що пів поля взагалі не були покошенні. Центральної лінії взагалі не було. А лікаря мабуть і в помині не було так як і свої і чужі футболісти корчились від болі на полі, а суддя навіть не моргав в сторону лікаря, а мої фрази про лікаря просто ігнорив, і питав чи добре футболістові)))

Після матчу Суддя Гордєй сідає в машину з 3-ма футболістами складу команди Колодистого, (які проживають в с. Ладижинка, де і сам суддя проживає), і бистро відїзжають з стадіону.

Розумію що інколи не вистачає арбітрів, але неможна ставити зацікавлену особу судити матч. Я завжди з радістю привезу арбітра на гру, ніколи не відмовив в тому щоб забрати суддю з Умані і т.д. І ви це знаєте.
П.с. спілкувався з декількома командами що грали проти Колодистого і особливо коли судить пан Гордєй, всі говорять одне і те ж.
Будемо подавати протест на розгляд.
Дякую за увагу!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 16
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 20:08

vladislav17

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 9.04.2014
 
Sokil,ну звичайно,якщо Сокіл програє в Колодистого як завжди всіх матчів ЧУР вже 3 роки поспіль,і звичайно за одне,що Колодисте "бикота"...щас в Колодистого комнда розпалася на время,бо багато на роботах розїхалося і лише грає молодий склад...думаю що в 2 тколі будуть всі в зборі і потом можна знову розривати Сокіл як завжди це вони роблять...уДАЧІ СОКІЛ...ДО НАСТУПНИХ ЗУЧТРІЧЕЙ)))

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 20:15

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
vladislav17,
ти чого запишався? твоя особиста заслуга? 3-2 це розривати. насмішив) молодий состав? 1\3 команди дядічків яким вже все-одно, і можна ноги ломати.

ладно "агро-школьнічок" і Вам удачі. і збирай збирай склад) в нас дома все буде по іншому)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 16
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 20:29

vladislav17

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 9.04.2014
 
Sokil,
я вже 3 роки пишаюся коли ми вас тупо тягаїмо))))старички,то вже вихід з ситуації,а про школьнічків,то 5+)ви просто ПІЖОНИ які хворієте зірковитістю)хворійте дальше можливо колись і повезе,но не тільки з Колодистом))УДАЧІ)))

Sokil,спомни той рік ЧУР..перше коло Колодисте 7-1 Сокіл
,2 коло Сокіл 1-3 Колодисте...я вважаю,що це "РОЗРИВ"

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 10
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 22:59

king160

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.09.2013
 
vladislav17,
А футболки рвати людям на полі це нормально? На твою думку? Скільки попереджень (умовних) зробив арбітр, вашому гравцю під №8? За те, що ваш гравець порвав футболку, це вилучення, чисте вилучення! І те що ти пишаєшся, що ви голи з офсайдів забиваєте, то нехай так і буде.
І доречі, так як поступив арбітр після матчу, ніхто так не робить, в нього запитали як його звати, він махнув рукою, сів в машину і поїхав додому).


vladislav17,
Дотого ж, перед кінцем матчу, залишається швилини 3 до кінця матчу, гравець "ФК СОКІЛ" біжить за середину поля, його ззаду б'ють по ногах, арбітр не зупиняє гру, а продовжує її. vladislav17,
Понти кидати тут свої не треба, шо ви нас "натягуїте".

Sobolenko,
Доречі, сказано про поле, лінія бокова не була розмальована, або засипана опілками.
Лінія була зроблена шириною приблизно в 15-20 сантиметрів.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 49
  • ICQ: {icq}
8 червня 2014 23:43

juve

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 13.04.2013
 
Soil,не тупи,пригадай гру в Антонівці,яку судив Гордєй,то там було вилучення у Колодистого.згадай минулорічну гру Колодисте - Текуча,теж вилучення у Колодистого.поле недокошене-зламалась єдина газонокосілка,але ж умови були у всіх однакові.у багатьох команд грають іграки з інших сіл,а Колодистому що не можна,а те ,що вони приїхали із суддею,то це нічого не значить.ти ж сам пишеш,що суддів підвозиш,то може ти їх якось зацікавлюєш? Те ,що пацани боряться за мяч,іноді з порушенням правил,не значить ,що нас можна обзивати биками.можливо наш футбол і не красочний,але нам задоволення приносить.і яка різниця,хто грає у нас в команді,дядечки чи школярі,в яких є допуск.кстаті врачів було на стадіоні двоє.чомусь жоден гравець по причині травми не був замінений.а ваші трохи побикували,знімаючи футболку і сходячи з поля,поки йому ви не сказали,щоб форму повернув через Соболенка,так йому даже жовту не дали.понятно,що обідно,коли ви за 8 ігор пропустили лише 2 мячі,а тут за одну гру зразу 3 та ще й програли.в прошлому році ви теж обіцяли,щоу вас дома буде все по другому.да було по другому :не 7-1,а 3-1.треніруйтесь парні,якщо хочете нормально себе почувати у вищій лізі,і меньше слиньте.научіться достойно програвати.не треба нас порівнювати з с. Бабанами,у нас своя атмосфера,і кстаті склад сьгодні був далеко не основний.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 04:24

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
juve,
1.Тупиш ти і не лише на полі!
2. За те що гравець порвав футболку майже до плеча, це Вам повинен був давати арбітр карточку.
3. І слухав я про матч в Антонівці, де багато чого не було чисто!
4.Газонокосилки, бензин, і т.д. команд мало цікавить. Є правила яких повинні дотримуватись всі.
Минулого року я отримав таке попередження зо команда не хотіла виходити на поле, після того намагаюсь по максимуму приготовити поле до гри. МИ ГРАЕМО не в дворовий футбол, а в футбол з певними рамками і правилами!!!
vladislav17,
Для тебе "РОЗРИВ" є лише одного виду!!! І краще тобі цьог не знати!))) wink

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 16
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 06:16

Dima_Muzyka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.04.2014
 
Sokil,
небуду нічого дописувати, але за поле ви б помовчали)
за свій огород говоріть)

Цитата: king160
king160

до окуліста сходи) ти сам розумієш що пишеш, лінія 15-20 см.
Потрібно вміти програвати, лузери)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 06:58

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
Dima_Muzyka,
Огород - це той квардрат вашого поля який у Вас ніби перекопаний, пересапаний) Ніби Ви там помідорчики, огурчики вирощуєте)
А для тебе скажу: за 7 ігор дома ніодного нарікання ні від команд, ні від суддів не було, лінії як має бути (уточню - ВСІ лінії а не так як у Вас половина), завжди посипані, постійно покошене поле. Повторюсь нетак давно я отримував за своє поле, після чого нормально його підготовлюємо, а Ви чим кращі???
А лінії дійсно були 15-20 см, якщо ні то ти просто "балабол", фото маємо на руках. Де і все видно. в Протоколі має бути все відмічено.

Більше не збираюсь з Вами це обговорювати. Все "гуд лак". Удачі)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 10
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 08:35

king160

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.09.2013
 
Dima_Muzyka,
Ти свій глазометр підправ, стань збоку, як боковий арбітр, і придивись уважно.

<
  • Публикацій: 2884
  • Коментарів: 1342
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 09:27

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Вибачаюся, насамперед, що не традиційно ввечорі неділі подав інформацію. Дві гри на сонці в Іванівці виморили і сил просто не було. Це так, до слова.

Перечитав уважно "переписку інтелигенції". Знаючи, що "Сокіл" подає протест (про це повідомив по телефону представник команди), і вивчивши вже за кілька років особливості поведінки команд, гравців, представників і т.д., чекалося чогось почитати на сайті. Не помилився. Того більше - навіть перевершили очікування. Мда...

Дозволю собі поділитися думками відносно цієї "переписки".

1.
Цитата: king160
Я рідко роблю дописи на сайті,але суддя Кочубей, здається так його прізвище,змушує мене робити це знову. Напишу тільки одне- Кочубей ОЛЕНЬ,якому ще треба добре підучити правила футболу!!!!!


Нещодавно цей дописувач у певному зрілому віці (в коментарях він вказував, що грає в чемпіонаті райноу з 1986-го) конкретно висловився щодо "аури" в Старих Бабанах : "Можу сказати тільки те, що за рівнем бруду(як на полі так і за ним)грубості ,хамства цій команді немає рівних(і раніше не було)". Зате собі назвати когось ОЛЕНЕМ - то таке. То дозволений, мабуть, рівень бруду?

2. Вся переписка може бути охаректиризована звичайним афоризмом (він дещо прямий, але асоціації саме такі!) - коментатори між собою "міряються піськами". Хтось там когось рве, той у відповідь ще більше розриває і т.д. Коли перечитав ввечорі початок "роману", думав до ранку емоції зійдуть і розум візьме гору, угомоняться. Переоцінив...

3. Протест від "Соколу" буде прийнятий. Як і всі протести від усіх команд. І буде розглянутий КДК. При цьому дуже добре, що сам Андрій чудово памятає:
Цитата: Sokil
Минулого року я отримав таке попередження зо команда не хотіла виходити на поле, після того намагаюсь по максимуму приготовити поле до гри.

Нажаль, Андрій скромно змовчав, що тоді його домашнє поле було абсолютно не готове до проведення матчу. Щось там годину долампічували (що мов мертвому припарки), але в розмові по телефону арбітру (якщо не запамятував то був Дорошенко) я особисто рекомендував при можливості максимально піти на зустріч команді і провести матч. Тепер же
Цитата: Sokil
Газонокосилки, бензин, і т.д. команд мало цікавить. Є правила яких повинні дотримуватись всі.

Ну час йде, погляди змінюються.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 1
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 10:55

premon

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 9.06.2014
 
Я хочу звернутись до ВСІХ тих людей які обговорюють помилки суддів! Люди, скажіть дякую хоть за те, що вони є, а не так, як пару років назад приїжаєш на гру, приходе якийсь д.Вася який правила читав ще мабуть при війні(коли за гру рукою в центрі поля мав назначати пенальті). Наш чемпіонат районного масштабу, а не чемпіонат Світу! Ми не світові зірки футболу! Просто грайте у футбол!!!!!!

<
  • Публикацій: 2884
  • Коментарів: 1342
  • ICQ: {icq}
9 червня 2014 11:54

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Резюме.Протест буде розглянуто. Не виключаю різних варіантів рішень. В тому числі і зарахування поразки команді, поле якої не було відповідно підготовлено. Оскільки це автоматично означатиме, що ми ВСІ входиму таки в смугу справжнього вивчення правил (з Конституцією України ми ознайимилися, але тоді все ж проігнорували), вимірювання ширини розмітки і т.п. , то з моменту прийняття рішення КДК (скоріше всього до старту кубку це має відбутися), тобто з кубка, що стартує наступної неділі ВСІ МАТЧІ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЯ ЛИШЕ ПРИ 100-ВІДСОТКОВОМУ ДОТРИМАННІ ПРАВИЛ ГРИ У ФУТБОЛ.
Вельмишановне панство! Представники команд, гравці і т.д. Арбітрам буде дана чітка установка не допускати до проведення ігор стадіони, де не буде проведено ВЕСЬ комплекс відповідних робіт! Ширина розмітки. Матеріал розмітки (забудьте про тирсу, вапно, канавки - коментаторам це так знайомо!). Неякість розмітки (пішов перед грою дощ? - ваші проблеми! Купуйте водоімульсіну фарбі і робіть вчасно розмітку!). Розміри воріт. Товщина штанг і поперечини. Розміри поля. Все це вивчайте і готуйте свої "арени" (частина стадіонів - Паланка, Городецьке, штучне - тут без лапок арени) до чергових баталій.
Всім удачі. Роботи вистачить всім. Можливо тоді часу буде менше називати один одного "биками, оленями" та іншою великою (і малою) рогатою скотиною. Що під час гри, що в коментах на сайті.
Постскриптум. Умисно не видаляю нічії коментарі. Вони дуже красномовні.

Назад Вперед
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.