» » » Заява Оргкомітету «SOCCER.BIZ.UA-ліги» щодо фінальної частини турніру 2017 року

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




Заява Оргкомітету «SOCCER.BIZ.UA-ліги» щодо фінальної частини турніру 2017 року

Автор: Sobolenko від 17-02-2017, 07:53, подивилося: 1052

13 Анонс останнього ігрового дня «SOCCER.BIZ.UA-ліги» з футзалу

Заява Оргкомітету «SOCCER.BIZ.UA-ліги» щодо фінальної частини турніру 2017 року

Для тих хто не читає Регламент, або ж читає вибірково та і для всіх непосвячених в останні перепетії нашого турніру Оргкомітет хоче розтлумачити ситуацію, що склалася.
Після жеребкування мали напівфінальні пари:
ФК «Бершадь» – СК «Базис-1»
ФК «Орлівка» – ФК «УТК-Ятрань»

На прохання одного із учасників першу гру поставили на 9-у год. – оскільки ЇМ у цей день потрібно взяти участь у ще одних змаганнях. Хоча погодьтесь для усіх було б комфортно розпочати ігри о 10-й, а то і 11-й годині. Хочу сказати, що складаючи календар ми і до цього прислухались до побажань окремих команд. Отож перший півфінал розпочнеться згідно календаря о 9.00 год. Цей абзац був для тих, хто вміє читати поміж рядків.

Далі. Як стало відомо (підтвердили дві офіційні особи команди) колектив СК «Базис-1» знімається з нашого турніру для участі в іншому. Про етичність цього вчинку говорити тут не збираємось, а будемо посилатись лише на Дисциплінарні правила.

Дисциплінарні правила
II. Відповідальність клубу (команди)
1. Відмова від участі в змаганнях, на які клуб був заявлений.
Санкції, що застосовуються до клубу (команди):
Виключення зі складу учасників змагань, які проводяться, або виключення із майбутніх змагань.


Зрозуміло виникло питання: «Що робити далі?». Пункт 5 Регламенту (Оргкомітет турніру особливо наголошує) передбачений для переносів матчів тут недоречний. 5. У випадку неявки команди на гру, у визначений календарем час, матч може бути зіграним лише зі згоди суперника та вирішенням усіх організаційних моментів командою, що стала причиною «конфлікту».

Отож «форсмажор».

Регламент.
5. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ ТА ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ.
• Всі організаційні, дисциплінарні та спірні питання, які будуть виникати під час турніру будуть розглядатися Організаційним комітетом змагань.

Оргкомітет розглядав два варіанти продовження турніру. Довелося вивчити досвід інших подібних турнірів та проконсультуватись з рядом авторитетних фахівців у таких питаннях, за що їм висловлюємо подяку.
1-й відпав зразу – грубо суперечив Регламенту – провести другий етап між трьома колективами по коловій системі.
2-й варіант визнали усі прийнятним – компенсувати СК «Базис-1» колективом-учасником чвертьфіналу. Природньо, що право першого голосу надали супернику СК «Базис-1» по чвертьфіналу СК «Шабастівка». Останні з якихось причин відмовились. СК «Жашків» при одинаковій різниці забитих-пропущених з ФК «Паланка-Агро (в чвертьфіналі) отримали перевагу – 3 забитх проти 1 у наших земляків. СК «Жашків» підтвердив участь в півфіналі.

Знаємо, що дехто захотів собі в фінальному раунді легкої прогулянки і дозволив висловлюватись в категоричній формі до членів Оргкомітету. Повірте в наступне:
1. Жодна команда не буде диктувати свої умови чи шантажувати.
2. Турнір «SOCCER.BIZ.UA-ліга» з футзалу не проводиться під якусь окрему комаду (а такі дурниці обговорюються).
3. Ми раді кожному учаснику і можемо прислухатись до його думки і побажань.
4. Якщо якийсь колектив вважає, що до них упереджено відносились (календар, арбітраж, жеребкування і т.ін.), то в наступному сезоні 2017-18 р ви можете вибрати альтернативу «SOCCER.BIZ.UA-ліги» з футзалу (а він буде довшим і не менш цікавим) у вигляді кросової підготовки, роботі в тренажерному залі, участі в інших подібних чи кращих турнірах.
Надіємось на розуміння усіх сторін, запрошуємо на останній ігровоий день «SOCCER.BIZ.UA-ліги» з футзалу. Нехай переможе достойний. Підтримай свою команду. Спортивний зал УДПУ 9.00 год 19.02.2017.


Оргкомітет «SOCCER.BIZ.UA-ліги» з футзалу.

Категорія: Новини / Чемпіонат району

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 16:19

kiriivka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 11.03.2014
 
Интриги плете той хто винис информацию миж клубом и оргкомитетом на всебичний розголос!!!  Обицяли мени що зи мною в четвер зустринеться представник та розкаже ситуацию мени и мому керивнитству.  Цього не сталось.  
2. Починати гру о 9.00 я не просив.  Я просив не починати пивфинал о 12 або 13 години.  
На рахунок участи у турнири,  мене запитали яки рекомендации булиб вид мене для команди.  Я попросив поставити игри на другу половину дня!! 
Не потрибно писати що организатор иде на уступки щоб рнаша команда взяла участь!!!!  Був диалог,  який организатори и мають вести. 
 Дали таке,  коли до мене звертались органищатори по мою думку и думку команди?  
  Писля того як я подзвонив!!! 
Тобто без мого дзвинка все булоб виришено за кулисами.  А переговори першочергово велися з Паланкою а не Жашковом.  Писля дзвинка организатори застосували рейтинг чвертьфиналистив,  а що було до того? 
Тому моэ слово - не потрибно интриг уманщини виносити на я вважаю миж обласний чудовий турнир.  Спилкуймося и вдоскональмойся разом!!!  Не потрибно вболивальника посвящати в околофутбольни интриги!  Вболивальник хоче бачити результат - футбол!!!  А так вин кожну помилку и картку судди буде сприймати як упередженисть!!! 
   

<
  • Публикацій: 2669
  • Коментарів: 1330
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 17:22

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Шановний! 
Я можливо не все зрозумів (вибачте, але написане вами взагалі важко сприймається через стиль написання), але основну суть вловив. 
Почнемо, як ви по порядку.
1. Ви вже раз брехню написали і вибачень не принесли (щодо того, що з сайту було прибрано-приховано Регламент турніру - нагадати?).

2.
 
Цитата: kiriivka
Не потрибно вболивальника посвящати в околофутбольни интриги!  
Чому це не має бути відома вся правда? з якого це дива ви чи хтось інший має тут ще й цензуру привносити? я не знаю як у вас заведено, але тут - якщо крутите хвостом крутите "за кулісами" - будьте готові, що про це буде відомо всім. 


3. 
Цитата: kiriivka
А переговори першочергово велися з Паланкою а не Жашковом.
Лукавите шановний. Частина правди - різновид брехні. Ви скромно змовчали, що першочергово пропонувалося команді з Монастирищенського району, яка програла "Базису-1". За тим організатори розглядали варіанти із запрошенням команд Жашкова і Паланки (попередньо пропонувалося і туди ітуди - дякуючи всім "інтригам" "друзів" часу залишалося все менше і був дійсно ризик залаишитися із неповноцінним півфіналом - як власне вам і хотілося. Оскільки Жашків дав згоду, то на цьому будь-які обговорення припинилися. Доречі, питання до Вас(як знатока регламентів) - а на підставі чого власне ви вирішили, що Жашків? Десь прописано? Раз це непередбачені обставини, то Оргомітет мав прийняти будь-яке рішення, яке вважав би за доцільне. Я особисто ще більше радий, що не Паланка - такі як ви і без приводу вже приплітали теж таки УТК. Я уявляю, як би бризкали слюною ви і "друзі". якби була Паланка.
 
4. А ви випадково чи умисно не проговорюєте всі подробиці цієї "санта-барбари"? деякі кроки ваші зокрема? випадково забули головних винуватців, з кого все і почалося?
 
Коли ви вже раз тут брехню написали на сайті, я вам відповів - НЕ ГАРНО! Повторюсь і зараз - Не ГАРНО ОБМАНЮВАТИ І ПЕРЕКРУЧУВАТИ! 

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 18:37

kiriivka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 11.03.2014
 
В кожного своя правда!!!  Завтра побачим чи я помиляюсь чи ни!  Якщо я помиляюсь попрошу пробачення! Просто задiло те що чемпионат робиться пiд мене!  Час менi вибирають зi мною согласовують - а що организатори цього не повиннi робити?  А питання по Жашкову i по Паланцi до органiзаторiв. А слюнявить тут хтось один.  При першому моэму дзвiнку менi оголосили Паланку,  вариант з Монастирищем вiдпав! Коли я задав питання - чому паланка? ( я не маю проти ничого вид обох команд) на наступний день мени сказали Жашков.  Але вашу думку(моэи команди ) организатори теж захотiли почути!  Я ii сказав!  А ви чомусь слюнявчиками розкидаэтесь

<
  • Публикацій: 2669
  • Коментарів: 1330
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 19:03

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
1. Монастирище відпало по причині відмови власне Монастирища а не по вині організаторів.
2. Паланка на момент пропозиції їй не давала відповіді а брала час на роздуми. А Жашків наступного дня дав відповідь позитивну відразу. Хоча на той момент він був пріирітетним (наскільки мені відомо міркували наступним чином - якщо не Монастирище, то дивилися на результати інших трьох програвших у чвертьфіналі. Паланка і Жашків програли з різницею в 2 мячі (Базис-2 програв більше). Подивилися на кількість забитих мячів. Три забив Жашків, Паланка забила один. Логіка присутня? При цьому я Вас перепитав - а все це прописано в Регламенті? Оргкомітет прийняв рішення як він вважав за потрібне виходячи з того, що була ситуація непередбачена у Регламенті. Його право. А от чого ви колотили все - то вже дійсно питання. Ви що  з Паланкою, що  з Жашковом не хотіли грати (не правда?). Вам подавай технічну перемогу в півфіналі і все. Ви і регламент вичитували, що то буде в разі неявки "Базису-1". Ви і лист-відмову від "Базису" до Оргкомітету вимагали вам продемонструвати, коли вам пояснили, що то команда не на гру не явилася а знялася з турніру.При цьому гарно знали, що його, того листа,  не має,  і були поінформовані, що та команда "мовчки з турніру пішла" (а чого ви про це ні слова? вони порядно по відношенню до організаторів вчинили?). Ну раз ви в чомусь ображені, то давайте тоді про все пропишемо! Що з того, що я перерахував, не відповідає дійсності? Турнір  дійсно був гарно організований і наближався до завершення як по мені "без сучка і задоринки". Але спочатку одні використали турнір і "використали" всіх (можна було по-людськи по відношенню до організаторів і до всіх оголосити про своє рішення не догравати турнір? це важко було зробити? це треба було з цього все це влаштовувати? чи то секрет був великий, що їдуть на інший турнір, щоб готуватися до сезону?) а потім Ви стали щось вичитувати, виторговувати а за тим тут ображаєтесь. 
 
П.С. 
Цитата: kiriivka
Якщо я помиляюсь попрошу пробачення!

Відносно того, що ви звинуватили мене у "випадковому" приховуванні Регламенту, і при цьому відверто збрехали, вам треба ще чекати завтра? Ну-ну. Помилятися можуть всі. Вибачатися не у всіх духу вистачає. Такщо про "слюнявити" очевидно до кого це. 

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 19:17

kiriivka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 11.03.2014
 
Таке враження що ви в организаторах турниру? 
Хоч в протоколи засидання вас не вказано?  
Чи може ви головний консультант организаторив?  

<
  • Публикацій: 2669
  • Коментарів: 1330
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 19:43

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: kiriivka
Таке враження що ви в организаторах турниру?  Хоч в протоколи засидання вас не вказано?   Чи може ви головний консультант организаторив?

Враження у Вас хибне))) Враховуючи свій досвід спілкування з певним колом осіб (не беріть все на свій рахунок - Ви тут ні до чого) я ЗАДОВГО відмовив О.Клімову у проханні бути причетним до організації цього турнріу. І відношення до турнріу не маю жодного, крім того що дотримуюся обіцяного організаторам - для зручності уболівальників публікую надіслані ними матераіли (календарі, регламент, результати і т.д.). Але оскільки кінцівка цього гарно організованого і проведеного турніру (а це потрудитися потрібно було чимало організаторам) псувалася на очах всім цим влаштованим цирком ( а ви, доречі, так і не написали - що з перерахованого мною в попередній відповіді неправда?), то я не став мовчати (я мав право висловлювати власну думку - доречі, між іншим, Ви висловлюєте свою точку зору на моєму сайті і ніякої "цензури" по відношенні до написаного Вами з могу боку не застосовувалася, попри розбіжності у поглядах). До того ж я маю відношення до ФК "УТК-Ятрань". Коли почався весь цей "цирк" з якогось дива знову прозвучали звинувачення на адресу нашого футбольного клубу. Мовляв "під УТК все організовано". Якась несенітниця. От з якого боку наш клуб до всього цього причетний? Це УТК "мовчки" пішло з турніру? це УТК погоджувалаося-непогоджувалося з рішеннями чи пропозиціями Оргкомітету? Та якось нам фіолетово. Але все вийшло по українській приказці "Хто всрався? Невістка!". тут в ролі винного ми. От з якого дива??? Почерк і стиль, правда, вже знайомий і вже був "обкатаний". 
 
Так що відносно написаної мною у попередній відповіді хронології всієї цієї "санта-барбари"? Ви так і не відповіли. Як і не вибачилися за неправдиве звинувачення у "підігруванні" "махінаціям" Оргкомітету і "приховуванні" Регламенту.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 21:03

Fart

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 3.09.2011
 
1. Після відмови Монастирища, одночасно запропонували участь двом уже названим колективам. Чому одочасно?-Страхувались від відмови фаворита. Після згоди Жашкова діалог з Паланкою автоматично припинили. Гадаю все прозоро.
2. Жодним чином не хотіли образити Бершадь попередньою публікацією від Оргкомітету.  Намагались наголосити про товариське відношення до гостей турніру, і спонукати до тверезого спортивного розуміння досить складної ситуації.
Доречі, зручний календар намагались зробити і для УТК-участь в турнірі за кордоном.
3. "В кожного своя правда!!!  Завтра побачим чи я помиляюсь чи ни!"- Як розуміти ці слова? Невже Оргкомітет уже приречений штучно комусь не дати стати переможцем, чи зробит ним!??? Сподіваємось на чесну, без бруду чоловічу боротьбу. Якщо Чемпіоном стане УТК зрозуміло більшість вболівальників буде рада, а ми їх привітаємо. А можливо буде знову блискуча гра волі і характеру від Жашкова - привітаємо і порадіємо за північного сусіда. Чудові шанси на перемогу мають Орлівка та Бершадь - проглядається саме футзальний клас та досвід. І тут будемо вітати з неменшою щирістю.
4. Щодо "Интриги плете той хто винис информацию миж клубом и оргкомитетом на всебичний розголос!!! "- то це називається відкрита позиція Оргкомітету. Щоб говорили на трибунах чи тут потім писали, якби ми просто  виставили Жашків  чи ще "гірше" Паланку у півфіналі? Ото б була мелодрама!...- ВИГНАЛИ, ЗАТРАВИЛИ, ДИСКВАЛІФІКУВАЛИ іт.д. одного із яскравих фаворитів.
 
Гадаю після цього тексту міні-конфлікт згасне. Чекаю завтра усіх на ФІНАЛІ турніру. Через 5хв снукер.
З повагою до читачів член Оргкомітету Олег Андрощук.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
18 лютого 2017 23:37

kiriivka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 11.03.2014
 
От це я розяснення приймаю.  А досi чув слова людини яка захищала своi iнтереси!  

<
  • Публикацій: 2669
  • Коментарів: 1330
  • ICQ: {icq}
19 лютого 2017 08:24

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Так, до цього я захищав зокрема й своi iнтереси. Ви своiм брехливим першим коментарем мене безпiдставно звинуватили.  Й iнтереси органiторiв турнiру, щоб у них такi подii та вчинки, спiвучасником яких стали й ви, не вiдбили бажання в подальшому проводити такий турнiр. Що характерно - звинувачуючи з якогось дива (пардон, не дивуете, все зрозумiло й так, з вiдки вiтер дме й так ви чiтко показали) мене в чомусь, ви прогнозовано не спромоглися анi вибачитися за свiй брехливий коментар-питання, анi дати бодай мiнiмальних логiчних вiдповiдей на питання з мого боку. Однi загальнi фрази нi про що. 

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
22 лютого 2017 21:46

kiriivka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 11.03.2014
 
Написав що хтiв.  А розсварив всi уманськi команды хтось iнший. Бо характером не сходивсь то з одними - то з iншими! То я там то я сям.  Проти органiзаторiв нiчого не маю i пiдтримую iх в iх починаннях!  А вiдповiдi менi надали чiткi й лаконiчнi - саме органiзатори. I без образ.  Колись комусь треба передивитись своi погляди - якщо сайт про уманський футбол. А не той що тобi (Вам) подобаэться!  

<
  • Публикацій: 2669
  • Коментарів: 1330
  • ICQ: {icq}
22 лютого 2017 22:16

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: kiriivka
Колись комусь треба передивитись своi погляди - якщо сайт про уманський футбол. А не той що тобi (Вам) подобаэться!

 
Подумали, подумали і вирішили знову за мене взятися)))) Ну на вибаченя анонсоване розродитися важче, ніж когось крайнім знайти. Ще один цензор-командир знайшовся, що буде вказувати як назвати сайт і про що писати.... Ну коротко, то воно так - сам визначуся що і як писати. Коли буде вкрай потрібно в цьому плані порада чи команда як і про що писати, то я до вас (тебе) звернуся!


П.С. Я вже писав - перед тим як щось написати, то краще попитайте чи порадьтесь з кимось. Щоб не виглядало блідо (як то брехня з тим Регламентом, як то сьогоднішня "порада"). Перечитайте (перечитай) уважно в шапці назву сайту. Можливо стане зрозуміло, що та "пораду" як і та брехня із "пропавшим" Регламентом черговий ляп....

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
23 лютого 2017 13:28

kiriivka

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 11.03.2014
 
Прошу пробачення!  Шапку проситав!  Сайт власний! 

<
  • Публикацій: 2669
  • Коментарів: 1330
  • ICQ: {icq}
24 лютого 2017 19:16

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
До відома читачів. У діалозі в соцмережі обидва, хто тут між собою вів диспут чи суперечку, дійшли порозуміння (принаймі я це сприймаю саме так). Заяву за бажанням автора її може буде опубліковано окремо тут на сайті (я так зрозумів, що те бажання є, але пров сяк випадок перепитав)

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.