» » » Рішення КДК Федерації футболу району від 25.07.2011.

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




Рішення КДК Федерації футболу району від 25.07.2011.

Автор: Sobolenko від 26-07-2011, 20:29, подивилося: 3411

27 Протокол засідання КДК
Федерації футболу Уманського району
№3
Час засідання: 25 липня 2011 року. 18-00.
Місце засідання: стадіон «Іллічівець-Умань»
Присутні 6 членів (з 7) КДК: Андрощук О., Пею В., Соболенко І., Баланюк А., Московський А., Потайчук В.

Слухали
1. питання щодо інциденту перед початком гри 24 липня 2011 року між командами «Ніка» (Родниківка) та «Комунальником» (Умань).
2. Питання щодо вилучення гравця команди «Ніка» Тарновського Дмитра, вилучення гравця команди «Паланка» Пашківського Павла, вилучення гравця команди «Світ Меблів» Дорошенко Валерія.

Ухвалили:
1. В звязку із участю в матчі «Ніка»-«Комунальник» в складі команди «Комунальник» дискваліфікованого гравця (Мамбик Олександр) та гравця вилученого перед грою (з правом заміни) Карнаушенка Олександра – анулювати підсумковий результат гри (3:1 на користь «Ніки») та зафіксувати технічну перемогу (згідно Регламенту чемпіонату Уманського району, Розділ ІV, пункт 7) команди «Ніка» з рахунком 3:0. Голосувало 5 членів КДК (Баланюк А. в голосуванні участі не приймав як представник команди «Ніка») – одноголосно «за».
2. Гравець команди «Комунальник» Мамбик Олександр відбуває двоматчеву дискваліфікацію з урахуванням матчу «Ніка»-«Комунальник» (за його участь в матчі команді «Комунальник» було зараховано технічну поразку). Тобто він має пропустити ще один наступний матч команди «Комунальник». Голосувало 6 членів КДК – одноголосно «за».
3. Гравець і представник команди «Комунальник» Карнаушенко Олександр за фізичні дії щодо арбітра матчу Андрощука О. (порвано футболку арбітра, нанесено одночасно двома руками – відкритими долонями – удар в область голови), публічні неетичні висловлювання на адресу арбітра та КДК, самовільний вихід на поле після вилучення дискваліфікується як гравець і як представник команди в усіх змаганнях, що проводить Федерація футболу Уманського району до кінця 2011 року. Голосувало 6 членів КДК - одноголосно "за".
4. Дискваліфікувати гравця команди «Ніка» (Родниківка) Тарновського Дмитра за вилучення (через два попередження) на 1 наступний календарний матч команди «Ніка» (згідно Регламенту, Розділ ІV, пункт 10).Голосувало 6 членів КДК - одноголосно "за".
5. Дискваліфікувати гравця команди «Паланка» Пашківського Павла за вилучення (через два попередження) на 1 наступний календарний матч команди «Паланка» (згідно Регламенту, Розділ ІV, пункт 10). Голосувало 6 членів КДК - одноголосно "за".
6. Дискваліфікувати гравця команди «Світ Меблів» Дорошенко Валерія за вилучення (через два попередження) на 1 наступний календарний матч команди «Світ Меблів» (згідно Регламенту, Розділ ІV, пункт 10). Голосувало 6 членів КДК - одноголосно "за".

25.07.2011 р.

Змінив: Sobolenko

Категорія: Новини / Чемпіонат району

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 28
  • ICQ: {icq}
26 липня 2011 20:58

Ruslan

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 18.05.2011
 
пан Соболенко а за удар гравця в спину лише жовта картка Гнетову команда Ніка???

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
26 липня 2011 21:58

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Пан Ruslan! Я можу опиратися на рапорт арбітра. Цитую з нього по пану Гньотову, що Вас зацікавив " Гньотов Сергій, Ніка, 58 хв, попередження, недисциплінована поведінка". Що цікаво перед ним запис : "Карнаушенко Влад., Комунальник, 57 хв, попередження, недисциплінована поведінка", "Тарновський Дмитро,Ніка, 58 хв, попередження, небезпечна атака суперника", "Крочак Руслан, Комунальник, 58 хв, попередження, недисциплінована поведінка". А за ним: "Мамбик Олександр, Комунальник, 58 хв, попередження, недисциплінована поведінка". Може там в комплексі розібратися?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
26 липня 2011 22:19

Кент

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Вважаю цілком об!єктивне рішення, стосовно поведіки Карнаушенко. Воно задовольнит всіх, тих хто вже натерпівся від цього футболіста і тих, хто ще в майбутньому мав постраждати!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 28
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 00:51

virus1941

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2011
 
Ну, взагалі, усе правильно. До кінця сезону, а там далі видно буде...

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 194
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 07:27

vatref

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.01.2011
 
А тепер Карнаушенко буде розбиратись з усіма ( особливо з суддями ) як болільник, і нічого ви йому не зробите

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 08:28

77

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
А плювати на всіх з високої гори, а з двох рук арбітрів, а начхать на вилучення (далеко не вперше!)або "на горло" всіх взяти , залякати - ОТО ВСЯ ПРАВДА! ОТО ПО НАШОМУ! ОТО СТИЛЬ КОМУНАЛЬНИКА! Правда, пане Руслане?! Всі знають, що тільки ви несподівано для себе не виграєте, то у Комунальника "раптом" нерви здають! І пофіг чи то чемпіонат району, чи чемпіонат області, чи чемпіонат України (фантастично виглядало оскаженіле обличчя того ж Карнаушенка в грі з Кривим Рогом недавно)! Це не правда? От і правда!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 08:41

77

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Важаю, що Комунальнику варто сильно замислитися! Ато чутки ходять , що вони "грають для уболівальника" - хто ж за них уболіває??? А КДК, включаючи того ж Соболенка, реально чинять помірковано, намагаючись зберегти команду Комунальник для чемпіонату району - а я підтримую ту більшість, яка вимгає гнати Комунальник. Вони не зміняться! А навпаки будуть ще агресивніші і нахабніші! От і правда!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 09:34

Андрій

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
В кубку уманського района результат гри Фермаш-Городецьке було скасовано, Городецькому присуджена технічна поразка через те, що в команді грали гравці, грати яким було заборонено.

І ми вибули з турніру!

То хіба це не схожа ситуація? В Комунальника також грали гравці, яким грати не можна було! До того ж вони декілька разів обманювали КДК!

Рішення по команді Комунальник має бути рівноцінним!! Чим ми гірші за них?

Ми за вилучення комунальника з Чемпіонату району!! Тим більше що більшість вимагає якраз цього!

Выписка из положения (Дисциплинарные санкции).

За физическое воздействие на судью игрок команды «Боевое-Братство» Иванюк Максим отстраняется во всех футбольных соревнованиях, проводимых в Красногорском муниципальном районе на последующие два года, а команда этого игрока снимается со всех спортивных состязаний, проводимых Федерацией футбола. Результаты же проведенных ею до этого момента встреч аннулируется.

Дисциплинарные санкции.

Решения о наказаниях провинившихся команд и игроков, выносится на заседаниях Контрольно-дисциплинарной комиссии – КДК. В исключительных случаях данные вопросы выносятся на Федерацию футбола, где и устанавливается окончательное для всех решение.


Игрок, применивший по отношению к судье меры физического воздействия, отстраняется от участия во всех футбольных соревнованиях, проводимых в Красно -горском муниципальном районе на последующие два года, а команда этого игрока снимается со всех спортивных состязаний, проводимых Федерацией футбола. Результаты же проведенных ею до этого момента встреч аннулируется.

По окончанию игрового тура судьи обязаны предоставить протоколы в течение пяти дней, а всю информацию о матчах на следующий день в Комитет по физической культуре и спорту Администрации Красногорского муниципального района. В случае не предоставления информации и протоколов оплата судейства производиться не будет.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 100
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 14:30

aos

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 30.01.2011
 
Шановний Андрій , а ви райони не попутали. Потрібно цитувати регламент проведення чемпіонату Уманського району з футболу на сезон 2011р. wink
Р Е Г Л А М Е Н Т
Чемпіонату, Першості та Кубку
Уманського району з футболу 2011 року:
IV. ДИСЦИПЛІНАРНІ САНКЦІЇ
4. За ДВІ неявки команди на календарний матч клуб знімається з розиграшу Чемпіонату, Першості.
У РАЗІ ЗЛОСНОГО НЕВИКОНАННЯ РЕГЛАМЕНТУ І ДОДАТКУ ДО НЬОГО ОГРКОМІТЕТ ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ЗНЯТИ КОМАНДУ З ЧЕМПІОНАТУ А ПРЕДСТАВНИКА-ОРГАНІЗАТОРА ДАННОКО КОЛЕКТИВУ ВІДЛУЧИТИ ВІД УЧАСТІ У ЗМАГАННЯХ В МАЙБУТНЬОМУ
Ось два пункти які я знайшов коли знімається команда з турніру. (Рішення ОГРКомітету ми вже знаємо).
Єдине, що викликає запитання так ось яке рішення:2. Гравець команди «Комунальник» Мамбик Олександр відбуває двоматчеву дискваліфікацію з урахуванням матчу «Ніка»-«Комунальник». Але ж матч цей важається як той , що не відбувся, як я розумію. А згідно з положення: п 15. Не може вважатися, що дискваліфікований гравець пропускає чергову календарну гру, якщо вона з якихось причин не відбулася.

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 14:59

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
aos

Матч "Ніка"-"Комунальник" відбувся, але через порушення анульовано результат. Тому у Мамбика О. залишається ще один матч.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 15:39

Новак

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Я пропоную вважати інцедент за участю ф/к Комунальник вичерпаним.

Всі окрім Карнаушенка готуємось до слідуючого туру.

Амінь.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 100
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 16:34

aos

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 30.01.2011
 
feel

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 19:15

123456789

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Дорогі друзі,як ми всі гарно стали розбиратись у футболі, хоча більшість бачили його по телевізорі або з вертольота (77 теж).Ви подивіться,що ви зробили з чемпіонату Уманського р-н.,(якийсь чемп.світу),видумуйте такі регламенти,ви цим вбиваете якість та красу футболу,скрізь люди які не попадають в основу чи не виходять на заміну в вищому дивізіоні,проходять ігрову практику в нищому та піднімають цим рівень чемпіонату.Те,що повинна бути дисципліна проведення змагань,то це так,але з боку федерації застосовується покарання лише до команд та футболістів,а судів теж треба гладити проти шерсті,щоб за свої дії несли відповідальність.

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
27 липня 2011 21:07

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Таки правда. Згоден з паном 123456789! В справі виховання дітей (тобто в педагогіці) і в футболі розбираються всі. Це не мої слова - умнічати не стану. Я , як і 77, і 88, і 123456789 і ВСІ в уманському футболі, нормально дивлюся футбол по телевізору, ще систематично приходжу дивитися на уманський стадіон - теж нормально (ніхто не примушує). Ось з вертольота не дивився (не літав на вертольоті), хоча, думаю і з вертольота нічогенько так буде. Правда, на відміну від декого не вказую що вони "ничего не понимают в футболе". І не страдаю манію величі, хоча ті ж панове , доречі, дивилися той же футбол по телевізору а , може, якщо пощастило, то і з гелікоптера. Достатньо хоча б поверхнево переглянути історію уманського футболу і зацінити всі здобутки.
Щодо "вбивства краси футболу видуманим регламентом". Хто ж заважає зіркам нашого футболу показувати красу футболу в чемпіонатах області, України? Вийти складом рівня чемпіонату області, де більшість 4-5 разів на тиждень тренуються, проти сільської команди, які раз на тиждень від роботи відірвалися, і героїчно налупити півтора десятка м'ячів - то таки да, то таки краса футболу! Шикарно!
мені приємно, що таких справжніх спеціалістів (ну не телевізійних і не гелікоптерних!) бісить те, що змінилося в чемпіонаті району! Значить все вірно робиться!
Доречі, ніхто монополії на футбол в регіоні немає! Організуйте свій чемпіонат району, чемпіонат міста і - вперед! З яким хочете регламентом або без нього! Хто ж заважає!


Доречі, на турнірах ВАТ "Вітаміни" НІХТО РЕГЛАМЕНТИ НЕ ОБГОВОРЮВАВ! Там, для страдаючих на провали пам'яті нагадаю, були чіткі обмеження по статусу і рівню гравців-учасників! Нормально тоді нинішніх критиків все влаштовувало! Доречі - Цитата з тих часів від представника організаторів турніру того часу ВАТ Вітаміни: "Не влаштовує - не грайте!". А в чемпіонаті району РЕГЛАМЕНТ ОБГОВОРЮВАВСЯ І ПРИЙМАВСЯ ВСІМА КОМАНДАМИ! І МЕНШІСТЬ НЕ БУДЕ ДИКТУВАТИ УМОВИ БІЛЬШОСТІ!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
28 липня 2011 11:20

РОман

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Цитата: 123456789
видумуйте такі регламенти,ви цим вбиваете якість та красу футболу


М"яко кажучи дивне умозаключення.


А взагалі, рівень чемпіонату Уманського району з кожним роком ЗРОСТАЄ. ТАК ТРИМАТИ!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 57
  • ICQ: {icq}
28 липня 2011 16:37

mihaiiiil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 30.05.2011
 
Дивує цитата "видумуєте регламенти...". Якщо ж не буде правил або регламенту, то як вирішувтаи різні спірні питання? Тут я цілком підтримую Ігоря Соболенка. Якщо не влаштовують правила або регламент, то організовуйте свій турнір зі своїми правилами та регламентом (або зовсім без них). Критикувати завжди легше ніж дійсно щось конструктивне зробити. Ніхто в районі не ідеалізує регламент, проте, мабуть, всі погодяться що прогрес очевидний. І як на мене, все-таки шановні відвідувачі даного сайту здебільшого є представниками різних команд, які грають у чемпіонаті району, тому говорити "хоча більшість бачили його по телевізорі або з вертольота" є досить некоректно та зневажливо.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 96
  • ICQ: {icq}
28 липня 2011 19:35

djip

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 31.01.2011
 
СМ-ЧЕМПИОН 2011.чи в когось э якісь заперечення?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 100
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 13:37

aos

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 30.01.2011
 
Є

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 14:52

123456789

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Шановний Ігоре,Вас особисто ніхто не звинувачує і не ображає,але і не Ви самі придумали чемпіонат Ум.р-н.,і нічим він сьогодні не сильніший і не кращий,щось змінюється,щось ні, просто согодні Ви являєтесь одним із організаторів,а всі рішення які приймаються на засіданнях виконкому Ви приймаєте разом з членами(якщо це так?),звичайно всім сторонам це може неподобатись(ось Вам і факт з "Комунальником"в Родниківці),а ще всі висказують свою думку отут на сайті,не зовсім коректно,і дехто вважає неправильно до ветеранів, можливо людям накипіло щось,от вони себе так не по спортивному і ведуть.P.S (приймайте завжди правильні та справедливі рішення ДО ВСІХ і тоді все буде гаразд!!!)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 100
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 15:45

aos

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 30.01.2011
 
123456789
В Норвегії одному пану теж , щось накипіло.....

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 15:48

Толя

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Цитата: djip
СМ-ЧЕМПИОН 2011.


Я такої команди в Лізі Чемпіонів не бачив. wink

А взагалі після доброго облизня отриманого в Чемпіонаті Області (чи де там СМ в тому році випробовували свої амбіції), та підсилення новими гравцями у СМ дійсно з'явились невеличкі шанси вибороти чемпіонство серед сільських команд.

Ви головне не пийте багато на радощах після перемоги в чемпіонаті району. fellow

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 15:56

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Шановному пану 123456789! Поперше дякую за зміну тональності висловлювань! Ви, погодьтеся, абсолютно були неправі щодо "футболу по телевізору та з вертольота". Але при цьому, відмітьте, ніхто ваш коментар не "підчищав" і не видаляв з сайту.
Щодо чемпіонату Уманського району. Я ніде не давав жодних коментарів щодо зростання РІВНЯ ГРИ! А ось щодо організації змагань, то я дозволю з Вами абсолютно не погодитися. Можливо люди до кращого швидко звикають і забувають, що в нас творилося два десятки років (а може і більше) - неявки команд на ігри (могли і вдома не зібратися!) були типовим явищем, заявок команд ніхто в очі не бачив і гравці примудрялися грати за 3-4 команди в ОДНОМУ турі, таблицю підсумкову не могли до купи зібрати на фініші! Не було??? А суперечки на фініші кількох чемпіонатів через непрописаний регламент - не було такого??? Нагадайте....
Всі ключові рішення щодо Регламенту приймаються ЛИШЕ на зібранні всіх представників команд - вони відбуваються мінімум 4 рази на рік і там шляхом звичайного голосування приймаються ті або інші рішення (демократії - більше ніж десь!). Тепер створено КДК, яке було обрано якраз представниками команд і ви не можете поставити під сумнів порядок прийняття рішень - всі члени КДК відомі всім любителям футболу і цілком доступні для питань - "чи Соболенко випадково сам там щось не придумав?"
І наостанок. Вкажіть конкретно - ЩОДО КОГО БУЛО ПРИЙНЯТО НЕСПРАВЕДЛИВЕ РІШЕННЯ? Щодо висловлювань і коментарів - то Ви краще зверніть увагу У КОГО тут і щодо кого накипіло!
Дякую за коректність.

Да. Доречі. Я ніколи не говорив , що я придумав чемпіонат Уманського району. А ось те, що його треба впорядкувати - то таки моя приватна ініціатива. Чекати, що це зробить якась організація було безглуздо. Порятунок утопаючих - справа самих утопаючих! Зростання кількості учасників теж доречі незаперечний факт.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 16:03

Толя

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 



Цитата: Толя
приймайте завжди правильні та справедливі рішення ДО ВСІХ і тоді все буде гаразд!!!


Якщо когось не влаштовують рішення по Комунальнику чи будь кому іншому, підготуйте колективне звернення до КДК, зберіть підписи з представників команд і подайте його на розгляд.

Хоча малоймовірно, що після такого інцидента хтось вам поставить підпис під зверненням. Як на мене то поки що всі рішення приймались СПРАВЕДЛИВО!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 16:16

korol

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.06.2011
 
Рівень чемпіонату Уманського району з кожним роком ЗРОСТАЄ І ЦЕ Є ДОБРЕ)))
А кому не подобається регламент то не іграйте)))
Уманський район так повинен тримати і хоч ми не Чемпіонат міра, ну в нас урове скоро буде як на чемпіонаті міру:)))


Гнетов сергій нікого не вдарив в спину він лише відштовхнув іграк Крочака Руслана бо той йому заважав пробивати пенальті от і все, І НЕ НАДА ТУТ БРЕХАТИ ВИ ВЖЕ Й ТАК ПОКАЗАЛИ ШО ВИ "КОМУНАЛЬНИКИ" БРЕХУНИ!!!!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 16:36

Толя

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Цитата: korol
"КОМУНАЛЬНИКИ" БРЕХУНИ!!!!!!

Всі комунальники ? wink

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 96
  • ICQ: {icq}
29 липня 2011 18:09

djip

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 31.01.2011
 
в СМ дитячими дозами вже давно ніхто не пьє відтак і результат нічогенький.так що Толя раджу і тобі налягти на ОКОВИТУ! wink

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
30 липня 2011 09:26

Толя

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Цитата: djip
раджу і тобі налягти на ОКОВИТУ!


Вельмишановний djip, ми не займаємось плагіатом. fellow

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.