» » » Рішення КДК Федерації футболу району від 01.08.2011.

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




Рішення КДК Федерації футболу району від 01.08.2011.

Автор: Sobolenko від 1-08-2011, 22:05, подивилося: 3234

16 Протокол засідання КДК
Федерації футболу Уманського району
№4
Час засідання: 01 серпня 2011 року. 18-00.
Місце засідання: стадіон «Іллічівець-Умань»
Присутні 6 членів (з 7) КДК: Андрощук О., Пею В., Соболенко І., Баланюк А., Московський А., Потайчук В. Баланюк А. в голосуванні участі не приймав, оскільки є представником команди «Ніка» (Родниківка).

Слухали
Питання щодо інциденту в матчі 31 липня 2011 року «Ніка» (Родниківка)-Кочержинці.

Ухвалили:
1. Гравець команди «Ніка» Гньотов Сергій дискваліфікований на 2 гри за провокаційні дії щодо гравця команди с.Кочержинці.
2. Гравець команди с.Кочержинці Воронюк Євгеній дискваліфікований до кінця 2011 року в усіх змаганнях , що проводить ФФУр, за удар суперника.
3. Дискваліфікувати стадіон в с.Родниківка на три наступних матчі через агресивну поведінку уболівальника, який завдав удар в обличчя гравця. Команда «Ніка» на правах господарів має провести три наступних домашніх матчів на будь-якому стадіоні на території Уманського району чи м.Умань, забезпечивши відповідну організацію.
4. Команді с.Кочержинці зарахувати технічну поразку (0:3)в звітному матчі за самовільний схід з поля.
5. Команді «Ніка» (Родниківка) зарахувати технічну поразку (0:3)в звітному матчі через втручання глядачів в беребіг матчу.
6. Аналювати червону картку гравцю команди Косенівки, яку помилково показав арбітр в матчі Ст.Бабани-Косенівка (гравець намагався врятувати ворота, граючи руками, але мяч таки потрапив в сітку і гол було зараховано. В такому випадку дії гравця не можна трактувати як «фол останньої надії» - він в результаті не позбавив суперника можливості забити гол)

Сторони мають право оскаржити рішення КДК , звернувшись до РАДИ Федерації.

Змінив: Sobolenko

Категорія: Новини / Чемпіонат району

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
1 серпня 2011 22:08

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Від себе додам. Засідання КДК пройшло конструктивно, хоча і не в усіх моментах збігалися думки.
Віддам належне команді "Ніка", яка надала відео , на якому зафіксовано кінцівку епізоду (оператор фіксував гол і не міг відразу помітити, що трапилося в центрі поля), де чітко видно дії уболівальника.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
1 серпня 2011 22:17

Блохин

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Вважаю рішення по відношенню до команди Кочержинці не зовсім справедливе. Так команда залишила поле до заверження гри, але як можна продовжувати гру коли команда організатор не може гарантувати безпеку?! Згадайте рішення по грі ЛЧ Рома-Динамо! Вважаю в тій ситуації суддя повинен був зупинити та завершити гру. Керівництво Кочержинець можна зрозуміти. Ніякі турнірні очки не варті здоровя людини.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 12:00

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 
Цитата: Блохин
суддя повинен був зупинити та завершити гру


Згідний, в цьому епізоді повинен був сказати своє вагоме слово АРБІТР матчу. Який самоусунувшись від інцеденту спровокував неправомірні дії гравців ФК КОЧЕРЖИНЦІ.

Якщо діяти послідовно то наказаний повинен бути також і АРБІТР.

Пропоную ввести тимчасову методику оцінювання суддів.

Методика проста команди в особі капітанів виставляють свою оцінку судді за проведений матч.

Загальна оцінка судді за матч обчислюється за формулою.

Загальна оцінка суддівства за конкретний матч = (Оцінка 1 команди+Оцінка 2 команди)/2

(тобто просто середнє від двох оцінок)

Відповідно до цих оцінок вести загальний рейтинг суддів Уманського району.

Виходячи з цього рейтингу на принципові матчі призначати суддів з вищим рейтингом, обслуговувати ігри плей-офф, фінали тощо можуть судді лише з вищим рейтингом.

Цим ми відразу уб'ємо декілька зайців: буде менше конфліктних ситуацій через дії або бездіяльність суддів, будемо стимулювати суддів проводити матчі більш відповідально.

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 12:16

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Для kor_ser !
Для арбітрів один з основних стимулів - отримати призначення на наступні ігри. Якби уважно подивилися на статистику арбітрів (а по першому колу я її відкрито оприлюднив), то можете зробити висновки - чи отримують призначення арбітри, які допустили суттєві помилки. якщо ви думаєте, що все просто розкиданням ігор по арбітрам обходиться , то ви сильно помиляєтесь.

Щодо оцінок арбітрів. На початку 90-х я систему запропоновану вами застав в чемпіонаті області. Вона була суто формальна і ніяк не впливала ні на що. І взагалі все було просто - команда, що програла , виставляла традиційно 1, а вигравша відповідно 5. І федерація просто відкинула це ідею за її абсурдністю. Ви плекаєте ілюзію, що оцінки виставлені капітанами після ігор відобразять реальний рейтинг арбітрів???

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 15:20

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 
Цитата: Sobolenko
Ви плекаєте ілюзію, що оцінки виставлені капітанами після ігор відобразять реальний рейтинг арбітрів???


Мені здається, що спробувати можна було б. Тим більше, що я вказав що це ТИМЧАСОВО. Не виправдає себе відмовитись.

Цитата: Sobolenko
то можете зробити висновки - чи отримують призначення арбітри


Не треба далеко йти, арбітра який судив 1 гру КОМУНАЛЬНИК-РОДНИКІВКА було поставлено судити гру цих же команд в 2 колі. Результат плачевний.

Цитата: Sobolenko
Ви плекаєте ілюзію, що оцінки виставлені капітанами після ігор відобразять реальний рейтинг арбітрів???


Пропоную обговорити цю тему спочатку навіть тут, почути думки інших людей. Можливо хтось запропонує, щось цікавіше.


Цитата: Sobolenko
На початку 90-х я систему запропоновану вами застав в чемпіонаті області. Вона була суто формальна і ніяк не впливала ні на що. І взагалі все було просто - команда, що програла , виставляла традиційно 1, а вигравша відповідно 5. І федерація просто відкинула це ідею за її абсурдністю.



Час інший, люди інші. Те, що не прижилось в 90-і в області може дуже добре спрацювати в нас.

Тим більше, що це була лише пропозиція для обговорення, яка мала на меті внести покращення в чемпіонат району.

До речі а рішення про призначення арбітрів приймається колегіально чи одноосібно ?

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 15:55

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Я не проти обговорення. Але прошу тоді і обговорити те, хто цим займеться. Нюанс. Я працюю на трьох роботах. І намагаюся в вільний час навести лад в чемпіонаті району. Через мене йде розрахунок з арбітрами (треба ще взноси з команд збирати - дехто "забуває" про своєчасність, а арбітри отримують відразу), ломаю голову над призначенням, збираю інформацію і набираю тексти, щоб оприлюднити тут, на телебаченні і радіо. Ось довожу до кінця таблицю бомбардирів. Відразу кажу - наступний чемпіонат я ВЕСЬ ЦЕЙ ОБЄМ РОБОТИ САМОТУЖКИ ВИКОНУВАТИ НЕ БУДУ. Ось добре, що КДК створили і воно запрацювало. Ато б з глузду зїхав.
Хочете ще й оцінки арбітрам! Нуль проблем! Пропоную вам зайнятися цим рейтингом!

Щодо Андрощука. В Родниківці не його постать призвела до ЧП. До того ж я маю впевненість, що інші кандидати на матч гру взагалі б не довели до кінця! Такщо ви невдалий приклад навели!

Щодо призначення арбітрів. Його роблю на данний момент особисто я. Я хочу подивитися на вас -як ви буде призначати ще й тут утворивши голосування (ви не забудьте, будь-ласка, що арбітри не на роботі в федерації футболу району - вони то на роботі, то на морі, то на весіллі і т.д. Ато ви можете щось там прголосувати а там - бац - а суддя не хоче/не може ... На тур найближчий 4 чоловіки з різних причин не буде - Потайчук, Андрощук, Казанюк - а ігри цікаві ... Ну ото й розкиньте самі на досугі...) Ага. Ще врахуйте "подорожі" в Рижавку, Колодисте , Косенівку і т.д. В Умані на штучному бажаючих достатньо....

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 16:11

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 
Цитата: Sobolenko
я ВЕСЬ ЦЕЙ ОБЄМ РОБОТИ САМОТУЖКИ ВИКОНУВАТИ НЕ БУДУ


Є міський спортивний комітет, районний.

Якісь гроші виділяються з бюджетів району та міста?

Невже пропаганда та розвиток аматорського футболу Уманщини проводиться виключно на добровільних засадах?

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 19:02

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Шановний kor_ser! Вибачте, але складається враження, що Ви або з Місяця або з Марса спустилися. Ну принаймі, абсолютно точно не володієте ситуацією на місці.
Ви чемпіонат міста бачите?
Ви знаєте, що наразі чемпіонат району абсолютно ніякого відношення до районного спрткомітету немає (доречі, такого комітету в районі немає - спортом опікується комітет зі значно ширшим обсягом завдань)?
Ви знаєте, що районна федерація футболу просто існувала на папері (міська так і існує - раз на рік збиралася при підведенні підсумків обласною федерацією)? Не набридло б на це дивитися - так би і було? набридло коментувати - став менше говорити а більше робити.
Пропоную Вам опуститися на землю і не літати в хмарах. До того ж пропоную перейти від коментарів до роботи - в організації нашого футбольного господарства ще чимало роботи. Ось візьміться хоч за той же реєстр бомбардирів. Можу вам надати можливість ввести (і розмістимо на сайті) всі заявки команд. Можу вам надати можливість зібрати історичний нарис про кожну команду району (телефони всіх команд на сайті є). Можете допомогти в пошуках спонсора на наступний чемпіонат району, який би, наприклад, профінансував весь турнір (те ж суддівство). Роботи вистачить. А якщо вам просто хочеться побазікати і розповісти де світле майбутнє, то і я особисто і так знаю де воно.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 194
  • ICQ: {icq}
2 серпня 2011 21:27

vatref

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.01.2011
 
І при чому тут міський спорткомітет до першості району? Правильно ти Ігор відповів цьому ангелу в "Тюбітейці", що треба менше балакать, та писати, а більше роботою займатися.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
3 серпня 2011 10:32

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 
Цитата: Sobolenko
Ну принаймі, абсолютно точно не володієте ситуацією на місці.


Якщо людина Вам задає питання то для чого це робиться? Певно що для того, щоб володіти ситуацією. Тим більше що я впевнений, що ситуацією в цьому питанні не володіє більшість відвідувачів.

Цитата: Sobolenko
Ви знаєте, що наразі чемпіонат району абсолютно ніякого відношення до районного спрткомітету немає


Раніше не знав.

Цитата: Sobolenko
Можете допомогти в пошуках спонсора на наступний чемпіонат району, який би, наприклад, профінансував весь турнір (те ж суддівство).


А чим Вас не влаштовує ситуація коли команди "скидаються" на суддівство?

Цитата: Sobolenko
А якщо вам просто хочеться побазікати і розповісти де світле майбутнє, то і я особисто і так знаю де воно.


Прохання висловлюватись КОРЕКТНІШЕ, ми з вами разом дітей не хрестили. Базікати будете з своїми друзями або дітьми. А до невідомої людини, яка задала вам КОРЕКТНО без образ запитання будьте добрі звертатись ВВІЧЛИВО.

Якщо чесно не думав Ігоре, що мені доведеться Вас повчати етиці поведінки, Ви ж доросла людина?


<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
3 серпня 2011 12:03

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: kor_ser
А чим Вас не влаштовує ситуація коли команди "скидаються" на суддівство?


А що вас не влаштовує в бажанні (і хоча б в спробі) зняти цей фінансовий тягар з команд, для частини яких він доволі суттєвий (не всі у нас належать до числа тих, кому поталанило мати спонсорів - і за суддів заплатить і транспорт надасть , ще й коійчину накине...) ?

Щодо повчань етиці. Що цікаво ви акуратно зійшли з теми "перейти від слів до конкретних справ". Так тихенько пропустили, хоча по всім іншим пунктам доволі жваво відписалися. Так от мене привчили, що коли слова не підкріплюються роботою і справами, то це просто струшування повітря (якщо орієнтуєтесь в фізиці, то поцікавтесь, що таке звук) або українці називають "базікати" (це нормальне, цензурне слово - в тлумачних словниках є).
А тепер щодо етичності ваших цінних висловлювань.

Ви цікаво і головне категорично коментували події в Родниківці і дії Карнаушенка : "На всі ці речі можна відповісти словами відомого кіногероя "БАНДИТ ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРЬМЕ!". Наскільки мені зрозуміло любителі футбола не вимагають від спорткомітету відсторонення гравця Комунальника від чемпіонату району з футболу.

ВОНИ ЦЕ СПРИЙМАЮТЬ, ЯК ВЖЕ ЗДІЙСНЕНИЙ ФАКТ.
". Тобто ви так ЕТИЧНО назвали Карнаушенка БАНДИТОМ, що має сидіти в тюрмі. Ви ттак ЕТИЧНО розписалися за всіх, що сприймають щось як факт.

А перед цим ви максимально ЕТИЧНО охарактеризували гру Уманьферммаш-Пахтакор, яку і близько не бачили. Ще й щось там етично про рушницю , що раз на рік стріляє цінно розмірковували : "Нажаль саму гру не бачив recourse , але добре знаю обидві команди, Уманьферммаш команда на голову вище від Пахтакора (впевнений таке твердження не ВСІМ сподобається). Хоча, як кажуть і не заряджена рушниця раз на рік стріляє."

Отож пане - перед тим як повчати мене етики не полінуйтесь свої коментарі переглянути. Занадто коротка пам'ять.

А щодо "преференцій" аутсайдерам. Ви самі прочитайте , що ви написали.
"У нас загальна більшість селищних громад не спроможна виплачувати хлопцям навіть по 20 грн. за гру. Люди грають на чистому ентузіазмі. Села не можуть зібрати футбольні колективи, які будуть на рівних конкурувати з міськими командами. " А потім пропонуєте дозволити їм заявити трьох легіонерів і дивуєтесь моїй ідеї (можливо і наївній) знайти спонсора, що дозволить їм не платити за суддівство. АБСУРД! Ви хоч перечитуйте свої коментарі перед тим як натиснути "відправити". Тоді з етикою попростіше буде.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
3 серпня 2011 13:46

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 

Цитата: Sobolenko
"базікати" (це нормальне, цензурне слово - в тлумачних словниках є)


Згодний. Виходячи з цього на ваше базікання вирішив не відповідати.

Ліньки fellow


<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
3 серпня 2011 13:51

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
У Вас завжди на конкретику немає що відповісти! І щодо лінощів теж таки вірно - тільки і базікати можете. а щодо конкретних справ - то кишка тонка. Звичайна політика подвійних стандартів. Вчитель етики і етикету... Просто по жодному пункту Вам нічого відповісти. Етика у вас вийшла кульгаюча на обидві ноги.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
3 серпня 2011 14:49

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 
Та ні, зовсім навпаки, ви знову зовсім нічого не зрозуміли.

У випадках, коли мій співрозмовник доросла, виховна, розумна людина то їй завжди є що відповісти....


Пропоную закрити тему, мені ліньки з вами Ігоре спілкуватись.

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
3 серпня 2011 16:07

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Та якраз все зрозумів. Псевдокоректному і тіпа розумному пану точно немає що відповісти. Оскільки щодо лінощів - то в попередніх своїх цінних коментарях настрочив стільки, що про лінь не варто говорити. Скучно бідненькому було...
І добре, що на той бред не доведеться більше відповідати.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 37
  • ICQ: {icq}
4 серпня 2011 09:51

kor_ser

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 16.05.2011
 
Цитата: Sobolenko
І добре, що на той бред не доведеться більше відповідати.


Нарешті Ви зрозуміли! tongue

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.