» » » ЧУР 19 тур у першій лізі. 30 вересня.

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




ЧУР 19 тур у першій лізі. 30 вересня.

Автор: Sobolenko від 29-09-2012, 10:07, подивилося: 2397

44 ЧУР 19 тур у першій лізі. 30 вересня.19 тур. 30.09
91. «Укрзерноімпекс» Ладижинка-Інтерес-Центр 2:5
30.09. 16-00. Скориніна А.

92. Колодисте-«Рубін» Собківка 3:0
30.09. 16-00. Гордеє В.

93. «Олімп» Текуча -Дмитрушки -:+

94. «Колос» Текуча -Кочержинці +:-

95. «Ніка» Родниківка-«Сокіл» Бабанка
30.09. 16-00. Дорошенко В.
Команда гостей залишила поле за рахунку 4:1 в другому таймі

Перенесений матч
СМ-Пахтакор 6:2
30.09. Сокіл. 12-00. Баланюк А.

по останньому матчу буде додано фото

Категорія: Новини / Чемпіонат району

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
30 вересня 2012 22:44

1991

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
Пане Соболенко,якшо ви так будете ставитись до судійства,то буде повний пиздець,Прошу вас зняти арбитра матчу Родина ,Бабанка .Дорошенка В.Попросіть видео матчу .І глянте!!чого Бабанка зійшла ....!!!!!!!!!!! am am am

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 26
  • ICQ: {icq}
1 жовтня 2012 13:58

Артем

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.04.2012
 
Цитата: 1991
І глянте!!чого Бабанка зійшла


А що там трапилось в Родниківці? Хтось може розповість ?

Цитата: 1991
Пане Соболенко,якшо ви так будете ставитись до судійства,то буде повний п....ць


Якби всі так ставились до судівства як Соболенко, здається нарікань не було б жодних.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 2
  • ICQ: {icq}
1 жовтня 2012 17:29

Oleksandr

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 27.08.2012
 
Напишіть будь ласка як зіграли, СМ - Пахтакор, Ладижинка - Інтерес-Центр.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 26
  • ICQ: {icq}
1 жовтня 2012 18:40

Артем

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.04.2012
 
Ладижинка - Інтерес-Центр 2-5

<
  • Публикацій: 2647
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
1 жовтня 2012 19:08

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: 1991
Пане Соболенко,якшо ви так будете ставитись до судійства,то буде повний пиздець

А в чому претензії щодо мого ставлення до суддівства? Конкретизуйте, щоб потім мені не писали щодо "коликів в очах" .

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
1 жовтня 2012 20:31

1991

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
Родина підкупила ,суддю даже фоли яки бачив суддя вин казав що там ни чого не було ,просто видкрито тянули за футболку,стрибали в ного ,а судя просто казав що ничого не має,а якщо родина грубо сфолила, то суддя говори ще раз и дам жовту ,и так усю гру !!!Соболенко гляньте видео матчу !!!!

<
  • Публикацій: 2647
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
1 жовтня 2012 21:09

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Я постараюся подивитися відео матчу (представники "Ніки" зазвичай адекватно ставляться до таких питань). Але Ви так і не відповили на конкретне питання : В ЧОМУ ПРЕТЕНЗІЇ ДО МОГО СТАВЛЕННЯ ДО СУДДІВСТВА????? Це перше! Тепер по другому - не розкидайтесь анонімно словами!
Цитата: 1991
Родина підкупила

При такому звинуваченні - я з анонімними дописувачами тут переписку вести не буду. Мій телефон відомий. Говоріть в обличчя і доводьте не лише голословними закидами. Як і відповідати за слова потрібно.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 20
  • ICQ: {icq}
2 жовтня 2012 09:58

DATEX

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2012
 
Якщо Дорошенко грає в футбол так як і судить то йому місце лише в команді "Граніт" с.Старі Бабани!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 26
  • ICQ: {icq}
2 жовтня 2012 13:51

Артем

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.04.2012
 
Цитата: DATEX
Якщо Дорошенко грає в футбол так як і судить то йому місце лише в команді "Граніт" с.Старі Бабани!!!
wink

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 3
  • ICQ: {icq}
2 жовтня 2012 21:26

F.Torres9

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.09.2012
 
пане Соболенко,а що ви скажете по судівству матчу СМ-Пахтакор??? Як воно вам???

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
2 жовтня 2012 22:46

Fart

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 3.09.2011
 
Що не тур, то АНАЛІЗ суддівства. А воно, як мінімум, не нижче рівня гри ЧУР.
Цікаво б було прочитати після наступного туру: "Нападник моєї команди "Х" - урод кривоногий, опрний - г-он, правий хав - пі-ас". Слабо?!!
Шановні наші КВАРЦЯНІ і МІСТЕРИ опустіться на землю, візьміть свистки, дудки, горни і покажіть мастер-клас.
Дорога в арбітраж відкрита для всіх - трошки знання Правил (не більше, ніж в гравців на полі), крихту авторитету, каплю характеру, мінімум самоповаги, нетрадиційна орієнтація, нездорова жага до наживи, ніяких моральних цінностей, і навіть можливість отримати підлого стусана в спину. А потім, через дві години після гри, гайда на сайт зі своєю родиною і читайте ДІАГНОЗ провідних експертів.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
3 жовтня 2012 00:10

1991

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
слух ,умний якшо відкриті фоли ,тянуть замайку суддя за 1 метер стоїть ,бють поногаг він ніхира не каже !!то шо це мастер клас!!Ти умний базару нет!!! am

<
  • Публикацій: 2647
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
3 жовтня 2012 01:14

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: F.Torres9
пане Соболенко,а що ви скажете по судівству матчу СМ-Пахтакор??? Як воно вам???

Пан Торрес! Мене арбітраж в цьому матчі влаштував повністю! Не бачу якихось приводів для претензій з боку Пахтакора чи СМ.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 20
  • ICQ: {icq}
3 жовтня 2012 09:20

DATEX

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2012
 
Fart,
Ты сам хоча б зрозумыв що написав?????

ВЕЛИКА різниця коли рефері помилився і коли він навмисно "помиляється" всю гру!!!

Наче б то все прогнозувало цікавий і ефективний матч: і Родниківка вже пройша в Вищу Лігу, і Бабанка могла дати хороший бій сильній команді. Але не судилось такому статись: родниківчани вийшли на матч ніби для них вирішувалось "золото ліги", та ще й рефері ставши на центрі поля вирішував всі проблеми своїм "діамантовим поглядом".

Що доречі дуже посміхнула його фраза:"ще раз.....ще раз.....і буде жовта карточка" хоча такі фоли продовжувались всю гру але ніодної жовтої так і не було!!!

Дуже хочемо подивитись відео матчу і без монтажу бажано тому що переробити красиво відео багато хто може але й знайти помилки монтажу тако ж!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 26
  • ICQ: {icq}
3 жовтня 2012 12:02

Артем

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.04.2012
 
Цитата: Fart
Що не тур, то АНАЛІЗ суддівства.


Аналіз це зовсім не погано. Це вказує на те, що люди не байдужі, прагнуть до більш якісного суддівства. Я ЗА аналіз, ЗА обговорення, але нормальне обговорення, коректне! Згодний з іншими є різні ситуації, коли арбітр просто помилився (всі ми люди), а коли просто засуджує. Тому мовчати не потрібно, якщо така ситуація склалась, будь-ласка, грамотно та коректно доведіть свою думку до представників ФФУР та до громадськості. І впевнений буде інша реакція та інший результат на звернення.
Ще хотілось додати, був присутній на декількох матчах Ніки (наприклад Колос-Ніка), відверто скажу враження гнітюче. Здається команда залишилась в далеких 90-х. На футбольному полі футболісти Ніки ведуть себе просто по хамські (відбірний мат та погрози в сторону суперників та судді, надзвичайно груба гра на полі) на коректні зауваження вболівальників до навіть запасних гравців тримати себе в рамках відповідь була одна.. мат. Я не бачив тут жодних повідомлень про той матч ні від гравців з Текучої, ні від арбітра того матчу (який після матчу просто скочив до автомобіля та зник з поля зору, певно побоюючись за своє здоров'я). Хто не вірить написаному раджу запитати в арбітра того матчу, якщо він ще судить матчі районного чемпіонату.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
3 жовтня 2012 14:42

Fart

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 3.09.2011
 
Згоден. "Ніка" (окремі гравці) нерідко ведуть себе по хамські, а їх гра іноді носить брутальний і занадто агресивний характер. Таких з перших хвилин треба ставити в жорсткі рамки.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 20
  • ICQ: {icq}
3 жовтня 2012 14:54

DATEX

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2012
 
Ну так може будем з цим щось вирішувати??????

Вмілий капітан(тренер) може наводити порядок в своїй команді. Як бачимо чого взагалі немає в команди з Родниківки!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 26
  • ICQ: {icq}
4 жовтня 2012 12:17

Артем

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.04.2012
 
Цитата: DATEX
Ну так може будем з цим щось вирішувати??????


Вирішувати в нас є кому. Є ФФУР та КДК, якщо в когось є беззаперечні факти грубих порушень -звертайтесь. Я думаю в такому разі КДК розгляне вашу заяву та прийме необхідне та зважене рішення. Справа в іншому люди в нас такі, що звикли терпіти. Нас "матюкають", витирають ноги, б'ють ми опускаємо голову і робимо вигляд що нічого не сталось. Хоча ні, можемо ще інкогніто на сайті Соболенка виразити своє невдоволення. wink

По факту сходу з футбольного поля команди «Сокіл» Бабанка я впевнений КДК розбереться, є кому там приймати вірні та зважені рішення.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
4 жовтня 2012 23:39

1991

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
ой,бля кому воно нахуй здалось,вибачте за мати ,ну вже не можу здержатись.Бля всі перекидають 1 на одного,а моя думка всім похуй,на це!!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 26
  • ICQ: {icq}
5 жовтня 2012 17:33

Артем

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.04.2012
 
Цитата: 1991
Бля всі перекидають 1 на одного


А Вам хотілось щоб ми ВСЕ вирішили ТУТ і ТЕПЕР? Майте терпець.
Адже Соболенко написав:

Цитата: Sobolenko
Я постараюся подивитися відео матчу

, а він компетентна людина.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 20
  • ICQ: {icq}
5 жовтня 2012 18:03

DATEX

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2012
 
Чекаємо відповіді О.Андрощука і І.Соболенка!!!

Надіюсь Вам надали оригінал відео і ви щось вирішите!!!

Давайте перегравання цього матчу десь в Умані щоб не лише 2 сторони було!!! І могли побачити що в таких матчах відбувається!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 02:07

1991

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
+1....Мині здаєтьсяшо Ника виріже ти епизоди де фолила и все буде заєбцом!!!шось довго рішають,Артем тоби так не здається!!!!!

<
  • Публикацій: 2647
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 02:58

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Обіцяв не відповідати. Але не стримався. Просто достали ці анонімні месники. То вимагає щось. То звинувачує! То матом несе!
Цитата: 1991
ой,бля кому воно нахуй здалось,вибачте за мати ,ну вже не можу здержатись.Бля всі перекидають 1 на одного,а моя думка всім похуй,на це!!!!


Цитата: DATEX
Ну так може будем з цим щось вирішувати??????

Цитата: 1991
Родина підкупила

Цитата: 1991
Пане Соболенко,якшо ви так будете ставитись до судійства,то буде повний пиздець

Цитата: 1991
+1....Мині здаєтьсяшо Ника виріже ти епизоди де фолила и все буде заєбцом!!!шось довго рішають,Артем тоби так не здається!!!!!

Цитата: DATEX
Давайте перегравання цього матчу десь в Умані щоб не лише 2 сторони було!!!


Правильно! Всі на майдан! На боротьбу з Соболенком! Бо це ж п...ц! Диви, що він творить! Ату його! Всім струнко! Бо ми прийшли! Всіх розоблочили і всім зараз покажемо, що вони ніфіга не розуміють! Нас убили корупціонери футбольні з Родниківки ! Всім плюнути на всесвітні закони і провести перегравання ! І зібрати на нього всіх! Не лише з Уманського району! Хай цей гад Соболенко забезпечить наявність Барселони. Баварії і т.д. Нефіг ім по Лігам чемпіонів маятися!
Цитата: DATEX
І могли побачити що в таких матчах відбувається!!!

Тут же такий МАТЧ!

ЛЮДИ ДОБРІ! ВИ ХОЧ САМІ ПЕРЕЧИТУЄТЕ ТЕ, ЩО НАПИСАЛИ????? АДЕКВАТНІСТЬ - ЦЕ СЛОВО ВАМ ЗНАЙОМЕ?????
ПАНОВЕ! Я Спеціально баню пана 1991. Не через те, щоб він не писав. А щоб він не поудаляв свій бред!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 20
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 10:22

DATEX

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2012
 
Повірьте і адекватність нам знайома!!!

Чому ВИ так реагуєте? Здається Вас ніхто не ображав і не змушував ні до чого!!!

Пам"ятається коли ще в першому колі в матчі "Колодисте-Родниківка" що закінчився нічьєю, гості недобачили лікаря,потім їм поле несподобалось, тобто почали шукати причину за яку б можна було отримати перемогу. Навіть до КДК здається це питання доходило.

Коли "СМ" з перешкодами здолало Сушківку, то почали підіймати всі документи,шукати причини для своєї перемоги. (також до КДК дійшло)

Але "Сокіл" це ж не так звані чемпіони (СМ,Ніка) можна просто забити і сказати що так і було. Це ж нова команда,а значить в них ПРОСТО матч. Можна й не розбиратись.

Як бачимо то вже в Першій залишилось 8 команд, з такими темпами на наступний рік знову буде 1 загальна Ліга.

Дійсно правильно пишуть І.Соболенко відроджує Уманський футбол а більшість просто його забиває!!!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 12
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 10:39

Karambol

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
Та дійсно Соболенко своїми словами сам сказав що ми не Баварія не Барса та ми й не кажемо що ми такі , але ж ви команду "Сокіл" взагалі ні за що не вважаєте таке складається враження!!! Ми програвали в 2 таймі 4:1 ніхто й не сперичається але 2 пенальті які могли поставлені у ворота Ніки ще в першому таймі коли гравець виходить один на один з голкіпером відводить мяч в сторону отримує поштовх руками в спину падає а суддя каже ще раз впадеш і я жовту дам!!!! або знову нерозбириха в штрафному до мяча першим встигає гравець Сокола але його тянуть за руку і гольову нагоду зірвано арбітр знову мовчить! Це просто не нормальне ставлення ! немає нейтралітету з боку суддійства!

<
  • Публикацій: 2647
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 11:39

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: DATEX
Повірьте і адекватність нам знайома!!!
Чому ВИ так реагуєте? Здається Вас ніхто не ображав і не змушував ні до чого!!!

Шановний! Ви дійсно вважаєте адекватністю отой потік матів і безграмотного бреда, що тут виливає ананім 1991? Вас дивує моя реакція на ОЦЕ все?? Ви взагалі орієнтуєтесь хоч наближено , що матчі НЕ ПЕРЕГРАЮТЬСЯ через рішення арбітра НІДЕ (а не лише в Уманському районі)??? Питання на адекватність до Вас - як ви думаєте - ЧОМУ ТАК?
Цитата: DATEX
Пам"ятається коли ще в першому колі в матчі "Колодисте-Родниківка" що закінчився нічьєю, гості недобачили лікаря,потім їм поле несподобалось, тобто почали шукати причину за яку б можна було отримати перемогу. Навіть до КДК здається це питання доходило.

Це ще один яскравий приклад вашої некомпетентності в тому, що ви пишите! І того більше - НАКЛЕП! Це питання розглядалося на КДК, і відео розглядалося! І право будь-якої команди (Родниківки, СМ, Бабанки, Кривих колін, Мухосранська і т.д.) звертатися до КДК - але обгрунтовано! А не лити анонімно бруд тут анонімно! До того ж довожу до вашого відома - тоді звернення команди Родниківки не було задоволено і результат залишився в силі! Ви або умисно перекручуєте факти або просто не знаєте про що пишите! І яка має бути моя реакція? Прокоментуєте предметно а не на кшалт "аля сам дурак"!
Цитата: DATEX
Коли "СМ" з перешкодами здолало Сушківку, то почали підіймати всі документи,шукати причини для своєї перемоги. (також до КДК дійшло)

Ще один яскравий приклад вашої НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ! Ви до того ж висмикуєте факти і перекручуєте Ви!
Ви поясніть де адекватність в ваших словах??? 1. СМ переміг і йому розгляд матчу КДК був фіолетовим (тобто ні до чого!) 2. Питання участі дискваліфікованого гравця - це не справа протесту (якби Ви хоча б наближено мали уявлення про принципи проведення змагань, то знали б це! Але Ви ж тільки тут нити спроможні!). Це АВТОМАТИЧНЕ ЗАРАХУВАННЯ ПОРАЗКИ КОМАНДІ! І чомусь Ви "випадково забули", що в тому ж турі за аналогічну подію зараховано поразу і Дмитрушкам! Що ж Ви про це змовчали?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 20
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 12:00

DATEX

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 10.04.2012
 
Все зрозуміло!Закривайте тему. Значить і надалі будемо грати так щоб після матчу лише виносили.

З одним лише згідний, що всі ці балачки ні до чого не приведуть.


Тему офф.Немає про що більше говорити!!!

<
  • Публикацій: 2647
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 12:10

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: DATEX
Тему офф.Немає про що більше говорити!!!


Ось Вам і відповідь! Ви НЕ СПРОМОЖНІ ДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЖОДНЕ ПОСТАВЛЕНЕ ПИТАННЯ! НА ЖОДНЕ! Це і підверджує, що крім порожньої балаканини, не орієнтуючись ні в суті питання, звинувачуючи голословно, просто займаючись наклепом - ВИ НЕ СПРОМОЖНІ БІЛЬШЕ НІ НА ЩО!
Додам:
Цитата: DATEX
Як бачимо то вже в Першій залишилось 8 команд, з такими темпами на наступний рік знову буде 1 загальна Ліга.

Не Вам вирішувати яка тема закрита а яка ні! Я навіть того більше - спробую домовитися з дирекцією Телекомпанії "Умань", щоб ВЕСЬ РАЙОН побачив ОЦЕЙ АБСУРД! Тут не буду багато на себе брати - не можу гарантувати НЕ ВЛАСНИЙ ЕФІРНИЙ ЧАС!

Тема не закрита!
А Ви вже тоді і прокоментуйте - як саме зникли команди Старих Бабанів (сім турів відіграли і кормили обіцянками і геть не збиралися дотримуватися Регламенту!), Кочержинець (навіть не подзвонили, коли не виїхали на два матчі (де їх чекали суперники. арбітри - це повага до них?), Олімп Текуча (тричі то знімалися то грали і не могли визначитися -хто представник команди!) Прокоментуйте також не голословно це!


Цитата: DATEX
Можна й не розбиратись.

Черговий прояв вашої некомпетентності і перкручування фактів! Довожу до відома ангелів безневинно ображених! Я ПРИКЛАДУ МАКСИМУМ ЗУСИЛЬ, ЩОБ ФРАГМЕНТИ МАТЧУ ВИКЛАСТИ ТУТ! Розмова з представником Родниківки вказала, що після того, як нарешті здадуть школу в Родниківці (а всі просто чи не цілодобово там зайняті!) ми це відео тут організуємо! Я його сам тут і прокоментую, щоб показати абсурдність бреду, що несеться тут!

Вся проблема в тому, що "Сокіл" дійсно грає ПЕРШИЙ сезон і вишукує те, чого немає! Ви хоча б зверніть увагу, що команди, які грають НЕ ПЕРШИЙ рік, вже спокійно сприймають помилки арбітрів. не вишукуючи заговорів і неупередженості. Всі вже перехворіли дитячою хворобою, від якої так колотить анонімних месників з Бабанки!


<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 12
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 12:38

Karambol

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.09.2012
 
Боже ще серйозна людина Соболенко я в шоці бред несете ви.слово за словом,самі трохи думайте шо пишите я в шоці нести таке.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 84
  • ICQ: {icq}
6 жовтня 2012 12:46

Sokil

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 6.10.2012
 
Я капітан ФК"Сокіл" приношу свої(наші) вибачення за словесний бруд що був викладений на цьому сайті.
Прошу вибачити мою команду і особливо деяких (вище зазначених І.Соболенком) гравців за некомпетентні і некоректні висловлювання.

Даю обіцянку що більше такого неповториться і моя команда буде поводити себе дуже адекватно.І якщо будуть будь-які питання то вони будуть вирішуватись лише з аргументами і лише в кругу тих хто має відношення до тієї ситуації.

Прошу як то кажуть:"не виносити сміття з будинку",і вибачити НАС за ВСЕ!!!

Дякую за увагу. Склярук А.С.

Назад Вперед
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.