» » » Федерація футболу Умані? Ні, не чули такої!

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




Федерація футболу Умані? Ні, не чули такої!

Автор: Sobolenko від 24-12-2013, 23:39, подивилося: 1732

24 Вдруге за останні роки федерація футболу Умані була визнана кращою в Черкаській області. Коли це трапилося вперше, то викликало це здивування. Тепер же це виходить за рамки здорового глузду і немає нічого спільного з поняттям "совість". Щоб не бути голословним, не став висловлювати свої думки відразу після оприлюднення такої цікавої новини. Тепер же пропоную більш детально поговорити про цей фарс.

В подальшому тексті я не буду розкидатися емоційними сентенціями а постараюся оперувати лише фактами і власними коментарями по ним.

Перше. Навіщо воно мені і чи маю я право на оцінку цих подій? (Це для того, щоб відкинути прогнозовані звинувачення в заздрощах або якісь міфічній нелюбові до когось (коли нічого буде сказати по фактам, то залишається в опонентів залізний аргумент "сам дурак!")).

Все дуже просто і меркантильно. Я корінний уманчанин. І футбол для мене не просто хобі. Ці два фактори призводять до простого логічного бажання мати футбол під боком. Ну щоб можна було прийти поуболівати за достойну команду. Щоб можна було пограти з подібними собі на постійній основі за нормальної організації. Коротко кажучи - я хочу, щоб футбол жив і розвивася в моєму рідному місті! А мене стан справ в Умані футбольній не влаштовував і не влаштовує! Короткачасний маріупольський "золотий дощ" кардинально суті питання не міняє. Дощ цей вщух і світлого майбутнього в уманського футболу очікувати не сильно варто. А відтак оцінку федерації футболу Черкаської області вважаю не просто недалекоглядною, необгрунтованою а злочинною по відношенню до футболу в моєму рідному місті. А відтак і мовчати не буду. Півторагодинна розмова з очільником ФФЧО лише зміцьнила мою рішучість в цьому! Що В.Г.Фощій, що представники так званої міської федерації футболу абсолютно впевнені в правильності своїх вчинках. А відтак зрушень на краще не буде, поки до цього не привернути уваги громадськості.

В чому суть претензій конкретно до ФФЧО в питаннні визнання Уманської міської федерації футболу кращою в області?


Після згаданої розмови з очільником ФФЧО Фощієм В.Г. вдалося добитися відкритої публікації результатів "огляду-конкурсу на кращу постановку роботи з розвитку футболу серед спортивних організацій Черкаської області у 2013 році". Це в певній мірі - зрушення. Без критерів оцінок і звітів всіх регіонів ця таблиця не сильно дозволяє розмірковувати про справедливість ВСІХ оцінок (як щиро впевнений пан Фощій В.Г. - звіти районних федерацій нікому не цікаві і не потрібно їх публікувати!). Але на безрибї ... Тим паче, я не збираюся боротися за вселенську справедливість! Ми ж бо говоримо про місто Умань - а тут ми маємо можливість говорити про багато що і без відкритих звітів!

Сайт ФФЧО - результати можна скачати тут

1. За що нараховано уманській організації залікові бали по розділу "Регіональні заходи. Чемпіонат серед аматорів. кубок серед аматорів" ? Мова про чемпіонат та кубок Умані. Як можна зараховувати якісь бали за те, ЧОГО НЕМАЄ! Хотілось би глянути на звіт в цьому пункті. В місті Умань не проводиться чемпіонат і кубок міста серед аматорів! І з року в рік ця ситуація не змінюється! Це нормально?
Той хто писав цей звіт, свідомо пішов на обман! Змагання серед вузів подали як чемпіонат міста? Тоді навіть цікаво - а можливо тоді і дві ліги написали. Ну так у нас же УДПУ та УНУС розігрують першість з одного матчу (з року в рік) в своїй "ваговій категорії" а коледжі змагаються між собою. Ось вам і цілих дві ліги можна написати! А у нас в Умані лише студенти заслуговують на увагу з боку міської федерації футболу і КФіСу? А де взагалі кубок намалювався???
Для довідки - "чемпіонат і кубок Умані" набрали більше балів ніж аналогічні турніри Черкас, про які всі знають.
Цікаві ще кілька нюансів. Автори уманського звіту щиро впевнені, що чемпіонат Уманського району простіше провести аніж чемпіонат Умані. Це при тому, що чемпіонат Умані можна провести при бажанні (домовитися обопоільно вигідно - нуль проблем) на одному штучному полі, не переймаючись преїздами і пошуками арбітрів одночасно на 10 стадіонів. А ще очільник ФФЧО Фощій В.Г. глибоко переконаний, що 5 міських команд в чемпіонаті району - то Уманський район ще подякувати має Умані! Цікава логіка! Доречі, а цим 5 командам є де грати?

В сухому остатку маємо сфальшованих 16 балів в Умані.


2. Розділ Всеукраїнську змагання. За участь в Кубку України серед жінок з міні-футболу, в Кубку україни серед жінок з футболу, Кубку України серед аматорів, першості України з футболу серед жінок всім нараховувалося по 50 очок. Логічно і прослідковується певна послідовність. А ось за участь в чемпіонатах України серед ветеранів 40+ і 50+ дивним чином стало по 70 очок. (додаткові 60 очок за срібні медалі прописано окремо, такщо не вишукуйте логіку "за призове місце"). Панове з ФФЧО - Ви це серйозно? ну-ну. А ще кажуть, що жіноча логіка-це відсутність всілякої логіки...

В сухому остатку маємо "з повітря" ще 40 балів Умані (замість логічних і справедливих 100 балів за дві команди маємо 140)

Навіть без ретельного вивчення інших граф (а як їх можна оцінити при повні закритості звітів???), міська федерація (чи хто там звіт писав) втрачає перше місце.
Але це ще не все.

3. Нарахування балів за виховання гравців збірних України. Умань отримала 150 очок. Уманський район - 100. Це мова про дівчат, що мали викликали в різні збірні України. Тут зупинюся окремо. Томущо з року в рік лунають репліки "Скільки Умань може тягнути Уманський район?!" В міській КДЮСШ отримують заробітну плату два тренери, що займаються жіночим футболом. При цьому з року в рік (сам особисто це на своїй шкурі відчув) абсолютно нікого не цікавить в Умані - а де тренеру знайти можливості, щоб дівчата грали у змаганнях. Колосовські змагання, шкіряні мячі і т.п. - "они меня не интерисуют!" А ось коли приходить час раз на рік змагань в залік (юнацікі та молодіжні ігри), то тут різко зростає інтерес до жіночого футболу! Останніми роками потенціал наших дівчат такий був, що без проблем посідали перших два місця і все стихало до наступного року. Тим часом з районного бюджету фінансувалися участь жіночої команди в чемпіонатах України у вищій лізі (чотири роки "Ятрань" грала у вищій лізі з футболу, тепер третій рік грає у вищій лізі з міні-футболу). Дівчата набували досвіду. Загартовувалися. Росли. Отримували розряди і звання (чого вартий вихід в фінал Кубка України з міні-футболу!). При цьому міська КДЮСШ мала безпосередній зиск - наявність кваліфікованих гравців дозволило відкривати відповідні групи "вищої спортивної майстерності" і отримувати велику кількість балів у свої заліки. Повторююся - жодних витрат при цьому на змагання ніхто і не збирався робити. А ось "під річний звіт до ФФЧО" згадували про дівочий футбол і в міській федерації футболу (чи хто там писав той звіт). І пан Фощій В.Г. особисто розібрався з "питанням". Довго там "судили-рядили". І присудили. При цьому в ФФЧО не переймалися простим питанням - а звідки в Умані взялися збірниці України, якщо Умань не була представлена в жодних змаганнях національного рівня з жіночого (дівочого) футболу (з тієї ж таблиці це чудово видно!). Мабуть, у нас в Умані повітря соболиво сприяє зростанню майстерності футболісток, навіть без ігор....

В сухому остатку. В уманського району вкрадено 50-100 балів. Відповідно скільки ж даровано з царського плеча більш достойним.

Доречі. Цим принциповим рішенням пан очільник ФФЧО не добився жодних змін в питанні фінансування участі футболісток Умані у всеукраїнських змаганнях (коли множать на нуль - отримують нуль). Зато цілком імовірно буде поставлено питання щодо перегляду фінансування жіночого футболу в Уманському районі. Вельми вдячні за справедлвість і розуміння суті питання.


Тепер власне просто кілька риторичних питань до федерації футбол уміста Умань.

1. Хто входить до складу міської федерації футболу? І коли ці люди збиралися разом і що власне зробила федерація футболу міста? (по розділу "документація" міська федерація отримала балів більше ніж районна)

2. Яку позицію зайняла федерація футболу міста по питанню клубу "Іллічівець-Умань"? Місцева преса однобоко показала передчу приміщення цього клубу до міської КДЮСШ. Я абсолютно не проти розвитку боксу в нашому місті (навіть навпаки, та і більшість ініціативних боксерів не меншу активність проявляють в футболі). Я абсолютно не проти розширення матеріальної бази уманської КДЮСШ. Але міська федерація футболу за всією логікою МАЄ ПЕРЕЙМАТИСЯ ПРОБЛЕМАМИ РОЗВИТКУ ФУТБОЛУ А НЕ ІНШИХ ВИДІВ СПОРТУ! Якщо в клубі "Іллічівець-Умань" були проблеми - то хтось пробував вирішити ці питання? Я не лише про банальне "підкинути грошенят"! А так по суті - накрився мідним тазом осередок дитячого футболу, який проіснував років із 40! цікаво, а хтось взагалі аналізував - а як це аукнеться на місцевому футболі через 5-... років? ну-ну...

3. про чемпіонат міста і кубок міста - він взагалі хоч до кінця століття буде?

4. федерація футболу міста - це не федерація однієї команди. Це не питання. Це констатація факту.

5. А хто у нас взагалі очолює міську федерацію футболу?
На нагородженні ФК "Уманьферммаш" срібними медалями чемпіонату області в цій іпостасі назвали Пишнюка А.Г. Про це прописала і "Уманська зоря" у відповідному матеріалі (це щоб не звинуватили мене у проблемах зі слухом). Хоча Володимира Мартиновича Віблого ніхто не переобирав (втім в міській федерації все на папері просто і швидко робиться).
Доречі, на випередження ще про одне скажу. Не варто мене пробувати зіштовхнути з Володимиром Мартиновичем. Я абсолютно чітко усвідомлюю, що він мав виконувати представницькі функції на посаді голови міської федерації футболу. Але він не мав займатися щоденними поточними справами. У "головного комунальника міста", яким до останнього часу перебував В.М.Віблий, турбот і проблем на безпосередній роботі вистачало. Так само недоречно вимагати і від очільника ФФУ Петренка А.І., що він нам буде регламенти чемпіонатів писати, чи арбітрів умовляти. А ось до інших при портфелях в міській федерації футболу навіть питання не маю. Які можуть бути питання, якщо вони щиро вірять у те, що футбол в Умані - найкращий! ну а "району ще треба попрацювати...". Попрацюємо...




П.С. Важко сказати, чи реанімується паперова міська федерація (а навіщо? і так краща в області). Але зміни в районному футболі, як результат справедливості від ФФЧО, цілком можливі. Щоб не лунало більше "Умань кормить районний футбол" або тощо....


Категорія: Чемпіонат району / Чемпіонат області / Чемпіонат України / Інші

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
25 грудня 2013 12:43

Subota

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
Соболенко! Навіть якщо скасувати чемпіонат міста, то це не вплине на наше перше місце. Чому мовчиш, що 5 сильних команд міста є учасниками районного чемпіонату, а очки пішли лише району. Твоя поведінка нагадує деяких "борців"...

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 189
  • ICQ: {icq}
25 грудня 2013 14:07

vatref

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.01.2011
 
Subota - причому тут, що 5 міських команд є учасниками першості району? Проводьте першість міста і вони стануть учасниками вашої першості. Риба шукає де глибше, от і ваші команди, щоб хоч десь пограти, грають на першість району. Чи ви хочте щоб вони грали на першість Маньківського р-ну, чи Христинівського? І вам не соромно було б? А так нічого не робиться в місті,( я маю на увазі футбол) а гопки цибаєте.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 4
  • ICQ: {icq}
25 грудня 2013 16:40

кучер

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
Для Subota. Все більше розумію Соболенка. Нахабство і самовпевненість таких як Ви починає просто виводити із себе! Просидіти рік, цікавлячись лише однією ветеранською командою і "Комунальником" і бути абсолютно переконаним у тому, що міська федерація є найкращою в області! Ну це вже просто за межами людського розуміння! Переглядав інтервью пана Пишнюка ТК "Умань" і не переставав дивуватися! Ну послухати його, то можна повірити, що в Умані є діюча федерація футболу! Він хоча б раз був на іграх дитячої ліги чи хоч наближено орієнтується в тому жіночому футболі? Він взагалі не в темі! Він заявляє, що Умань вперше за 15 років стала першою в такому обласному конкурсі - а всього два роки тому вже так відзначали! він навіть число тих дівчат-збірниць не може вірно назвати...
А щодо 5 міських команд. що грали в чемпіонаті району. Яке відношення міська федерація має до чемпіонату району? Чому ці команди мають грати в чемпіонаті району - та томущо у них навіть теоритичних шансів на щось інше немає!!! Томущо міська федерація не спроможна сама щось зробити крім звіт настрочити!
Наглість дійсно друге щастя!

доречі, по іншим звинуваченням від Соболенка про "помилки" в підрахунках просто змовчали. Втім при вашій наглості і тут найдете, мабуть, щось написати про "писаку"-Соболенка. вірно він написав - нічого не зможуть сказати, то перейдуть на банальне "Сам-дурак!".

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 12:22

Subota

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
Соболенко ти ще недавно представляв місто і нічого подібного не висловлював. Якщо ти чесний, то скажи, може і інші спортивні показники міста по огляду не відповідають правді? Крім твого сайту твоїх заслуг в районних спортивних успіхах немає. Критикувати завжди легко.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 2
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 15:48

ВИФК

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.12.2013
 
Suboti. Може Соболенко Ігор і представляв нашу Умань, але ніколи не був "двухлічним". А за інші показники по огляду за місто, то читайте уважно. прискіпливо, про що іде мова.
1. Коли місто профінансувало хоч одне змагання для дівчат, жінок у чемпіонатах, першостях кубках на Україну, протягом останніх 7 років( да-да років, а не року звіту) ? 2. А звідки взялись очки за збірниць України у міста ? 3. А де вони "міські команди" приймали участь у змаганнях - мабуть по переписці, як у шахах? А де "ви" діли тренерів, "іллічівець - Умань" які протягом 40 років займались з дітьми ? Цікаво виходить, що все по іншому повернулось і "район зараз кормить місто". Все банально просто. ФФЧО віддало 1-ше місце щоб закрити рота за "Кубковий треп -13". ЗРОЗУМІЛО ?

Дорогі друзі " 5 сильних команд міста" що грають на Чемпіонат району! Будь ласка грайте на Чемпіонат, Кубок міста Умань. Вам ніхто не забороняє там грати. Грайте хоч на першість Гондурасу. Вас що слізно просили грати на район? Ні. Ніхто в ножки не падав. А команди самі приймуть рішення де їм краще грати у 2014році. Двері для всіх відчинені, крім........... Будь ласка догадайтесь з першого разу?

<
  • Публикацій: 2356
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 17:09

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Для пана Subota

Покроково.
1.

Цитата: Subota
Критикувати завжди легко.


Я не лише критикую а і намагаюся робити. В тому числі хочу, щоб і в місті стали хоч щось робити. Доречі, ні Ви, ні хтось інший нічого конкретного не заперечив із написаного мною. Ви ж самі резюмували, що
Цитата: Subota
якщо скасувати чемпіонат міста, то це не вплине на наше перше місце

але при цьому скромно промовчали по іншим звинуваченням "рахувальників" від ФФЧО. Ну так відповім - там і залиш міській фф неіснуючий чемпіонат, вона всеодно не була б першою.

2.
Цитата: Subota
Якщо ти чесний, то скажи, може і інші спортивні показники міста по огляду не відповідають правді?

Не відповідають. Читайте уважно статтю. Там не лише про чемпіонат міста. До того ж ніхто в очі не бачив того "звіту" - я лише по таблиці ФФЧО вказав на "прорахунки". Якби показали (а цього не дочекаємося) звіт, то можна не сумніватися - ще побачили б багато цікавого.
Доречі, Ви оговорилися, написавши, "спортивні показники міста". Але то якраз по Фрейду (ну якщо Ви в курсі хто це). Так напружте память - і згадайте про чемпіонат міста по баскетболу тощо. Відповім - вони там же де і чемпіонат з футболу.

3.
Цитата: Subota
Соболенко ти ще недавно представляв місто і нічого подібного не висловлював

Я ніколи не мовчав. І ніколи не забував, що уманчанин. Тому і небайдуже. А Ви або некомпетентний по суті питання (як автор інтервью на ТК Умань) або якраз страдаєте "двулічністю", яку приписуєте мені. Ви, як видно з написаного, цілком можете мати відношення до міської фф, то і дайте відповідь на питання до цієї організації.
А для поновлення памяті для Вас (і як інформація для цікавих читачів) найближчим часом надрукую цікавий матеріал про те, як створювалася і жила міська федерація футболу. З фактами. А не голословно.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 17:18

Subota

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
Очки взялись за збірниць України Умані, бо вони якщо хто не знає займаються в спортивній школі міськвно 1, директор школи Грязнов. Досить говорити брехню.

<
  • Публикацій: 2356
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 17:40

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Директор школи Грязнов якраз і мовчить. Його якраз ситуація абсолютно влаштовує. Лише тренерам виплачується заробітна плата і жодного виїзду на змагання (і це не перший рік). Але за участь в усіх турнірах міська КДЮСШ отримує відповідні очки (повторюся - не переймаючись абсолютно тим де вони там і як мають грати). Що характерно жіночий футбол приносить очок, мяко кажучи, чимало. Чому Ви про це мовчите? А тепер поясніть - яке відношення до цього має міська фф? Якби Ви були наближено обізнані, то сумарна заробітна плата обох тренерів жіночого футболу КДЮСШ не складає і половини суми витраченої на змагання в жіночому футболі Уманським районом. Ну і хто говорить брехню?
Якщо Ви захочете приплести ще міфічні витрати на комунальні і ін. платежі, то не будьте "мовчазним" і поцікавтесь у тренерів жіночого футболу - як вони забезпечують своїм вихванкам місце для тренувань. Щось там не помічено було допомоги міської федерації футболу"

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 18:04

Subota

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
Пане Ігоре, крім мене на твою дурь ніхто не реагує. Знайди час і ознайомся з документом про цей огляд. Він проводиться разом спорторганізаціями і федераціями.

Ігор, на твою дурь ніхто кроме мене не відповідає. Найди час і прочитай документ про огляд. Він проводиться серед спорторганізацій і федерацій.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 12
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 19:09

Olexii

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 19.02.2013
 
Конкретне запитання до міських фунціонерів. Чому ДЮСШ втрете виборує право грати на першість України. ...але ...???

<
  • Публикацій: 2356
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 22:41

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: Subota
Пане Ігоре, крім мене на твою дурь ніхто не реагує. Знайди час і ознайомся з документом про цей огляд. Він проводиться разом спорторганізаціями і федераціями.


Пане, Subota! Від того, хто писав звіт - так звана федерація футболу (з вашого останнього коментаря цілком очевидно, що навіть ви погодилися, що федерації футболу Умані немає) чи комітет з фізичної культури та спорту - суть не міняється. Якщо Вас влаштовує стан справ в футболі міста - флаг Вам в руки. Через пару років він буде там же, де і інші ігрові види спорту в Умані.
Щодо того, чи реагує хтось чи ні - ви ще ручки над головою складіть і прикиньтесь "я в доміку" - так Вам ще спокійніше буде.

Ваші коментарі абсолютно прогнозовані - ВИ НІЧОГО КОНКРЕТНОГО ПО ЗВИНУВАЧЕННЯМ НЕ ЗМОГЛИ СКАЗАТИ! Навіть при вашій наглості не вдалося хоч щось логічне скласти до купи і висловити.

Цитата: Olexii
Конкретне запитання до міських фунціонерів. Чому ДЮСШ втрете виборує право грати на першість України. ...але ...???


Зверніться до очільника кращої федерації футболу (чи то пак спорткомітету) з цим питанням. Там, правда, Вам підскажуть - район же винуватий.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 27
  • ICQ: {icq}
26 грудня 2013 22:54

Fart

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 3.09.2011
 
Основним критерієм у визначені федерації-переможця має бути, як по мені, РЕАЛЬНА, а не надумана масовість аматорського футболу. А це відповідно Чемпіонат, Кубок та різні турніри. Вже потім нехай нараховують очки за збірників, проф. команди, здобутки ветеранів і т.д.
Першого основного, не секрет, в Умані давно не має.
І якщо в федер. міста є трохи самолюбства, то час перестати ховатись за дівочим (бо жіночий професійний - це РАЙОН) і ветеранським футболом, а почати дійсно виправдовувати статус КРАЩОЇ федер. області.
Щиро бажаю успіхів!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 2
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 09:04

ВИФК

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.12.2013
 
Оце клас! Найближчим часом я вам подам інформацію ФФУ (офіційну) що Так звані збірниці України. ( а дуже цікаво почути від СУБОТА) за які саме збірні вони виступали. Всі дівчата. жінки у заявках на змагання ідуть по команді ФК "Ятрань- Базис -УДПУ" (міні-футбол). і ФК "Ятрань - Базис" (футбол), Уманський район, Чераської області. ВСЕ. КРАПКА.
А тепер на 14рік велике питання - чи будуть існувати ці команди взагалі. Вибачте " функціонери від футболу"- "коклети окремо - мухи окремо".

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 7
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 10:05

Subota

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
Пане Ігоре! По-перше, по 2014 році ти багато на себе береш. Твої коментарі на мої запитання смішні, не конкретні, одна вода. Займись практичною роботою розвитку футболу. В мене немає часу читати твої пусті відповіді і звинувачення тих людей, тому що у тебе немає морального права.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 45
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 11:10

Alexandrrrrrrrrr

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 22.02.2013
 
Субота в тебе напевно ефект від уколу ще не пройшов,біжи полежи заспокой нерви,там тобі санітар чарівну таблеточку дасть нАполеон ти наш.Вибач але судячи з твоїх коментарів напрошується висновок що ти м"яко кажучи несповна розуму.

<
  • Публикацій: 2356
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 14:39

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
пане (чи панночка) Субота!
Цитата: Subota
Твої коментарі на мої запитання смішні, не конкретні, одна вода.

Якщо мої коментарі на ваші питання - вода, то що ж тоді ваші. Ви просто неспроможні нічого конкретно ні сказати ні написати. На жодне питання до "міської федерації футболу" Ви так і не спромоглися нічого відповісти. У Вас же на це часу немає (точніше - немає що відповісти, крім загальними фразами відстрілятися)

Цитата: Subota
по 2014 році ти багато на себе береш

Звик брати рівно стільки - скільки можу підняти. Це Вам, хто нічого не зробив, важко уявити, що можна щось робити.


Цитата: Subota
тому що у тебе немає морального права.


Судячи по вашому "звіту", Ви якраз та людина, що має повчати всіх моралі. Спробуйте завітати на шоу "Розсміши коміка" - Вас чекатиме шалений успіх.


Цитата: Subota
В мене немає часу читати


ну так черговий же фантастичний звіт треба придумати, роботяга Ви наш (чи наша)

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 189
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 15:36

vatref

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.01.2011
 
24 грудня п. р. в Будинку футболу України відбулася підсумкова нарада з питань розвитку жіночого футболу в країні. За вагомий особистий внесок і високі спортивні показники з його розвитку голова комітету ФФЧО, тренер збірних команд Черкащини Юрій Деренюк нагороджений Почесною грамотою ФФУ. ВІТАЮ ЮРУ І БАЖАЮ ЙОМУ ПОДАЛЬШИХ УСПІХІВ. Пан чи Пані Subota і що ви скажете на це? Хіба ця людина працює в "вашій" міській федерації футболу, яка існує тільки на папері і для річного звіту.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 9
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 15:46

Полтавець андрій

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 9.05.2013
 
Пане Ігоре! Якщо не можете змінити ситуацію то змініть своє ставлення до неї . Здається що це ваші слова ( може десь я помилився але сенс той же). Якщо Ви любите футбол в собі, а не себе в футболі, то навіщо піднімати її питання взагалі. Всі ми знаємо що Фощій гробить черкаський футбол, тільки коли я пропонував ігнорувати його змагання то Ви сказали що не маєте важелів для цього. Тепер Ви піднімаєте питання що Фощій щось не так рахує. По перше - кому ці цифри треба і , по друге - коли Ви бачите несправедливість проти своєї роботи Ви шукаєте підтримки ірозуміння в нас. А коли з подібним питанням до Вас звертався я -то Ви запропонували змінити своє бачення до ситуаціі. Якось воно двояко виходить

<
  • Публикацій: 2356
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
27 грудня 2013 16:21

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Я хочу, щоб змінилося щось тут в Умані - тому і розписав це. Тут надії на зміну ситуації ще маю. Якщо почне шевелитися щось в місті, то від цього виграють всі. Що район, що місто. В місті федерації по суті немає. Тому з нуля починати ще можна і це простіше, аніж змінити таке, що вже пустило довге коріння. А ось щодо ФФЧО таких надій не плекаю. І впевненості, що я там щось зміню не маю (навпаки - маю впевненість, що я там нічого не зміню - в цьому ще більше переконався в результаті тривалої телефонної розмови безпосередньо з Фощієм. Говорили не лише про "конкурс". Зрушень не буде кардинальних. Там панує абсолютна впевненість в правоті всіх дій). Такщо двоякості ніякої не виходить. І не варто мене в цьому звинувачувати.
По суті статті Ви не зрузуміли головного - вона не призначена шукати справедливості щодо того, що ФФЧО чи міська федерація футболу образили мене особисто чи районну федерацію. Перечитайте початок матеріалу. Я, повторюся, хочу розшевелити болото в місті Умань конкретно. І тут ваша підтримка малозначима, щоб шукати її. От Ви особисто боролися, коли образили Вас і вашу команду.

А чому ви не розглядаєте ситуацію з цим "конкурсом" як :
Цитата: ВИФК
ФФЧО віддало 1-ше місце щоб закрити рота за "Кубковий треп -13". ЗРОЗУМІЛО ?


По своїй суті сам конкурс ніякого значення немає, з чим згоден з Вами. Хоча при прозорості його проведення він приносив би користь. Я не думаю, що Ви буте говорити як В.Г.Фощій, що нікому не цікаво читати звіти з районів. футбол на місцях - це не лише команда в чемпіонаті області. А що і де можна дізнатися про інші райони області? Що можна десь знайти про ваш Шполянський район? Чому не можна почитати про той же ваш чемпіонат району? Чому не почитати про чемпіонат Чорнобаївського району, який по слухам залишається сильним і цікавим турніром?

Щодо:

Цитата: Полтавець андрій
Всі ми знаємо що Фощій гробить черкаський футбол, тільки коли я пропонував ігнорувати його змагання то Ви сказали що не маєте важелів для цього.

Абсолютно не змінилися мої погляди. Якби я був власником команди, як Ви, то міг би предметно говорити про це. А так я можу говорити по цій тематиці все що завгодно і не нести жодної відповідальності. Чи Ви на повному серйозі припускаєте, що я маю такий вплив на того ж власника УТК чи голову Уманської РДА, що вони під моїм впливом знімуть команду з ЧО??? Ну-ну... Поясніть конкретніше - в чому Ви мене звинувачуєте?

Доречі, Ви упустили чомусь один дивний нюанс. Про цей "конкурс" і стиль проведень я почав говорити задовго до підведення підсумків. Відкритий лист тут опубліковував і до ФФЧО надсилав.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 5
  • ICQ: {icq}
29 грудня 2013 16:40

чиря

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 18.07.2013
 
умань живет антифутболом раскащиков много есть ветеранский футбол есть женский уманского футбола (городского нет как и федерации) и как не прискорбно .

<
  • Публикацій: 2356
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
29 грудня 2013 21:30

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Не зовсiм уловив думку. Якщо вiрно уловив, то по сутi згоден.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 189
  • ICQ: {icq}
30 грудня 2013 11:12

vatref

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.01.2011
 
Ігор, нікого не слухай, все правильно написав. ІГОРЕ ТЕБЕ І ВСІХ ЧИТАЧІВ І ШАНУВАЛЬНИКІВ ФУТБОЛУ ВІТАЮ З НАСТУПАЮЧИМ НОВИМ РОКОМ. ХАЙ КІНЬ ПРИНЕСЕ ВАМ РАДІСТЬ, НАСНАГУ І УСІЛЯКІ ГАРАЗДИ, а змія хай забере усі негаразди, які були у цьому році.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 4
  • ICQ: {icq}
30 грудня 2013 16:07

кучер

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.12.2013
 
згоден! Ігоре, дякую Вам за сміливість і небайдужість! все вірно написано! Хочу розділити Вашу надію, що вдасться розштурхати це болото в міському футболі і біля нього! Я сам маю більше песимізму в цьому питанні, але солідарний з Вами - вірити треба! І робити щось треба! Не слухайте цих клоунів-нероб! І не реагуйте на цю ретроградну ФФЧО, в якій "генерали долі світа вирішують" а насправді не мають банально мізеру совісті.
Вам і всім бажаю щастя, удачі в Новому році! Гарно відсвяткувати і з новими силами на футбольні барикади))))) Спасение утопающих - дело рук самих утопающих! Від міського спорткомітету чи "федерації" нічого не дочекаєшся!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 2
  • ICQ: {icq}
2 січня 2014 22:27

сосед

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 2.01.2014
 
Отправьте "Комунальник" в чемпионат города, который так проводит руководитель КП "Комунальник" Пышнюк. Там они пускай свою злобу и сверхестественность и плещут сами на себя. А районной федерации заодно не прийдется "спасибо" говорить за "городскую" супер-команду какойто суботе.

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.