» » » Фанати, що ганьблять наше місто!

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




Фанати, що ганьблять наше місто!

Автор: Sobolenko від 22-10-2011, 20:45, подивилося: 2677

32 Перед тим як розповісти про драматичну гру на фініші обласного чемпіонату, яка викликала бурю емоцій в Умані, хочу висловити своє обурення тими, хто започатковує фанатський рух в Умані!
Сезон 2011 року ознаменувався не лише створенням ФК "Уманьферммашу" а і другою спробою появи фанатського руху в нашому місті (перша була пов'язана з ФК "Іллічівець-Умань", яка очевидно стимулювалася самим футбольним клубом). Відверто скажу - я особисто з певною симпатією поставився до такого починання. Але сьогодні перед вирішальною грою для "Уманьферммашу" переконався в тому, що футбол для цих панів лише спосіб привернути увагу! Причому тут є два варіанти. Або вони сліпо мавпують побачене по телівізору і це говорить про їх інтелект. Або, що значно страшніше, вони свідомо зробили те, що зробили! Тобто там проблема не в інтелектові - а в відсутності моральних принципів! Про що мова? Перед грою панове фанати вивісили на огорожі стадіону на простирадлі баннер з написом "14/88". Дуже прикро, що майже з 500 присутніх на стадіоні мало хто зрозумів, що означає цей напис! Тому проведу лікбез, просто цитуючи вікіпедію:

"14/88 — кодовый лозунг (подчас также употребляющийся в качестве приветствия или подписи) у белых националистов.

Число 14 может означать: «We must secure the existence of our people and a future for white children»[1] — «Мы должны защитить само существование нашего народа и будущее для белых детей» или также «Because the beauty of the White Aryan woman must not perish from the earth»[2] — «Чтобы красота Белой арийской женщины никогда не исчезла с лика земли!». Оба лозунга придуманы Дэвидом Лэйном, членом организации белых сепаратистов «The Order». Первый лозунг был вдохновлен утверждением Адольфа Гитлера из первой части, 8 главы книги «Моя борьба», длиной в 88 слов:

Мы ведем борьбу за обеспечение существования и за распространение нашей расы и нашего народа. Мы ведем борьбу за обеспечение пропитания наших детей, за чистоту нашей крови, за свободу и независимость нашего отечества. Мы ведем борьбу за то, чтобы народ наш действительно мог выполнить ту историческую миссию, которая возложена на него творцом вселенной. Каждая наша мысль и каждая наша идея, вся наша наука и все наше знание — все должно служить только этой цели. Только с этой единственной точки зрения должны мы проверять целесообразность того или другого средства.

Число 88 является закодированным приветствием «Heil Hitler!»[3] («Хайль Гитлер!»), поскольку буква «H» стои́т в латинском алфавите восьмой. Число заповедей Дэвида Лэйна также равно восьмидесяти восьми."

Цей гидотний транспорант появився саме перед матчем з "Христинівкою", в складі якої грає наразі два темношкірих спортсмени. Я сам із симпатією поставився до поведінки цієї групи людей, коли вони під час матчу проти "Бучі" з фанами команди-суперниці влаштували перекличку патріотичними гаслами. Але плутати націоналізм з нацизмом і расизмом - то це просто ганьба нашому футболу і нашому місту! Для особливо "гарачих" парубків рекомендую звернутися до кримінального кодексу України і подивитися на відповідальність за пропоганду тих ідей, які вони "рекламували" сьогодні на СТАДІОНІ!

Ще один аспект. Коли я висловив обурення таким транспорантом (повторюся, що дуже прикро - що інші не знали до чого він!) , то помітно було що після розмови з кимось по телефону ці "фанати" зняли свого транспоранта! Якщо ці фанати мають відношення до нашого клубу - то думаю варто задуматися керівництву клубу з ким вони мають справу! дО ТОГО Ж АБСОЛЮТНО НЕ ЗРОЗУМІЛО що данні особи робили після гри в підтрибунному приміщенні!!!
Ну і щоб бути точним до кінця, то варто згадати і транспорант поряд - "А.С.А.В." -

All Cops Are Bastards -- Все полицейские - ублюдки

Категорія: Новини / Чемпіонат області

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 5
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:29

A.C.A.B

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 22.10.2011
 
і чого ж про гру не написали?)) чи вас більше вразила поведінка фанатів?

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:41

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Про гру то я написав! Але ваша виходка більш важлива ніж результат будь-якого матчу! Вам лікуватися треба!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 5
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:43

A.C.A.B

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 22.10.2011
 
А поведінка футболістів вас не вразила?коли вони одразу після матчу побігли пити пиво.

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:46

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Якби ви вели себе як фанати, то ви мали б право, щось з них вимагати (іто спірне питання). А ось начепити оці виродські гасла в місті, де за три роки окупації загинуло 2/3 населення - то це не фанатизм а хворблива виходка нездорових людей!

Коли люди вивішують прапори і гасла УПА чи УНСО, то це справа спірна - комусь не подобається, комусь подобається. Але то є прояв УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ. А яке до цієї справи має Гітлер і нацизм???? Чи вам аби повипендрюватися? Ви взагалі хоч думаєте, що вивішуєте?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 5
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:50

A.C.A.B

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 22.10.2011
 
Так напис 14/88 був зайвим.а яке відношення має A.C.A.B до років окупації?

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:54

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
а ви читайте уважно написане. там текст про 14/88. а в кінці і про інший транспорант вказано надодаток. А 14/88 був не зайвим - він остаточно вказав на те, хто є ви і чого ви добиваєтесь. Для особливо обдарованих - це справа карного кодексу. Втім є підозра, що цього могли і добиватися, щоб потім розписати про "мєнтовскіє репресії"

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 5
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 22:57

A.C.A.B

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 22.10.2011
 
я особливо обдарований назвіть мені будь ласка статтю цього карного кодексу яку ми порушили

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 23:03

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
якщо вам це цікаво - можу організувати! заява - і будете ви вичати оптом кодекс. спробуємо?

ну ви не будьте таі впевнені. фото є - де ви з банером. клепки на маски не вистачило! такщо ви не сильно тут про галюцинації розпиляйтесь!
Доречі, і тут ви в своєму репертуарі - то такі герої, ну прямо любо-дорого подивитися. А потім як прищаві малюки - "а я що? а я нічо! а в мене нічого немає!"

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 5
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 23:14

A.C.A.B

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 22.10.2011
 
дядя пробач засранців) не треба заяви) ми більше не будемо) і писати не будемо(( будемо тихенько сидіти на стільчиках і хсти зернятка.

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
22 жовтня 2011 23:15

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Оскільки данний "герой" став с переляку стирати свої коментарі, він був забанений! Клепки не вистачило у нього на щось розумне ! І щодо аргументів доданих до заяви панове помилился!

судячи з останнього коменту, то вони ще й героями себе почувають! таки краще лузати насіння ніж "Хайль Гітлер ! " вивішувати! Та й герої липові. Коли дійшло, що довести наявність цих гасел саме у цих панів - непроблема, так і прикусили язик! Ненормальні!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 4
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 00:14

UltrasKaterinopil`

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 21.07.2011
 
Людині власне обирати свій шлях і свої погляди . Вам не подобається що хлопці расисти ? Бути расистом це гордо . Це значить що ти любиш свою расу більше чим інші . Саме для Уманя расизм актуальний . Євреїв вже більше появляється .
Я не буду вашу думку осуджувати . Думайте що хочте . А Ультрас - рух молодці , мають свою голову . Не піддалися ООНівському маразму .

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 00:22

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Я не маю нічого проти того, що кожен має право на свою думку і на свої погляди. Але всьому є свої межі! Ось ви мені поясніть. Згадані "фанати" (саме в лапках!) пропагують НАЦІОНАЛІСТИЧНІ ідеї! Так? Гітлер нищив українців (почитайте про плани фашистів щодо територій, де ви і я зараз проживаємо) і відводив їм роль людей другого сорту. Так (чи посперечаєтесь?) ??? То поясніть тепер - ЯК УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛІСТ ВИВІШУЄ ЛОЗУНГ ВОСХВАЛЯЮЧИЙ ГІТЛЕРА???? Цікаво почитати відповідь!
Щодо расизму. Не може хтось збудувати своє щастя на горі інших! Якби пани (і ви в тому числі) були ЗА свою націю а НЕ ПРОТИ когось іншого - то це можна зрозуміти! Створити (або обрати ) собі ворога - це просто! Це проста технологія програмування людини!


Я , як ви написали, не піддаюся ООНівському маразму. Мені теж ДУЖЕ не подобається ситуація з поведінкою хасидів в Умані! Але расизм - це тупиковий шлях!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 4
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 00:42

UltrasKaterinopil`

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 21.07.2011
 
Ви трохи напутали з Гітлером . 14 88 це лозунги Девіда Лейна . Він не нищив Україну .
Саме американець створив 88 заповідей . і сказав 14 слів .
Тут є одна закономірність . Якщо бути за свою націю , значить потрібно за ню боротися . Уманьський фан рух вирішив показти свою вірність , вірність до білої нації . Вони цим лозунгом вбили двох зайців , мало того що нігери , ой вибач те на слові , чорношкірі образилися , то ще і євреї побачать . Ой як це їм настрій зіпсує .
Расизм це частина менталітету слов'ян , якщо ви слов'ян і не расист , так хотя би не будьте .атирасистом .


<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 00:59

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Не плутаю. 88 іде як трактовка НН - Хайль Гітлер. Але суть навіть не в тому. Я проти расизму.
А можна дізнатися - а чого досягли расисти взагалі і в Україні зокрема?
А ще цікаво - а чого саме на стадіоні панове себе рекламують? Я почав з того - ЩО ДАННІ ПАНИ НІЧОГО СПІЛЬНОГО З ФУТБОЛОМ НЕ МАЮТЬ! Їм головне, щоб глядачі були. А все інше - про команду, про гравців - то прикриття. Читав вже - поїхали на виїзд - і давай себе ногами в груди бити "які ми круті!" . І навіть щось вимагають! Доречі, шойто поріділи лави "фанатів" - холода прийшли?

88 - це ще 88 слів з уривка Майн кампфа , яку написав (о диво) Гітлер, і яка надихала вашого ідола!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 4
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 01:16

UltrasKaterinopil`

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 21.07.2011
 
Ну чи 88 заповідей , чи НН , я думаю чорношкірі все зрозуміли .
Чого досягли расисти ?
Я перш ніж відповім , скажу відповідне питання , чого досягли антирасити ?
Расисти спромоглися стати першою загрозою для імігрантів . В інших країнах , наприклад Данія , Норвегія , в людей створився менталітет , і алергія на негрів . В Росії , після багатьох війн в Кавказі , створилася ненавість до хачів ( так званих кавказьців ).
А у нас ( в Україні ) є також прогреси . Згадайте Галичанську дивізію СС . І подивиться на характери сучасних людей , жителів Галичина . Вони ще досі в не нависті до ліво- радикальних поглядів .
У нашому Катеринополі раніш також жили Євреї 30-40 рр , так народ хасидів злякався людей із написами СС і бистренько втік .
Ну якби не було негрів на стадіоні , то не було б і лозунгів .
Ви не сильно пресуйте Ультрас , будь то їх мало . Не така це вже легка справа , зібрати сектор .
Ви щоб мали їх підтримати , залучати інших хлопців до фан - руху , то ви щей тих хто є розжинете .
Ви маєте ними горитися , вони хоч якусь , але роблять підтримку .

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 01:28

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Ви знаєте - ці пани буде останнім чим я буду пишатися в нашому місті. Це точно ганьба нашого міста. І я ледь не припустився помилки, коли ледь не став їх підтримувати. Але на грі з Христинівкою стало все на свої місця. Щодо темношкірих гравців суперника. Не буду навіть розмовляти загальними лозунгами. Один з тих гравців навчається в аспірантурі у вінницькому політехі і це є недосяжною планкою для інтелекту тих дійсно нещасних, ким ви так пишаєтесь!
Щодо підтримки. Якби мене підтримували з такими гаслами - я б це не залишив без відповіді. Інакше можна зробити висновок, що гравців це влаштовує.
І наостанок - клуб робить величезну помилку. Він маючи спільне з такою "підтримкою" не увійде в історію а вляпається. Вибачте, але мені з вами дискутувати немає жодного більше бажання.

Оскільки ви з своїми поглядами виходите за межі прийнятої і мною людської моралі - реклами вашим ідеям тут на мому сайті не буде. Бан. Хоча втім ваші коментарі викликають реакцію подібну до моєї - від агресії до вас перйшов до жалю. вас жалко.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 3
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 09:44

Стелс

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 23.10.2011
 
Банер 14/88 був ініціативою одного хлопця, який вже визнав, що він був зайвим.Вчора на грі не було кількох людей, які знають що ці цифри значать і завадили б вивішуванню їх, з тих хто його вивішував крім автора мабуть ніхто не знає, що воно значить. Уманські фани підтримують ідею УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ, це позиція всього руху. Банер ACAB був вивішаний як реакція на події 25 вересня і на затримання всього сектору фанатів Таврії.

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 10:06

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Так ви маєте робити так, щоб ВАШІ ДІЇ БУЛИ ЗРОЗУМІЛИМИ ДЛЯ ВСІХ! Тоді вони матимуть якийсь сенс! Вас підтримають, не підтримають - справа особисто кожного. Але принаймі розумітимуть про що мова!

Щодо 14/88 - то це ініціатива, яка ганьбить що місто, що клуб, що вас! А вам не закидати ти, "хто зернята плює", треба - а хоч трохи піднімати свій інтелектуальний рівень треба! Ато виходить, що серед вас є лише кілька людей , які розуміють що пишуть! Ви хоч самі вдумайтесь в суть написаного вами! Виходить, що у вас , вибачте за різкість, мов стадо! Хтось щось знає - а всі мов телята за поводирем! Так ви просто паплюжите ідею націоналістів! Я в шоці ! Тим, хто хоче дискредитувати ідею націоналістів, треба було довго думати і шукати гроші, щоб таку провокацію вткнути! Я шокований!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 3
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 10:15

Стелс

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 23.10.2011
 
Інтелектуальний рівень декому дійсно треба підняти, будуть над цим працювати.На рахунок стада, то це ви перегнули, але сектор має певні його риси, бо мусить діяти як одне ціле, без цього не вийде ефективної підтримки. Вчора дехто вирішив покерувати, не так як треба, більше такого не буде.

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
23 жовтня 2011 10:25

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
втратити репутацію важче ніж її потім відновити. пробуйте відновити.

щодо стада. не перегнув. навіть в армії карається виконання злочинних наказів!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 160
  • ICQ: {icq}
24 жовтня 2011 02:43

Шурик

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 15.02.2011
 
Ребята, так можно доиграться что УЕФА накажет Украину за проявление расизма. Вы же знаете что ФИФА и УЕФА ведёт компанию против расовой дискриминации. Хотя бы почитайте что можно что не можно. Если в глубинках Украины вот так открыто выставляют такие банеры, а в Черкассах когда команда из Одессы играла то кричали "жиды" то тут уже смердит фашизмом, антисемитизмом, расизмом и тут национализм просто не причём. Короче позор.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 3
  • ICQ: {icq}
24 жовтня 2011 11:02

Стелс

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 23.10.2011
 
А яка команда грала і з ким? В Черкас з Одесою війна, а "жиди" це прізвисько одеських фанів.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 1
  • ICQ: {icq}
24 жовтня 2011 11:11

Іван Гонта

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 24.10.2011
 
Більше всього дивує чому цей жидовський прихвостень Собольлєнко вєчно чимось недовольний? То йому напис нациський, то фани - це тупе стадо. Десь йому мерещаться провокації.

Ми живемо в вільній країні, люди мають право на свої погляди. Висловлювали вони їх мирно та навіть завуальовано!

То чого ж ти конозися та людей ображаєш?

Так історія в нас багата на події і дуже часто вони не зовсім однозначні! Так нацисти знищили дуже багато наших співвітчизників але якщо порахувати скільки було замордовано в радянських застінках, заморено штучним голодомором то цифра буде набагато більша! Почитайте історичні наукові праці, хто організував Жовтневу революцію в листопаді 17 року? Хто фінансув націонал соціалістичну партію Германії в 33 році? Відповідь ОДНА! ЖИДИ!

Багато людей навіть в наш час читає вище згаданий "Майн Камф" не тому що це фашиська ідеологія, а тому що це історичне першоджерело! Саме з першоджерел потрібно черпати інформацію а не з перекручених фактів та домислів.

Чомусь цей писака не кричав ганьба коли по центральній площі міста щороку носять червоний комуністичний прапор. Так червоний від крові наших дідів та прадідів тому що цифра замордованих жидо-комуністичною владою дійсно ВРАЖАЄ! А ж тут вгледів дві цифірки та почав бризгати слюною та кричати ганьба.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 6
  • ICQ: {icq}
24 жовтня 2011 21:55

fhnbcn82

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.03.2011
 
Іван Гонта,вы честно говоря,не могу сдержаться-идиот.Соболенко конечно так не напишет т.к. он культурный человек,но я встану на его защиту.Засуньте свой национализм куда подальше!Ведь он,национализм,априори не нормальная вещь.А в ваших головах лищь дурь,да дань моде.Я вас конечно не оскорбял бы,ну вы вообще потеряли стыд и совесть.Лучше бы свою энергию направляли в нужное русло,пользы было бы гораздо больше.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 160
  • ICQ: {icq}
25 жовтня 2011 03:45

Шурик

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 15.02.2011
 
Ну и.гонта и есть "патриот"-фашист от украины что хочет нависти порядок в стране, которая так пострадала от фашизма. Где логика, а? Если "маин камф" это не фашисткая идеология, то тогда "Сказка про семеро козлят" это правила по правам человека. С гонтай нечего спорить, ибо пропащая душа, воспитанная с детства что евреи плохие, что евреи во всем виноваты и т.д. и т.п. Таких людишек жалко как этот и. гонта. С такими настроениями Украина никогда не в ЕС, не в НАТО не войдет. Если до Платини дойдет что вот так Украинцы думают про жизнь, то скоро будет просто капец нашему футболу.

Забанить надо до конца этого века этого и. гонта. А И. Соболенко молодец, что не побоялся открыть рот против наглости, гадости, фашизма в 21 веке в Умани. Хвалю за смелость и человечность. Браво Игорь.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 1
  • ICQ: {icq}
25 жовтня 2011 07:21

FCDK

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 24.10.2011
 
Для початку закрийте роти. Знайшлися інтернето-бойци.. Які як я бачу проти патріотів. То валіть нафіг в африку жити тай не патякайте.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 1
  • ICQ: {icq}
25 жовтня 2011 10:41

44.88

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 24.10.2011
 
Безперечно дуже шкода, що деякі, нечисленні, жителі славетного міста Умань використовують інтернет лише для того, щоб переглянути новини футболу. І не підозрюють про існування тут іншої корисної інформації.

Спеціально для fhnbcn82 та Шурик:

"Націоналізм — світоглядний принцип, найбільшою мірою притаманний передовим представникам народу, що виборює своє право на розбудову власної держави.Головною в націоналізмі є ідея державності та незалежності, самостійності." - цитата з Вікіпедії.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Націоналізм

Спеціально для Шурик:

Безперечно в "Mein Kampf" закладено фундамент націонал-соціалізму як ідеології але це також і автобіографі7чна книжка тому як першоджерело дуже важливе в першу чергу для історії.


Цитата: Шурик
С гонтай нечего спорить, ибо пропащая душа, воспитанная с детства что евреи плохие, что евреи во всем виноваты и т.д. и т.п.


Єврейські погроми в різні часи проходили в багатьох країнах, причому неодноразово. На цю тему є багато цікавих книжок, одна з них В.І. Даль "ЗАПИСКА О РИТУАЛЬНЫХ УБИЙСТВАХ". А прізвища відомих українських патріотів, які приймали участь в цих погромах в різні історичні часи можна перераховувати та перераховувати...

Для Соболенка: Мій нікнейм нічого завуальованого в собі не несе, лише цифри. wink

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 11
  • ICQ: {icq}
25 жовтня 2011 23:08

жека-киев

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 25.10.2011
 
Населению, которое все чаще сталкивается с последствиями монополизма власти олигархами, за деньги олигархов и ТНК создают виртуальную реальность, складывается медиакратия. Практически единственной идентичностью в этой медиакратической конструкции, которая не нарушала интересов олигархов, ТНК и приватизированных политиков становится… … Правильно! Крайнеправые идеи ксенофобии, этнического национализма и т.п. Ведь иначе вы начнете интересоваться и объединяться вокруг более актуальных вопросов, например:
- Почему за мои деньги должны спасать безответственных финансовых спекулянтов?
- Почему малый и средний бизнес должен платить налогов больше чем крупный?
- Почему олигархи не платят налоги?
- А где конкуренция не только на рынке труда, но и на остальных рынках?
- Почему я как гражданин плачу налоги из которых финансируют частный бизнес, а не больницы, школы, дороги, за которые я должен заплатить еще раз из своего кармана?
- И таких вопросов, способных объединить население еще очень много… Нет уж, лучше вы будете верить, что все беды от чурок, муслимов, негров, жидов и т.д. …

А при чем Гитлер к украинскому патриотизму и национализму?!

Мне чего-то кажется что должен появится еще кто-то, кто назовется евреем, и будет задирать остальных, что бы тема не затухала и ширилась. Вот тогда понесется.)))

Игорь бань нафиг обсуждение этой темы вообще. Нечего этим клоунам давать трибуну и мусорить людям мозги.

Заметил, хватило знаний что бы понять что это, все правильно прореагировал, обосновал исчерпывающе. Молодца!!! Все, пусть отдыхают, если не хотят напрягаться у следователя))))))))))

<
  • Публикацій: 2648
  • Коментарів: 1328
  • ICQ: {icq}
26 жовтня 2011 00:08

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Згоден щодо
Цитата: жека-киев
Нечего этим клоунам давать трибуну и мусорить людям мозги.

Але , якщо ви подивитеся на коментарі вище, то зрозумієте чому не видаляю їх. Вони можуть викликати лише одну реакцію. І хай вони себе скільки завгодно тішат , що вони завойовують симпатію у когось або прихильників! їх навмисно баню і не стираю коментарів. Щоб побачили їх рівень (спочатку писали неуки) а потім реальну суть (повадир появився - це, напевне, один з тих, хто розуміє, що пишуть інші).
Доречі, останніми днями прямо настрій підняли!
Цитата: Іван Гонта
цей жидовський прихвостень Собольлєнко
. Я тепер так вітаюся із знайомими! wink Що ж мені на хворих ображатися! А реакція їх по-хамськи бидляча свідчить лише про одне - вірно мною написане, влучно! Що тут добавиш!
Щодо мої мовчазної реакції на червоні прапори, то є кілька моментів!
1. Їх ніхто не приносить на футбол, що піаритися! А відтак і не мало це ніякого відношення до футболу в Умані і чого це мені потрібно було писати? А ось коли приперлися ці "патріоти-самоучки", то відповідною і реакція була! Люди працювали, старалися (я про футбольний клуб), уболівальники на щось надіялися. А тут через бажання когось попіаритися все реально може накритися мідним тазом! Але цим же "фанам" це паралельно - їм якраз той футбол до самої ....
2. Моя сім'я чудово знає, що таке комуністичний режим - батько пережив голодомор, "призив в червону армію з окупованих земель" і ніколи не сприймав комуністичну ідеологію. А тому за часів СРСР мав проблеми. Тому не цим новоявленим "українцям" розповідати мені про історію моє Батьківщини! Я її не з компельованих джерел знаю!
3. На червоні прапори на "свята" на площі реагую спокійно - разом з цими нечисельними старенькими дідусями і бабцями йде в історію і ця ідеологія разом з "кумачами". А підганяти в могилу стареньких в мене бажання немає! А ось те, що на зміну їм може вискочити коричнева чума, мене турбує! А з чого це вирішено, що нацизм, расизм краще за комуністичну ідеологію?! А навіщо українцям міняти одну гидоту на іншу??? Цю кольорову заразу до коріна виполоти треба мов непотріб на полі нашої України!


<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 160
  • ICQ: {icq}
26 жовтня 2011 03:24

Шурик

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 15.02.2011
 
По последним данным Украина уже как 20 лет свободна, независима, язык свой всегда имела, литературу, письменность и т.д. и т.п. Национализм, национализму рознь. Когда под флаги национализма призывать к насилия, ненависти и т.д. то на фига нужна такой национализм. Это уже экстремизм под перекрытиям в борьбе за права.
Украина уже 20 незалежн держава, хватит плакаться, выстраивайте демократию, свободу слова не в ущерб другим нациям, ибо тогда это уже другая песня. Пора сменить пластинку на великий спорт ФУТБОЛ!!! smile

Назад Вперед
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.