» » » "Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"

Автор: Sobolenko від 23-03-2014, 21:01, подивилося: 1779

11 В суботу на штучному полі стадіону "Уманьферммаш" футболісти "Базису" провели черговий цікавий спаринг. Тепер вони помірялися силами з бронзовим призером минулорічного чемпіонату області. Відчувається, що тренер кочубіївців Сергій Янчук максимально використовує свої звязки і авторитет для забезпечення якісних спарингів для своїх підопічних. І з чемпіоном області зіграли, і з "УТК-Ятрань" на турнірі. Тепер ось з "Ретро".

Ватутінці постали у вкотре кардинально зміненому складі. Десь чоловік з чотирьох вдалося опізнати з минулорічного складу. А керував командою в Умані Володимир Кулик, що минулого року тренував гранда жіночого футболу чернігівську "Легенду". Ну в цьому плані "Ретро" вже давно не дивує - цей клуб примудряється перетрушувати свій склад не лише в міжсезоння а і на протязі самого чемпіонату. Не відстає в цьому плані і текучість тренерів з амбіціями. Там і відомий черкащанин Кирилюк, і одесит Щербаков були. Тепер ось чернігівчанин завітав. Але то все справи не наші. "Ретро", яке вкотре нібито не планує грати в чемпіонаті області (тут ще раз знизуємо здивовано плечами...), був дуже корисним і цікавим спаринг-партнером для колективу з Уманщини. А він нас цікавить значно більше. А у "Базису" якраз досить чітко прослідковується на кого робить ставку тренер. Принаймні значних змін у складі в порівнянні з матчами на турнірі тиждень тому не було. Лише на правому фланзі півзахисту помічено було дебютанта з Маньківки - Бондар дуже старався і в перші 45 хвилин у кочубіївців саме його фланг був активнішим.

"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"
Бондар активно перший тайм і відмітився забитим мячем.

Загалом початок матчу був за гостями. попри відносну рівність гри, саме їх дії були більш злагодженими і виглядали цілісніше. Вони явно краще переходили від захисту до нападу. Дії флангових півзахисників були значно стрімкіші і продуктивніші. Саме з флангу і прийшов перший гол - на 8-й хвилині. До середини тайму рахунок добрався і до 0:3. Якщо дії в наступі "Базису" не можна було песимістично оцінити (попри відсутність забитих мячів і відверто гострих моментів), то справи із обороною виглядали кепсько. Мяко кажучи, дуже непереконливо виглядали два молодих футболісти, яким очевидно довіряє Сергій Янчук. Смілянець в якості ліберо припускався чимало позиційних помилок (правда, і флангові оборонці не були краще). А Махотін не виручав на останньому рубежі.

"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"

Рахунок 0:3 протримався не так і довго. Пропустивши протягом 1-2 хвилин (21,22 хвилини), "Базис" зумів відразу ж один мяч сквитати. Бондар покарав воротаря ватутінців за те, що він вийшов далеко з воріт, і відмітив дебют забити голом.

Але невдовзі різницю в три мячі гості відновили. Воротар "Базису" примудрився так зайняти позицію, що і він і "стінка" захищали один і той же кут воріт і звісно дотягтися до мяча, спрямованого і вільний кут, не міг. Після цього молодого голкіпера чутно не було. До цього він дозволяв собі коментувати багато що (в матчі минулого тижня проти "УТК-Ятрань" теж довелося почути багато чого, але тоді вирішив взагалі відмовитися від коментаря тих матчів, щоб не отримувати якихось звинувачень). В середині першого тайму це призвело до жовтої карточки Вадиму Годованому, який вступив в перепалку з власним голкіпером. Молодий півзахисник теж часто-густо не мовчить. Але перше його попередження в цьому матчі абсолютно на совісті воротаря, який дозволяє собі коментувати всіх і всюди. Доречі, в другому таймі Вадим Годований отрима і друге попередження (за перепалку із суперником) і залишив поле завчасно. Як неважко зрозуміти, ціна таких "розмов" і вчинків в офіційних матчах в рази зросте. І дуже прикро буде, якщо праця великого колективу буде зведена нанівець через чиюсь надмірну балакучість. І це ще один виклик та іспит для тренера.

Як би там не було, але перед перервою "Базис" зумів значно покращити собі і уболівальникам настрій. Наші футболісти зуміли провести ударну кінцівку і змогли сквитати два мячі. Відзначилися Вадим Годований і Сергій Янчук, якому допоміг рикошет при пробитті штрафного.

"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"
Вадим Годований вгамує емоції - стрибне значно вище

В перерві Сергій Янчук логічно вніс корективи в захисну ланку. Місце центрального захисника зайняв Анатолій Кулібаба. Цей молодий футболіст був в числі перспективних і , сподіваємося, ще не сказав останнього слова у футболі. Смілянець змістився на фланг. І варто відмітити, що в другому таймі , як по мені, захист діяв краще. А ось заміни воротаря не відбулося. Попри товариськиі і тренувальний статус гри, ще один молодий голкіпер "Базиса", не менш перспективний, Роман Кузьмак так і не зявився на полі. Втім, можливо, на те були обєктивні причини.

"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"
Вадим Смілянець покищо непереконливий в ролі останнього захисника, але при наполегливій роботі ще знайде своє місце на полі

Другий тайм розпочався не менш весело і активно. Команди активно шукали шляхи до чужих воріт. У господарів в дебюті тайму двічі на ударі позиції виходив Сергій Гаврилюк. Але безрезультатно. Були і в подальшому чимало моментів. Але забитих мячів у другому таймі було значно менше. Змогли одного разу забити лише гості. А відтак і перемога 5:3 за "Ретро".

Наша команда справила неоднозначене враження. Команда в процесі формування. і цілком логічні певні проблеми у грі. можна відверто говорити, що команда вибудовується не для чемпіонату району. А тому і судити потрібно вже виходячи з рівян обласного чемпіонату. В першій обласні лізі, можна не сумніватися, це буде дуже боєздатна команда. Цілком можливо, що вона матиме там якісь конкретні завдання і виконання їх буде цілком реальним. Щодо гри у вищій обласні лізі - то і це цілком реально, але і роботи тут ще дуже багато. В грі "Базиса" можна виокремити футболістів, які були на виду в обласному футболі і раніше - Янчук, Гаврилюк, Трегубов. Безперечно вони лідирують у команді в тих іграх, що я бачив. Потрібно виокремлювати Вадима Годованого та Олега Гончара. Можливо Олег не так феєрить як у футзалі, але покладатиметься на них чимало надій. Правда, Вадиу , як би це не було важко, потрібно вгамовувати свої емоції на полі. Мені у грі сподобався Анатолій Кулібаба. Загалом, можна не сперечатися - потенціал у команди є. Але і працювати ще багато. Будемо сподіватися на прогрес і з цікавістю будемо спостерігати і уболівати.

"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"
Братсько-колективний відбір від Олексія та Вадима Годованих

"Базис" провів контрольний поєдинок проти ватутінського "Ретро"
Можливо Сергію Янчуку варто згадати як легендарний Кварцяний колись за допомогою вівчарки вчив своїх захисників відбирати мяч? )))))

Категорія: Чемпіонат області / Кубок області

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 19
  • ICQ: {icq}
27 березня 2014 02:11

relicon

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 27.03.2014
 
Iгорю ви б меньше на людей гадостей писали б . I слiдкували за собою,а не завжди когось обсуждати

<
  • Публикацій: 2232
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
27 березня 2014 08:11

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: relicon
Iгорю ви б меньше на людей гадостей писали б

Уточніть, якщо вам не складно. Можливо ми з вами різне бачимо, дивлячись на одне те саме. То в такому випадку не факт, що мені потрібно щось корегувати в своїй поведінці. Можливо вам доречніше буде з іншого боку на дещо подивитися.
В данному матеріалі не вбачаю образ чи "гадостей" на когось. А те, що юнак дозволяє собі нести всю гру на партнерів, на арбітра (як в матчі за тиждень до того) то , напевне, на вашу думку - абсолютно нормально. Ви, звісно, можите написати, що то внутрішні справи когось. Так в такому випадку не потрібно виходити на люди і грати потрібно в себе в дворі. Команда цілеспрямовано і наполегливо готується явно не до "чемпіонату бані". А в такому випадку і глядачі на іграх будуть. Ви вважаєте, що така поведінка буде прикрашати всю команду і її керівників? Ну-ну... То ви стомитеся всім рота затуляти і радити "слідкувати за собою"...

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 19
  • ICQ: {icq}
27 березня 2014 11:44

relicon

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 27.03.2014
 
Sobolenko,
Я був присутнiй на цiй гpi i менi не було видно,щоб хтось всю ГРУ сварився.

<
  • Публикацій: 2232
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
27 березня 2014 17:37

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: relicon
Я був присутнiй на цiй гpi i менi не було видно,щоб хтось всю ГРУ сварився.

Питання 1. Де у моєму матеріалі вказано що хтось всю ГРУ сварився?
Питання 2. Якщо Ви були присутні на грі і навіть її дивилися, то прокоментуйте причину першого і другого попередження В.Годованому. Можливо ми з Вами різні ігри дивилися.
Питання 3. А Ви на попередній грі "Базису" були (за тиждень до цього - на турнірі "Україна єдина" - в матчі проти "УТК-Ятрань"). Хотілось би дізнатися чи там Ви теж не чули яскравих коментарів з боку місця у воротах "Базису"? Чи Ви настільки уважно дивитися, що і не чуєте нічого.

Не звертаючи увагу на ваші особисті закиди на мою адресу, вкажу ясно - в мене команда "Базис" викликає симпатію насамперед через повагу до Осадчого В.О. І якби хтось там щось вряди-годи щось виплескував в запалі на полі, то на це б не зверталося уваги. Але оскільки це починає входити в систему, то і мовчати про це не буду. Як би вам того не хотілося, а заборонити мені чи комусь іншому висловлювати власну думку у вас не вийде. Після моєго коментаря вилучення В.Годованого на міні-футбольному чемпіонаті району юний пан Махотін дав "оцінку" написаному мною. Минуло два місяці - картина незмінна і вилученна аналогічне. І моє бачення не унікальним чи скривленним. Сергій Леонідович Янчук, який стверджується як тренер, не думаю, що маратиме свою репутацію тренера на старті, дозволяючи комусь зі своїх гравців на полі нести те, що вони хочуть. До того ж в вище надрукованому матеріалі чітко вказано, що Годованого по цьому матчу ще можна зрозуміти (але не виправдати) принаймі по першому попередженню.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 19
  • ICQ: {icq}
27 березня 2014 23:41

relicon

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 27.03.2014
 
Sobolenko,
Питання 1.ви написали, що юнак несе всю гру на партнерів.Але ж такого не було! Перепалка була тільки одна- це з Годованим.
Питання 2. Хочу почути від вас за що Вадим Годований получив картку у першому таймі !
Питання 3.Так був.Але не чув ,які коментарі були у воротах "Базису".Роскажіть цікаво знати! А щодо судді,то я чув,юнак дещо перенервував і був не правий,що накричав до судді,але моя моя обьєктивна точка зору,що судді сплавили гру,адже перший гол ,який забили УТК - не можна вважати чистим голом і те , що Юрій Деренюк підсуджував УТК видно чітко було!Наприклад не поставивши пенальті у першому таймі,а перший гол якого на мою думку не було,зіпсував всю красу матчу. Тому можливо цей молодий юнак і не вгамував своі емоціі.

<
  • Публикацій: 2232
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
28 березня 2014 08:03

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: relicon
Питання 1.ви написали, що юнак несе всю гру на партнерів.Але ж такого не було! Перепалка була тільки одна- це з Годованим.

Юнак вгамувася лише "ковтнувши" четвертого мяча за тайм (Ви не хочите сказати, що оцінка його дій при пропущених мячах не викликає високих оцінок? ). Далі він дійсно мов води в рот набрав. А до цього можливо мені лише почулося певні оцінки "сольної вокальної програми" від того ж граючого тренера С.Янчука? Просто В.Годований найбільш бурхливо зреагував, за що і отримав попередження.
Цитата: relicon
Питання 2. Хочу почути від вас за що Вадим Годований получив картку у першому таймі !

А Ви ще доводите, що були уважним спостерігачем цієї гри. Хотілось би прочитати коментар цього попередження від Вас. Судячи з усього він буде цікавим і оригінальним.
Цитата: relicon
Питання 3.Так був.Але не чув ,які коментарі були у воротах "Базису".Роскажіть цікаво знати!

Що ж я буду розповідати людині, яка все знає, все бачить і чує (правда, досить вибірково - там чую, там не чую)
Цитата: relicon
я чув,юнак дещо перенервував і був не правий,що накричав до судд

Згоден з Вами - арбітр був не правий. Йому потрібно було ВИЛУЧИТИ З ПОЛЯ ПАНА ГОЛКІПЕРА. Можливо, була б наука юнакові і команді. Товариський турнір не носить ніякої цінності, на відміну від офіційних ігор, де про вилучення "знервованого" коментатора у воротах можна не сумніватися.
Цитата: relicon
моя моя обьєктивна точка зору

Ваша скромність вимагає підпитки - повірте після цієї фрази я вам стоячи зааплодував! Браво! Від одного Ви точно не помрете - від скромності.

Цитата: relicon
адже перший гол ,який забили УТК - не можна вважати чистим голом

Не дивуючись вашій надприродній скромності, просто хочу поцікавитися - ви, мабуть, перебували саме на лінії воріт? Якщо ні, то раджу звернутися до ФІФА. Хай вони не паряться що дорогущих систем фіксації воріт. Вам же достатньо з будь-якої точки на стадіоні все оцінити в 3д-форматі.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 19
  • ICQ: {icq}
28 березня 2014 12:16

relicon

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 27.03.2014
 
Sobolenko,
Якщо ви були уважні,то при отриманні картки у першому таймі Годованому,воротар тільки крикнув(говорю по пам*яті) накрий гравця,а той у відповідь начав матами покривати.Це особисто чув я.Через це і пішла перепалка.
А от виганяти я щось не розумію чому.Крик до судді начався ж після матчу. І не зважаючи на його вік я вважаю,що десь доля правди при розмові до судді була.Адже сповніть ситуацію коли Ферммаш з кимось грав і свій же суддя гнав Ферммаш,що аж Льоші Красніцкому прийшлося вчити Деренюка після матчу підзатильниками,щоб той почав нормально судити.І чому ви це не писали на сайті?

<
  • Публикацій: 2232
  • Коментарів: 1326
  • ICQ: {icq}
28 березня 2014 16:47

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Перепалка між воротарем і Годованим пішла не через одну фразу. Ви про це "акуратно так" змовчуєте. Просто та фраза переповнила терпіння Годованого і він зірвався. Друге попередження він отримав через перепалку з суперником. Там було обопільне попередження гравців обох команд. І проблема гравця "Базису", що він уже отримав до того перше попередження через "спілкування" з власним голкіпером. Якщо Ви не розумієте за що в підсумку вилучили гравця , то лише підкреслює не просто вашу заангажованість а і некомпететність по суті питання. Ви хоча б поцікавилися реакцією власне вилученого. інших гравців і тренера. До того ж ви скромно промовчуєте, що арбітр мав вилучати данного гравця ще раніше, коли він атакував суперника в центрі поля з ризиком нанесення йому травми (за це передбачається червона картка, про жовту я взагалі змовчу - а вона знову ж таки була б другою). Суперник в підсумку зазнав ушкодження. За збігом обставин цей момент я випадково вдало відзняв - він тут у матеріалі підписаний "Братсько-колективний відбір від Олексія та Вадима Годованих". Ви чомусь жодним словом цей момент не згадали (ну так просто ж вигідно. до того ж клятий Соболенко сам мовчить). Перед тим, як видати чергове "обєктивне" резюме, поставте себе на місце атакованого футболіста і тоді "обєктивнічайте".

Щодо:
Цитата: relicon
Адже сповніть ситуацію коли Ферммаш з кимось грав і свій же суддя гнав Ферммаш,що аж Льоші Красніцкому прийшлося вчити Деренюка після матчу підзатильниками,щоб той почав нормально судити.І чому ви це не писали на сайті?

Ви настільки "уважний", що більше року про "Уманьферммаш" я взагалі не пишу. Це раз. По-друге, якщо ви "обєктивно" висловлюєте одобрямс таким діям Красніцького чи кого іншого, то це лише говорить про рівень вашого виховання та інтелекту. На цьому переписку з вами припиняю - у мене до вас питань жодних немає. Можна було б пожалкувати витраченого на переписку з вами часу. Але дякуючи Вам, читачі отримали можливість підняти настрій кількома перлами. Ну хітами вони не стануть, але порадували точно. Буде ще щось на тому ж рівні - пишіть. Як Ви помітили. ваші хіти не видаляють.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 19
  • ICQ: {icq}
28 березня 2014 20:25

relicon

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 27.03.2014
 
Sobolenko,
Ну да одні ви праві,а всі кругом тупі. Буде можливість я особисто запитаю у голкіпера Махотіна та у Годованого через що началась перепалка.Потім виясниться який у нам пан Соболенко правдивий.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 189
  • ICQ: {icq}
28 березня 2014 20:30

vatref

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 29.01.2011
 
Ігор, я бачу на тій фотці гра була прямою ногою, дуже небезпечна. Це мінімум жовта картка, а якщо зіграв у ноги, то то вже не небезпечна гра, а груба гра і картка червона. По друге, я бачу на цій фотці арбітра (в спортивці), то тож не Юра Деренюк. А хто судив цю зустріч?

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 33
  • ICQ: {icq}
28 березня 2014 23:10

Vladislav Mahotin

  • Група: Посетители
  • Реєстрація: 26.06.2013
 
Sobolenko,
Перепалка між воротарем і Годованим пішла не через одну фразу. Ви про це "акуратно так" змовчуєте. Просто та фраза переповнила терпіння Годованого і він зірвався.

Ану-ка напам*ятайте мені ту фразу ,щось я такого не пам*ятаю теж.

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.