» » » Юнацькі ігри області. Боротьба за вихід до фіналу.

 
 
 
Найближчі матчі:
ФІНАЛ КУБКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 28 травня. 16-00. Стадіон "Уманьферммаш". "Базис" - "ЛНЗ-Лебедин"





Книгу "Історія футболу Уманщини. Книга перша. Від "Маккабі" до "УТК-Ятрань" бажаючі можуть придбати в Умані: в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни) а також у "ВІЗАВІ" (вулиця Тищика). Книга там присутня в твердій та мякій обкладинках. Бажаючі з інших міст можуть придбати звернувшись до автора (можна і укрпоштою і новою поштою).
У ПРОДАЖУ унікальний для нашої області довідник для уболівальника - "Гід по чемпіонату Черкаської області 2017". В ньому представлено всі команди, що планували грати в цьогорічному чемпіонаті (тобто з ватутінцями і командою Городища) - їх історію, статистику, історію і статистику зустрічей з усіма трьома командами Уманщини. Тобто прийшовши на будь-який матч чемпіонату області в Умані, Паланці чи Городецькому, ви будете максимально озброєні інформацією! Придбати можна буде лише в магазині "SOCCER.BIZ.UA" (на перехресті вулиць Європейської та Паркомуни). Саме "SOCCER.BIZ.UA" надрукував перший тираж видання. Наклад обмежений, поспішайте придбати. На матчах в Городецькому 9 та 12 травня запитуйте у Олександра Клімова




Юнацькі ігри області. Боротьба за вихід до фіналу.

Автор: Sobolenko від 19-09-2011, 12:10, подивилося: 2021

8 Людям далеким від специфіки українського спорту , особливо на найнижчих рівнях, просто не відомо, що реально відбувається за кулісами. А це багато що пояснює.
Я спробую пояснити а не просто подати результати.
В Україні , і в Черкаській області, існує ціла система проведення і фінансування змагань. При цьому важливу, якщо не пріорітетну, роль в цій системі відіграють щорічні юнацькі і молодіжні ігри (вони чергують один одного - цього року проводяться юнацькі ігри, в 2010 і в 2012 будуть відповідно молодіжні). Залежно від результатів в цих змаганнях нараховуються очки обласним управлінням (за резульати у юнацьких, молодіжних іграх України) або відповідним відділам при райадміністраціях (за місця в обласних змаганнях). А відтак і підсумки роботи за рік підводяться. Тобто для відповідних служб такі змагання є ОСНОВНИМИ! Ви можете скільки завгодно пригати, бігати, бити або ловити м'яча . Але ОСНОВНИМИ є змагання в залік цих ігор! А відтак їх роль, ви самі розумієте, неоціненна. Программа таких юнацьких чи молодіжних ігор може стимулювати розвиток того або іншого виду спорту. Або навпаки - і погубити якийсь вид. Один вид спорту включать до програми - його починають розвивати інтенсивніше. Не включать - то і увага відповідна (він же очок в залік не приносить!).
А цікавим моментом є те, що за браком коштів в обласних іграх змагання обслуговують місцеві арбітри, судді. Ну і думайте самі, що з цього витікає... В будь-якому виді спорту фактор арбітражу більш ніж суттєвий (і не варто тут скоса поглядати на один футбол - просто події з інших видів на рівні описуваних змагань мало відомі загалу). Тут вже не питання , коли зустрічаються приблизно рівні команди , де "прибити" можна одним свистком. Типовим є, коли і просто з ніг на голову все перевертається (ви не забудьте, що на кону підсумки роботи за рік).
А ще цікавим є фактор формування підгруп.
Наводжу приклад.
Футбол. Юнацькі ігри. Перший етап. Команда Уманського району вирушає до Шполи. В першому матчі перемагає Ватутіно 1:0. А потім змагається з господарями, які були сильнішими в іншій парі. Матч зі Шполою завершився 1:1 а по пенальті сильнішими були юнаки Уманського району.
На цьому ж етапі збірна Умані вдома здолала команду Монастирища.
Другий етап. В півфінальних підгрупах в Катеринополі мають змагатися господарі, Монастирище, Уманський район. А до Умані має вирушити Шпола та Лисянка. Логічно і не викликає питань. Потім все перевертається чомусь. І Монастирище знову їде до Умані (тепер уманчани не стали церемонитися і перемогли більш переконливо - 6:0). А ось Уманський район знову натрапив на Шполу. Знову нічія 1:1 (перемагали 1:0, але наприкінці отримали з пенальті). Катеринополю ж поступилися 0:1 , пропустивши господарів до фіналу.
Ще важливим фактором в змаганнях є особистий фактор. Тобто мається на увазі - хто в яких стосунках. Наприклад, коли нам за жеребом довелося і дівочу команду везти до Катеринополя, то я ні на мить не сумнівався, що у нас там все буде нормально. В тому розумінні, що результат визначатимуть самі футболістки на полі. Тренери команд, що там змагалися (Тальне, Катеринопіль та Уманський район), неодноразову сходилися в суперництві на різних рівнях і відтак не мають претензій один до одного. А приймаюча сторона (Катеринопіль) традиційно забезпечить гарниу організацію змагань. А повіз би хтось інший, то потім піди розбери що там насправді було.
Занадто багато субєктивних факторів як для змагань, що мають відображати реальний стан справ в спорті регіонів області.

Ну і власне про самі результати. Щодо юнаків, то вже вказав - збірна Умані, пройшла два кола змагань і гратиме у фіналі. А ось збірну Уманського району (непроста робота дозволила зібрати одну з кращих збірних за всі роки, повірте на слово), зупинили в Катеринополі. Команда заслуговувала на краще. І в Кубку Губернатора зупинилися перед вершиною (посупилися в півфіналі) і тут . Залишився неприємний осад не до кінця реалізованого потенціалу.

На дівочу збірну Уманського району також очікував візити до Катеринополя. Пи цьому зона була найскладнішою. Достатньо сказати , що весною в Собківці в фіналі обласної спартакіади школярів зійшлися саме Тальне і Уманський район (а склади команд повністю повторювали ті змагання). Та і Катеринопільці з десяток років культивують жіночий футбол.
Першими грали господарі і наша команда. Початок для нас був вдалим. Подчас вже на 2 хвилині відкрила рахунок. Це дещо негативно вплинуло на гру Уманського району. Лише в другому таймі гості збільшили оберти і прокинулися. А відтак ще тричі покарали господарів за помилки - Музика (двічі) і Діденко.
Потім був матч з Тальним. Дуже важкий і по суті вирішальний матч. Точилася рівна боротьба. Гольових моментів було мало. Все вирішив фантастичний удар Музики. Вікторія прийняла м'яча, обіграла двох суперниць і сходу метрів з 30 потужно пробила під саму поперечину! Гол - СУПЕР! Тут же Подчас могла зняти всі питання про переможця, але не використала вихід один на один. Тому останні 10 хвилин довелося тримати наступ суперника. Вдалося вистояти. І пробитися до фіналу!
Склад команди: Бойко Інна, Поштарук Анастасія, Пастушенко Маргарита, Подчас Анна, Календрузь Еріка (всі-Іванівка), Чекаленко Олена (Затишок), Діденко Ольга, Лишаєватенко Ірина (Собківка), Горда Тамара (Городецьке), Кобизька Ірина, Мельник Анна (Сушківка) і капітан команди Вікторія Музика, вихованка шполянської команди "Жайвір", що вже рік грає за "Ятрань" і проживає у нас.

Категорія: Новини / Інші

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
19 вересня 2011 20:27

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Загалом у фіналі юнацьких ігор області 1 жовтня (на День міста) в Умані зійдуться Уманський район, Умань, Черкаси, Черкаський р-н. Минулого року точно така сама четвірка розігрувала медалі молодіжних ігор області. Тоді в фіналі зійшлися Уманський район і Умань. Перемогу здобули перші.

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
19 вересня 2011 23:39

dyak

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
якщо чесно,Ігор,то цей дільож по територіальному принципу уже задовбав!!!Черкаси і Черкаський район виводят у фінал штучно і ти сам це чудово знаєш,тому що рівень дівочого футболу в тому регіоні слабший ніж у нас,але ж ми туда не їдем...а Шполу Черкаси пройшли лише тому,що у Віталі зараз такої команди немає,а коли підійде час грати 96-97 рр.н.,то в Шполу пошлють мене,а Черкаси будуть грати з Канівом,Чигирином і т.д.,де і близько дівчата не грають у футбол!це моя об'єктивна точка зору

Каневом,а не Канівом...сорі,щось рознервувався

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
20 вересня 2011 00:00

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Цитата: dyak
це моя об'єктивна точка зору

Якщо бути точним - то це ТВОЯ СУБ'ЄКТИВНА точка зору. Але я з нею повністю згоден. Точніше уточнив би. Думаю, щодо штучного витягування, то це насамперед стосується Черкаського району. Як це взагалі не додумалися в Катеринопіль четвертою командою ще й Шполу прислати!

Щодо 96-97, а це за логікою буде в 2013 році, то може бути як ти і сказав. Але ми не чекаємо милості від керманичів і вже зараз напрацьовуємо цей рік. Ще рік назад у нас 96-97 виглядало пробілом. Але зрушили камінь з місця і , думаю, надолужимо. Навіть вчора у нас вже непогано зіграло п'ятеро 96-го. Зрозуміло, що головну роль зіграли 1994-й , але , погодься, вже пятірка зараз нюхає порох. Та ж воротар, яку віднайшли в селі Затишок (за 40 кілометрів - нам її знайшли представники команди Рижавка, що грає на район) просто "зірочка" - за потенціалом може Ребрину прегнати! Якби ми її знайшли на 2 місяці раніше - мали б медалі на Україні 1994-5 і пройшли б зону в Чернігові. Це при тому, що вона тренується з командою менше місяця!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
20 вересня 2011 07:54

dyak

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
привіт.я й мав написати,що суб'єктина,але щось вчора завівся та й понаписував...сорі.а щодо того,щоб не чекати милості від керівництва,то ти й сам знаєш,що міста типу Тальне вони не особливо жалують.та й не має у нас в районі свого Затишку,щоб підсилитись.2 роки тому,я,двічі на тиждень,заправляв С.Герасимлюку машину,щоб привозити з сусіднього села 2 дівчаток 96 р.н.,і то нічого з того не вийшло,а зараз вони вже слабенькі.взагалі,щоб ти уявив рівень дівочого футболу в наших селах,то скажу,що тиждень тому до нас на товариську гру приїзжала команда-срібний призер чемпіонату району минулого року(95-96 р.н.),то мої малі 99-00 за 10 хвилин набили їм 8 штук!про що тут взагалі говорити???в фіналі спартакіади школярів у мене в составі грали 2 дєвочки 99 і 2000 р.н.,яких на юнацькі ігри ставити не можна було,от і взяв двох,яких привели дівчата для кількості за пару днів до змагань,а ті,що дійсно могли б помогти сиділи на трибуні,бо вони малі.хоча,якщо чесно,мені здається,що більше шансів травмуватись у дитини,яка рідко займається,ніж у теї,що регулярно,навіть,якщо вона менша(випадок з Комісаренко тільки підтверджує мої слова:3 роки не грала,а тут вийшла і в першій же грі потягнула ногу,що ще досі ледве ходить)!
мабуть,зі сторони виглядає,що я нию,але це не так!мені справді подобається моя робота і хоч я частенько покрикую на дівчат,вони знають,що я їх люблю і для мене вони найкращі,так як і для вас ваші,а для Віталі його!!!просто,так уже достав цей цинізм нашого "керівництва",які не ставлять за мету визначити дійсно кращих,а лише витягнути своїх!!!
P.S.виговорився,тепер трохи відлягло

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
20 вересня 2011 13:05

Віталій

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
дуже важко виставляти команду, до якої нікому немає діла, а вони потрібні лише раз чи два на рік, для змагань молодіжних ігор та спартакіади школярів, особливо, коли в команді грають студенти, які хоча й мають поняття про футбол, але не грали вже 2-3 роки.
Коли дівчат не можна заявляти лише через те, що вони молодші, хоча за рівнем підготовки вони в команді найкращі, от і доводиться латати діри тими, хто підходить по рокам, хоча мали сидіти на заміні, а то й залишитись вдома.
Коли тренери вмовляли федерацію провести змагання дитячої ліги, а федерація вперлась в дорослий чемпіонат, хоча дорослі команди не мають бажання фінансувати ні спортивні школи, ні адміністраціїї, в таких маленьких містах. Виключенням є Умань, завдяки звичайно колективу зацікавлених людей, які викликають повагу своею відданістю та фанатичність.
Прикро що така добра справа як жіноча дитяча ліга була загублена і на мій погляд, в даний час її відновити буде дуже тяжко.Тож і доводиться шукати турніри та змагання за межами області, адже хочеться щоб дівчатка , які ростуть на очах, грали......

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
20 вересня 2011 16:49

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Я повністю згоден з обома колегами з Тального і Шполи! Ми зараз відносно них почуваємося ледь не в космосі. Нам вдалося переконати керівництво району і з 2008 року існує жіноча "ЯТрань-Уманьферммаш", яка і грає в чемпіонаті України. І рівень гравців у нас росте значно швидше через можливість постійної участі в чемпіонаті України , де вони грають проти Чернігова, Харкова, Маріуполя і т.д. А відтак для нас не було принциповим проведення дорослого чемпіонату області. Повірте - аж ніякого задоволення було грати двома складами і дбати про те, щоб не набити повний мішок (а яка користь - просто убили б бажання суперникам грати!). Ми самі в такій шкірі перебували , коли грали в Харкові чи Чернігові (тільки нас там ніхто не жаліє!). А ось загублена дитяча ліга серед дівочих команд - то ГОРЕ! Я цілком серйозно! А ще додайте, що і "Шкіряний м'яч" для дівчаток загробили! Чому його цього року не було??? Команд немає? Брехня! Приклад - турнір у Ватутіно, де самотужки довелося збиратися!
А ось коли приходить час юнацьких чи молодіжних ігор, то раптом "прозрівають" на місцях! Я знаю про що говорю! Починав я в уманській міській ДЮСШ на початку 2000-х. Так раз за разом тоді чув - "нафіга нам твій шкіряний м'яч! нафіга мені твій колос і т.д. " А потім ррраз! Давай результат на юнацьких іграх! А коли команда Уманського району в 2005-му в Городищі перемогла в юнацьких іграх (а Уманський район давав можливість команді керованій Пею В.М. отримувати ігровий досвід - тому ми логічно розцінили, що пріорітетною буде виступ саме Уманського району - і ми були праві!)а команда Умані опинилася логічно нижче, то мене ледь з слюною не змішали. Що і стало причиною мого уходу з ДЮСШ! І НЕ ЖАЛКУЮ! Ненавиджу нахаб, що не просто люблять халяви а ще й вимагають її!!!
Щодо "Ятрані", щоб відобразити реальний стан справ. Дякуючи Уманській РДА ми дійсно живемо так, що в Шполі чи Тальному і не мріяли. Але коли пробуємо тягатися з іншими командами "вишки", то стає очевидним, що взагалі дивно як ми примудряємося вже 4 сезони виживати ще й щось вигравати. Цього сезону могли замахнутися і на медалі - але Калуш просто протягують за вуха ! А ще прикро, коли можна почути з трибун "Газмяс"! Можна подумати, що в нас в Умані хтось колись хоч наближено мав результати в Чемпіонаті України такі як "Ятрань". Ветерани радіють (і молодці) , коли здобувають медалі чемпіонату області чи турніра "Колос". І при цьому забувають, що для дівочого футболу це вже само собою розуміється. На все місто біг-борд команді що в волейболі здобула "срібло" в юнацьких іграх області. При цьому забувають, що дівочої команди в футболі не здобути чемпіонство-провал! А срібних медалей молодіжних ігор України в Умані в ігрових видах не було і БІЛЬШЕ НЕ БУДЕ!
НАКИПІЛО ТАКОЖ!

<
  • Публикацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ: {icq}
21 вересня 2011 01:33

Віталій

  • Група: Гости
  • Реєстрація: --
 
Дуже прикро, що традиції жіночого футболу та футзалу , який почав підійматись в області втрачаються одним розчерком пера(

<
  • Публикацій: 3127
  • Коментарів: 1344
  • ICQ: {icq}
21 вересня 2011 20:56

Sobolenko

  • Група: Адміністратори
  • Реєстрація: 17.01.2011
 
Темп розвитку саме масового дівочого футболу був чи не найкращий в Україні. І чомусь раптом керманичі охололи((((

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.